-
Firmy produkcyjne: złożoność produkcji rośnie
... rozwiązań sprzyja lepszemu i szybszemu podejmowaniu decyzji, wspieraniu pracowników mobilnych i wyposażeniu producentów w większą elastyczność biznesową.” Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w październiku 2011 roku, wśród przedsiębiorców produkcyjnych ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Brazylii, Australii ...
-
Kobiety a własny biznes
... mikroprzedsiębiorczości w Polsce - „Mały biznes od podszewki”. Badanie „Przedsiębiorczość kobiet” zostało przeprowadzone przez Instytut 4P Research Mix na zlecenie firmy SuperKsięgowa SA – właściciela systemu księgowości online czwartej generacji dla mikroprzedsiębiorców. Badanie przeprowadzono wśród uczestniczek Kongresu Kobiet, w dniach 14-15 ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... Informacje o badaniu Badanie AdReaction 2012 składało się z sondaży internetowych realizowanych z udziałem ponad 6 tys. użytkowników smartfonów i tabletów w Brazylii, Chinach, Francji, Hiszpanii, Indiach, Kanadzie, Kenii, Meksyku, Niemczech, Nigerii, RPA, Turcji, Wielkiej Brytanii, Włoszech oraz USA. Ponadto przeprowadzono badania jakościowe (fora ...
-
Zwolnienie polskiego pracownika tańsze niż w UE
... krajem pod względem wypowiedzenia umów o pracę. Informacje o badaniu Raport „International Dismissal Survey” został opracowany przez zespół Deloitte Legal w Belgii. Badanie przeprowadzono w 25 krajach Europy: Austria, Azerbejdżan, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Niemcy, Finlandia, Francja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Norwegia ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów IV kw. 2012
... krajów Europy, Azji, Afryki i obu Ameryk. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, jak i pracownicy działów HR przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i instytucji finansowych. W Polsce badanie objęło grupę 2743 pracodawców i przeprowadzone było w terminie ...
-
Poczta e-mail niezbędna
... pocztowych w Polsce. Wygrywa z innymi jeśli chodzi o liczbę użytkowników, odsłon i czas (za: dane Megapanel PBI/Gemius). Informacje o badaniu: Badanie zrealizowane przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski. Badanie przeprowadzono w dniach 28 listopada – 16 grudnia 2012 roku na grupie internautów w wieku 15 lat i więcej, gdzie n = 2000 wypełnionych ...
-
Branża motoryzacyjna optymistyczna
... wzrosty produkcji i sprzedaży wrócą szybko do Europy – dodaje Leszek Lerch. Informacje o badaniu Badanie Europejskiego Sektora Motoryzacyjnego objęło 300 firm działających w Europie. 15% wśród nich to producenci samochodów, a 85% to dostawcy. Rozmowy przeprowadzono w styczniu 2013 roku, we współpracy z niemiecką firmą badawczą Valid Research.
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2013
... doradczej KPMG z Polskim Bractwem Kawalerów Gutenberga. Tegoroczna edycja została rozszerzona o badanie druku opakowań oraz etykiet w Polsce. Analiza opera się na 272 wywiadach przeprowadzonych wśród zarządzających polskimi firmami poligraficznymi. Badanie przeprowadzono przy użyciu dwóch metod: CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) za ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2013
... krajów Europy, Azji, Afryki i obu Ameryk. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, jak i pracownicy działów HR przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i instytucji finansowych. W Polsce badanie objęło grupę 1690 pracodawców i przeprowadzone było w kwietniu ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2013
... sytuacji własnej firmy, a także jak oceniają perspektywy całej gospodarki w bieżącym roku. W badaniu wzięło udział 1000 osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Badanie przeprowadzono już po raz siódmy, w dniach 11-27września 2013 roku. Miało ono formę wywiadu telefonicznego. Prosta formuła badania, unikalna grupa ankietowanych Co ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2013
... rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją – TVN CNBC. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 807 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 września 2013 r. Dziennikarze odnosili się ...
-
Wideokonferencje: zachowania rozmówców
... najmniej natomiast przeszkadza Australijczykom, Brytyjczykom, Holendrom i Rosjanom. Mimo wielu różnic, badanie wykazało również sporo cech wspólnych niezależnych od kraju ... ), Ameryka Północna (Stany Zjednoczone) i APAC (Indie, Singapur i Australia). Wszystkie ankiety przeprowadzono w okresie od 25 sierpnia do 9 września 2013 r. Sondaż definiuje ...
-
Europejczycy boją się o bezpieczeństwo w Internecie
... o dużej skali na systemy informatyczne. Ponadto dyrektywa przewiduje udoskonalenie współpracy transgranicznej pomiędzy organami wymiaru sprawiedliwości i siłami policyjnymi państw członkowskich UE. Badanie przeprowadzono w maju i czerwcu bieżącego roku.
-
Najczęściej cytowane media X 2013
... – Radio PIN, a telewizją – TVN CNBC. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4762 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 października 2013 r. Dziennikarze odnosili się ...
-
Małe firmy - prognozy IV kw. 2013 i 2014
... raczej mówić o faktycznych wynikach niż prognozach), ale również o rok 2014. W badaniu tradycyjnie wzięło udział 1000 osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Badanie przeprowadzono już po raz ósmy, w dniach 2-16 grudnia 2013 roku. Miało ono formę wywiadu telefonicznego. Prosta formuła badania, unikalna grupa ankietowanych ...
-
Ataki hakerskie: portret użytkownika
... , Polsce, Stanach Zjednoczonych oraz Chinach w 2013 r. Badanie pozwoliło na określenie ryzyka wystąpienia infekcji online i lokalnej, a także liczby incydentów bezpieczeństwa przypadających na jednego użytkownika w tych krajach w ciągu roku. Badanie przeprowadzono z wykorzystaniem danych pochodzących z Kaspersky Security Network - chmurowej ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... do 68 lat. Zebrano łącznie 1009 w pełni wypełnionych kwestionariuszy. Maksymalny błąd standardowy nie przekroczył 3.2 punktu procentowego dla całej badanej próby. Badanie przeprowadzono na autorskim oprogramowaniu „3S” zintegrowanym z panelem internetowym SW Panel (swpanel.pl)
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2014
... z ponad 40 krajów Europy, Azji, Afryki i obu Ameryk. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, jak i pracownicy działów HR przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i instytucji finansowych. W Polsce badanie objęło grupę 1690 pracodawców i przeprowadzone było ...
-
Najczęściej cytowane media I 2014
... Radio PIN, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4805 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 stycznia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Kasowanie danych: czy wiemy, jak to robić?
... usuwane ręcznie i w łatwy sposób można je przywrócić – komentuje Paweł Odor, główny specjalista polskiego oddziału Kroll Ontrack. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono wśród 120 największych sprzedawców oferujących sprzęty elektroniczne: dyski HDD, dyski SSD i smartfony za pośrednictwem najpopularniejszych polskich internetowych serwisów ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... do 68 lat. Zebrano łącznie 1009 w pełni wypełnionych kwestionariuszy. Maksymalny błąd standardowy nie przekroczył 3.2 punktu procentowego dla całej badanej próby. Badanie przeprowadzono na autorskim oprogramowaniu „3S” zintegrowanym z panelem internetowym SW Panel (swpanel.pl)
-
Polscy przedsiębiorcy nie odpoczywają
... przedsiębiorca! – ironizował Kaźmierczak. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez prof. Dominikę Maison na panelu badawczym Ariadna w kwietniu i maju 2014 roku na zlecenie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Badanie przeprowadzono metodą CAWI na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... do 68 lat. Zebrano łącznie 1009 w pełni wypełnionych kwestionariuszy. Maksymalny błąd standardowy nie przekroczył 3.2 punktu procentowego dla całej badanej próby. Badanie przeprowadzono na autorskim oprogramowaniu „3S” zintegrowanym z panelem internetowym SW Panel (swpanel.pl)
-
Polskie mikrofirmy stawiają na rozwój
... jedynie 18 proc. spośród firm, które nie planują zwiększenia obszaru działalności. O badaniu: Badanie zrealizowane na zlecenie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy techniką CATI w kwietniu i maju 2014 r. Badanie przeprowadzono na losowej, reprezentatywnej próbie mikroprzedsiębiorstw w Polsce (n=1456) , w tym mikrofirm po ekspansji i planujących ...
-
Najbardziej poszukiwane zawody 2014
... 000 wywiadów telefonicznych w 42 krajach, w tym 751 w Polsce, z osobami odpowiedzialnymi z politykę HR w małych, średnich i dużych firmach prywatnych i instytucjach państwowych. W Polsce badanie przeprowadzono między 16 a 28 stycznia 2014 r. Margines błędu dla Polski to +/-3,6%. Wyniki podstawowej części badania – dot. odczuwania niedoboru talentów ...
-
Małe firmy - prognozy II kw. 2014
... i zmianę zatrudnienia, a także jak oceniają perspektywy całej gospodarki. W badaniu sondażowym tradycyjnie wzięło udział 1000 osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Badanie przeprowadzono już po raz dziesiąty, w dniach 5-13.06.2104. Miało ono formę wywiadu telefonicznego. Prosta formuła badania, unikalna grupa ankietowanych Co ...
-
Polskie firmy chcą się rozwijać i inwestować w badania
... . To właśnie nadmiar biurokratycznych procedur, a także niejasne warunki i kryteria udzielania oraz rozliczania dotacji odstręczają firmy od korzystania z programów wsparcia innowacyjności. Badanie przeprowadzono pomiędzy 21 marca a 21 maja 2014 roku, na próbie 330 firm działających w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie ...
-
Badania i rozwój w Polsce 2014
... przedsiębiorców z krajów Europy Środkowej i wpływu systemów wsparcia w nich oferowanych na działalność B+R. Badanie przeprowadzone zostało w okresie przejściowym między dwiema perspektywami funduszy unijnych, skutkujący ograniczonymi możliwościami uzyskania wsparcia. Badanie przeprowadzono pomiędzy 21 marca a 21 maja 2014 roku, na próbie 330 firm ...
-
Bezpłatna telewizja naziemna coraz popularniejsza
... oczekiwania klientów diametralnie rosną” – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Informacje o badaniu Badanie odbyło się na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej o liczebności N=1000, w dniach 01.08 – 07.08.2014. Badanie przeprowadzono za pomocą techniki CAWI (ankiety internetowych) poprzez epanel.pl, panel należący do ARC ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... 40 krajów Europy, Azji, Afryki i obu Ameryk. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, jak i pracownicy działów HR przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i instytucji finansowych. W Polsce badanie objęło grupę 3015 pracodawców i przeprowadzone było w lipcu ...
-
Zmiana dostawcy energii? Polskie firmy są na "tak"
... % firm korzysta z usług, które pomagają zoptymalizować wykorzystanie energii, Ponadto 58% dobiera odpowiednią ofertę u sprzedawcy. Informacje o badaniu Badanie na temat rynku gazu i energii elektrycznej w Polsce przeprowadzono w dniach 11.04-8.05.2014 na próbie 510 firm w całej Polsce (w tym 278 wykorzystujących gaz). Podmiotem realizujących ...
-
Mikrofirmy chcą się rozwijać przez ekspansję
... , a niewiele mniej boryka się z nieznajomością obowiązujących regulacji prawnych. Informacje o badaniu: Badanie zrealizowane na zlecenie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy techniką CATI w kwietniu i maju 2014 r. Badanie przeprowadzono na losowej, reprezentatywnej próbie mikroprzedsiębiorstw w Polsce (n=1456), w tym mikrofirm po ekspansji ...
-
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
... . Informacja o badaniu Badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia techniką wywiadów internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interviews) w dniach 07-17.06.2014. N=1024, wywiady z odwiedzającymi kawiarnie sieciowe oraz dodatkową próbę celową N=300 wywiadów z osobami korzystającymi z barków na stacjach paliw. Badanie przeprowadzono na grupie ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... orientacyjne ceny za kampanię SEM (tj. kampanię linków sponsorowanych), pod uwagę wzięto konkurencyjność tej gałęzi rynku oraz wartość słów kluczowych. Badanie przeprowadzono w drugiej połowie listopada 2014 roku. Symulowano wyniki, jakie uzyskałby reklamodawca wydatkujący budżet 100 zł dziennie i płacący maksymalnie 5 zł za pojedyncze ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... Założono kampanię ogólnopolską w tzw. sieci wyszukiwania obejmującej słowa z analizowanej listy (czyli reklamę docierającą do osób wpisujących frazy w okno wyszukiwarki). Badanie przeprowadzono w styczniu 2015 roku. Symulowano wyniki, jakie uzyskałby reklamodawca wydatkujący budżet dzienny w wysokości 2 500 zł netto i płacący maksymalną cenę – 5 zł ...