-
Showrooming z telefonem w dłoni
... Tym samym zjawisko to staje się poważnym zagrożeniem dla handlu detalicznego. Coroczne badanie TNS Mobile Life, opierając się na wywiadach z 38 000 respondentów z ... zagrożenie dla tradycyjnego handlu. Jednocześnie jednak są także szansą dla tych marek, które wykorzystując kanały mobilne odpowiednio wywołają zaangażowanie konsumenta i będą umiały ...
-
Branża motoryzacyjna kwitnie w Europie Środkowej
... na ten rozwój. Należy te przeszkody niwelować, ale nasze badanie pokazuje, że producenci samochodów na dobre zagościli w Polsce, Słowacji, Czechach, Węgrzech, Bułgarii i Rumunii – podsumowuje Marek Turczyński. Informacje o badaniu Badanie Deloitte Automotive zostało przeprowadzone za pomocą kwestionariuszy dostarczonych kierownictwu 8 producentów ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... pod marką własną to: artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu, artykuły papiernicze i biurowych oraz zabawki. Badanie przeprowadzone przez agencję Inquiry w styczniu 2021 roku dowiodło, że większość Polaków ma świadomość istnienia marek własnych w kategorii artykułów przemysłowych. Aż 82% spośród badanych deklaruje, że spotkało się z tego ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Inflacja niweczy eko-zachowania konsumentów?
... staje się luksusem zamożnych konsumentów. Badanie Who Cares, Who Does potwierdza ten wniosek. Przykładowo ceny 20 czołowych marek, które osiągają najlepsze wyniki w grupie „ ... z dużą rezerwą podchodzi do działań podejmowanych przez marki i faktycznej troski marek o środowisko. O badaniu Badanie Who Cares, Who Does? to jedno z największych w skali ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dwunastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od trzynastu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Najgorsze banki według internautów
... media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu b.r. Na jego potrzeby zebrano z Internetu i przeanalizowano ponad 100 000 fragmentów wypowiedzi dotyczących wybranych marek z okresu ostatnich 2 lat na temat największych marek bankowych w Polsce. Wyniki opracowano na podstawie automatycznej analizy ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... są sponsorami mistrzostw i tak kojarzone są przez badanych z turniejem. Marki motoryzacyjne Pośród marek motoryzacyjnych najczęściej wymienianą marką, kojarzącą się z Euro 2012, jest PKN Orlen, ... jako raport „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... Panie chętnie sięgają po piwa ciemne - portery i koźlaki. Jak podkreśla Marek Suliga, Wielki Mistrz Bractwa Piwnego i degustator piwa ciemne są wprawdzie mocniejsze od ... piwo, wydają się mężczyznom bardziej seksowne, pewne siebie i niezależne. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Homo Homini zostało przeprowadzone w lutym 2012 roku. Na losowej ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... już dostarczać wiedzy o możliwościach optymalnej harmonizacji strategii komunikacyjnych marek na platformach społecznościowych i mobilnych. 3. Nie tylko dużo, ale też ... wiedzę do realizacji celów w zakresie promowania marek. Firma Millward Brown zrealizowała w ostatnim czasie badanie na temat preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... towar naśladujący z oryginalnym. – Skuteczne zmylenie uwagi konsumenta przez stosowanie marek naśladujących wpływa na rozpowszechnianie się nieuczciwej konkurencji. Tych ... i bezpieczne nawyki podejmowania decyzji – dodaje profesor Falkowski. Informacje o badaniu Badanie zrealizowano w 2014 roku. Autorzy: prof. dr hab. Andrzej Falkowski (kierownik), ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... 12,22 sekundy. gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które dostarcza dane na temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień ... form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... tym roku więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do ... porównaniu z rokiem poprzednim, a efekty osiągnięte w tym kanale komunikacji będą odgrywały dla marek coraz większą rolę w porównaniu ze „zwykłym” Internetem. Marki znajdują swoje ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Nestlé, ING TFI, Olej Kujawski i Herbapol. Europejskich respondentów poproszono również o wskazania marek o najlepszej reputacji pod względem ekologii - dla każdej z wymienionych kategorii. W ... nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... tys. złotych brutto miesięcznie. Analiza ta została uzupełniona o badanie firm będących właścicielami polskich marek premium i luksusowych, w wyniku czego otrzymano 24 ankiety. Przedstawiciele wybranych firm odpowiadali na pytania dotyczące między innymi historii ich marek, sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... dodawane będą coraz to nowsze elementy personalizacji. Zrealizowane przez Criteo badanie w wyraźny sposób dowodzi, że współcześni marketerzy odchodzą od kreatywnych treści ... granicę, która musi zostać zlikwidowana. To właśnie te właściwości maksymalizują szansę marek na utrzymanie klientów oraz ocenę wartości tych klientów w czasie (LTVC) – w celu ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... bazie ocen działań public relations prowadzonych dla poszczególnych marek samochodów, przyznanych przez dziennikarzy. Zwycięzcami rankingu głównego zostały marki: Renault (z ... co roku" - mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM SAMAR. O badaniu Badanie zostało przeprowadzone w okresie wrzesień-listopad 2005 roku. Zebrano 57 wypełnionych ankiet głównych, ...
-
Polki i kosmetyki
... lub któraś marka zagraniczna, a na drugim – jedna z marek zagranicznych, czasem dodatkowo Bell lub Inglot. Ogółem wśród marek detalicznych pierwsze miejsce w spisie należy ... , Vichy, Dr Irena Eris. Każda z tych marek ma „swoją” kategorię produktów, w której zajmuje dobrą pozycję. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane na przełomie 2006/2007 ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Influencerzy podczas COVID-19: zyskał Lewy, stracił kontrowersyjny reżyser
... badanie potwierdza, jak trudnym i złożonym testem okazał się dla nas koronawirus. Stają przed nim konsumenci, ale także marki oraz influencerzy. Dla marek ... narzędzie MediaCom Warszawa, którego podstawą jest cykliczne szeroko zakrojone badanie konsumenckie CAWI, przeprowadzane na reprezentatywnej grupie kilkudziesięciu tysięcy respondentów. IPI ...
-
Konsumenci częściej wybierają marki własne
... Deloitte odnotowali spadek zainteresowania, tzw. store brands na korzyść znanych i dużych marek, w tym miesiącu można zaobserwować całkowite odwrócenie tego trendu. Name brands, ... (42 proc.). O badaniu Badanie „Global State of the Consumer Tracker” zostało przeprowadzone po raz piętnasty na świecie i po raz dwunasty w Polsce. Badanie reakcji i obaw ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które dostarcza dane na temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po ... form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału, ...
-
Zachowania konsumentów: czy chcemy kupować ukraińskie marki?
... ? Jak duży odsetek polskich konsumentów uważa, że należy wspierać rozwój ukraińskich marek na krajowym rynku? Agencja Inquiry przedstawiła wyniki drugiej fali badania dotyczącej ... rozwój dla polskich sieci sklepów (30% vs 43% w 2022 roku). Nasze tegoroczne badanie wyraźnie wskazuje, że ubiegłoroczny entuzjazm co do obecności ukraińskich produktów na ...
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
... Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce syndykatowe badanie kondycji marek, realizowane codziennie. Badanie jest realizowane przez firmę YouGov od 2019 r. i obejmuje kilkaset marek obecnych na polskim rynku w kilkunastu kategoriach. Roczna wielkość próby wynosi N=9000 osób dla każdej ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... największe korporacje, coraz częściej są one tworzone na potrzeby mniejszych marek międzynarodowych i także marek polskich. Po co nam właściwie wiarygodna opowieść o marce? Może ... jest silniejszy i nie chcemy tej decyzji podejmować samodzielnie, możemy przeprowadzić badanie ilościowe (koncept & usage test lub koncept test), które wyłoni zwycięzcę. ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... jedną cechę wizerunkową. Natomiast w przypadku marek Kia i Hyundai ta proporcja wynosi jedynie 30%. Oznacza to, że Volkswagen ma w Polsce zdecydowanie bardziej wyrazisty i czytelny wizerunek, niż dwie wymienione marki koreańskie. Badanie pozwoliło także nakreślić mapę percepcyjną wizerunków badanych marek rozlokowanych wokół dwóch wymiarów oceny ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... - Marek Troszyński z firmy badawcza Zetema, współautor raportu. To kolejne z serii opracowań agencji interaktywnej Think Kong oraz firmy badawczej Zetema na temat wizerunku marek w Internecie. W przyszłości planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych. Badanie na temat marek RTV ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... marki szybko rozbudowują swoją ofertę w sieci. Coroczne badanie CBRE “Globalizacja handlu detalicznego”, w którym udział wzięło 326 wiodących międzynarodowych sieci detalicznych (w tym markowych sklepów różnych branż, supermarketów, restauracji i kawiarni) z 22 krajów wykazało, że 80% marek posiada już katalog internetowy, w którym można zapoznać ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... 100 to jedyne badanie wartości marek na świecie, w którym uwzględnia się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... wszystkie marki muszą również brać pod uwagę lokalny kontekst społeczno-kulturowy”. Badanie AdReaction zawiera kilka kluczowych rekomendacji dla twórców reklam, agencji mediowych i ich klientów – pozwolą one skuteczniej osiągnąć zaangażowanie widzów różnej płci: Większość marek powinna dbać o „oba końce spektrum”, odpowiadając na potrzeby zarówno ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... edycja badania pozwala porównać stosunek Polaków do private labels, czyli marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. 38 proc. konsumentów, którzy preferują duże marki ... nie grozi nam spowodowany pandemią brak dostaw żywności czy zamknięcie sklepów. Badanie przeprowadzone na przełomie października i listopada pokazuje jednak powrót takich ...
-
Jacy są polscy konsumenci?
... się w przypadku Polaków otwartość na próbowanie produktów alternatywnych marek. Najbardziej przywiązani do marek są Węgrzy i Brytyjczycy. Ci ostatni, chociaż zajęli ostatnie ... sąsiadów, zaś najmniej uwagi temu aspektowi poświęcają Brytyjczycy i Hiszpanie. Badanie wykazało, że kobiety i mężczyźni mają równy ogólny iloraz "zakupowej inteligencji ...
-
Kultura firmy: czym cechują się Polacy?
... dziwią mnie wyniki badania przeprowadzonego przez specjalistów Extended DISC” - mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska, firmy która jest organizatorem ... : Japonia, Brazylia, Francja, Niemcy, Włochy, czy Singapur. Informacje o badaniu Badanie Kultury Przywództwa zostało przeprowadzone metodą ankiety internetowej na stronie Talent ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2018
... Respondenci wyłonili 67 laureatów reprezentujących 15 branż. Warto podkreślić, że badanie Antal nie proponuje możliwych odpowiedzi - ankietowani, pytani o najbardziej pożądanego ... i branża budowlana, produkcja, transport, spedycja i logistyka, ubezpieczenia. Na 67 wyróżnionych marek, aż 41 to również ubiegłoroczni laureaci. Jednocześnie, tylko 7 firm ...