-
Profil Polaka-internauty 2006
... Eliza Bujnowska z Gemius SA, współautorka raportu. Charakterystyka segmentów O badaniu Badanie przeprowadzono na losowej próbie użytkowników internetu za pomocą ankiety internetowej emitowanej na witrynach objętych bezpłatnym audytem stat.pl/PBI (badanie gemiusAdHoc). Do analizy wykorzystano odpowiedzi 4 984 respondentów w wieku powyżej 10 ...
-
Gorsze nastroje społeczne
... wykształceniem średnim (28 procent) oraz osoby w wieku 15-19 lat (45 procent). Jak pokazuje badanie TNS OBOP 43 procent Polaków jest zdania, że nasza gospodarka się rozwija, ... się pogorszą. Jedynie co setny badany spodziewa się ich znaczącej poprawy (1 procent). Badanie przeprowadzono w dniach od 2 do 6 lutego 2006 roku na ogólnopolskiej, losowej ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... widoczny pozytywny wpływ udało się wyodrębnić dla sfery pozycji konkurencyjnej, gdzie blisko 60% respondentów wskazało na taką odpowiedź. O badaniu: Badanie przeprowadzono w 2004 i 2005 roku z wykorzystaniem autorskich narzędzi badawczych, metodą obserwacji (autorski arkusz obserwacji witryn) oraz ankiety (kwestionariusz on-line). W badaniu metodą ...
-
Wskaźnik Optymizmu II 2006
... niż przed miesiącem. Spadek wskaźnika oczekiwań - wzrost niepokoju Ostatnie badanie przyniosło ponadto jeszcze inne ciekawe obserwacje. Wyraźnie widać, że konsumenci ... na pięć pytań zadawanych w sondażu Ipsos na zlecenie „Rzeczpospolitej”. Ostatnie badanie przeprowadzono między 9 a 14 marca 2005 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1020 ...
-
Wskaźnik Optymizmu X 2006
... wśród osób najlepiej zarabiających oraz mieszkańców dużych miast. Ostatnie badanie realizowane było w burzliwym okresie. Był to czas wieców w Warszawie i ... na pięć pytań zadawanych w sondażu Ipsos na zlecenie „Rzeczpospolitej”. Ostatnie badanie przeprowadzono między 5 a 10 października 2006 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1015 Polaków ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... temat zmian, jakim w ciągu najbliższych lat ulegnie ich codzienna praca. Badanie przeprowadzono wśród 4 602 osób pracujących w biurach na terenie całej Europy. Ponad połowa ... dzień pracy może zmienić się nie do poznania.[…]” Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Ipsos w okresie pomiędzy 27 lipca a 15 sierpnia 2006 roku. ...
-
20% internautów ściągnęło film z sieci
... Group. Badanie przeprowadzono w 2006 roku na 2 600 respondentach. Pytano ich jak często i ile muzyki i filmów ściągają z sieci. Pierwsze miejsce przypadło tej pierwszej kategorii - 30 proc. badanych przyznało, że pobrało jedną piosenkę z sieci, natomiast 11 proc. ściągnęło jeden film w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie. Dodatkowe ...
-
Pornografia w sieci łatwo dostępna
... , która w internecie często bywa bardziej brutalna niż w innych mediach - podkreślono w raporcie. Badanie przeprowadzono na 1 500 młodych respondentach. 42 proc. z nich przyznało, że spotkało się z pornografią w sieci w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie. Z tej grupy 66 proc. wcale nie szukało tego typu treści - trafiali na ...
-
Chcemy leków z Europy
... wyrobów ochrony zdrowia na etykiecie. Informacje o badaniu Metodologia: CAWI (Computer Assisted Web Interview –technika wykorzystująca Internet do realizacji wywiadów z respondentami). Badanie przeprowadzono w okresie od 29 sierpnia do 4 września 2006 roku i od 25 stycznia do 5 lutego 2007 roku. Respondenci: 1501 obywateli UE. 310 ...
-
Wskaźnik Optymizmu III 2007
... przywiązanych do tradycji: mieszkańcy wsi, emeryci i renciści. W okresie poprzedzającym badanie zapowiedziano również obniżenie składek na ubezpieczenia społeczne. Oznacza ... pięć pytań zadawanych w sondażu Ipsos na zlecenie „Rzeczpospolitej”. Ostatnie badanie przeprowadzono między 8 a 14 marca 2007 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1018 ...
-
Internauci preferują aparaty cyfrowe
... 2007 roku co piąty internauta deklarował zakup sprzętu w sklepie specjalistycznym, podczas gdy w marcu i kwietniu – więcej niż co trzeci. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 1 stycznia a 30 kwietnia 2007 przy użyciu losowo wyświetlanych ankiet internetowych. Kwestionariusze emitowane były na witrynach objętych bezpłatnym audytem ...
-
Branża IT: firmy a handel internetowy w sektorze B2B
... rozwiązania do budowy i zabezpieczania sieci komputerowych” – dodaje Anna Styrylska. Informacje o badaniu W badaniu wzięło udział 308 firm informatycznych, głównie średniej wielkości. Badanie przeprowadzono w lipcu 2007 roku w formie ankiety internetowej.
-
Poczta e-mail: newsletter zyskuje na popularności
... wzrost liczby odwiedzin serwisu internetowego). Stąd nie dziwi fakt, że 64% z nich deklaruje zwiększenie zaangażowania w tę formę komunikacji. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono za pomocą ankiety internetowej składającej się z 33 pytań na liczbie 3260 respondentów. Badanie trwało od 28 maja do 29 czerwca 2007.
-
Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?
... się, że mogą oglądać nieodpowiednie programy kiedy są same w swoich pokojach. Badanie przeprowadzono między październikiem a grudniem 2007 r. na grupie 6 tys. respondentów (rodziców/konsumentów) w 13 europejskich krajach. Jest to już czwarte, paneuropejskie badanie preferencji widzów przeprowadzone na zlecenie UPC przez Research International.
-
Satysfakcja z pracy u połowy menedżerów
... pracę. Takie wyniki przynosi pierwsze badanie Reed Index. Reed Index jest autorskim projektem badawczym firmy doradztwa personalnego Reed. Jednym z celów cyklicznego sondażu jest określenie poziomu mobilności zawodowej kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla oraz specjalistów. Ankietę przeprowadzono wśród pracowników trzech sektorów: IT ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... o każdej porze i oddzwanianie, informowanie o postępach sprawy. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez Ipsos na zlecenie Fundacji Obserwatorium Zarządzania w ramach IV edycji projektu „Siła Telemarketingu”, którego organizatorem była Nowoczesna Firma. Badanie przeprowadzono w dniach 7-12 sierpnia 2008 metodą indywidualnych wywiadów ...
-
Sektor MSP w Polsce a łącza internetowe
... polskie firmy powszechnie z tego prawa korzystają – dodaje. Informacje o badaniu Badanie D-Link Technology Trend na temat wykorzystania Internetu w firmach sektora MŚP przeprowadziła firma International Data Group (IDG Poland) na zlecenie firmy D-Link. Badanie przeprowadzono metodą wywiadów telefonicznych we wrześniu 2008 roku na grupie ponad ...
-
Zagraniczne serwisy społecznościowe mało znane
... tej odpowiedzi będzie zależeć przyszłość ich wszystkich." Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link w ramach projektu badawczego D-Link Technology Trend. Badanie przeprowadzono w maju 2009 r. na grupie 1013 Polaków w wieku 15-75 lat ...
-
Problem zmian klimatycznych dostrzegany
... 2009 roku. Wyniki badania, które na zlecenie HSBC Climate Partnership przeprowadzono w 12 krajach, stanowią przesłanie dla rządów przygotowujących się do ... . Informacje o badaniu Badanie Climate Confidence Monitor zostało przeprowadzone przez firmę Lightspeed, a jego wyniki przeanalizowała firma GlobeScan. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu ...
-
Przesyłki listowe: terminowość IX 2009
... listów zwykłych) w obrocie krajowym. Badanie przeprowadzono w okresie od 15 września 2008 r. do 18 września 2009 r. UKE sprawdził, czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w rozporządzeniu ministra infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu ...
-
Publiczne aparaty telefoniczne niepopularne
... badanie ankietowe, którego celem było poznanie poziomu zaspokojenia potrzeb konsumentów, w tym konsumentów będących osobami niepełnosprawnymi, na usługi telefoniczne realizowane za pomocą publicznych aparatów samoinkasujących (PAS) z uwzględnieniem miejsca zamieszkania tych konsumentów w podziale na poszczególne rodzaje gmin. Badanie przeprowadzono ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... . Widać, że w obecnych czasach strategie marketingowe powinny być bardziej kreatywne, strategicznie przemyślane z wykorzystaniem różnych kanałów dotarcia." Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 8 a 15 października 2009 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1007 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... do prywatności, własnego wizerunku oraz kontaktów z bliskimi w Internecie (z akcentem na social media). Badanie przeprowadzono w dniach 11-16 września 2009 r. Drugi projekt dotyczył internautów w wieku 7-14 lat - ich profilu demograficznego i intensywności korzystania z Internetu. Badanie oparto na danych Megapanel PBI/Gemius z listopada 2009 r.
-
Na co dzieci wydają swoje kieszonkowe?
... Jednak decyzje w sprawie zakupu takich produktów jak sprzęt grający lub oprogramowanie komputerowe pozostaje najczęściej w wyłącznych kompetencjach rodziców. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 8 a 14 stycznia 2010 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1010 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla ...
-
Opel Corsa - wymarzony samochód kobiety
... im bezgranicznie! z dystansem traktuj maile zawierające prośbę podania poufnych danych (numer karty kredytowej, numeru konta, czy kodu rozliczeniowego). Informacje o badaniu Badanie, na zlecenie internetowego rynku pojazdów - mobile.eu, zostało przeprowadzone przez IQS QUANT na próbie 500 osób. Badanie przeprowadzono w dniach 02-03 marca 2010 r.
-
Przywództwo w firmie 2009: IBM najlepszy
... myślenia i działania w sposób bardziej kreatywny o istotnych obszarach związanych z przywództwem. Badanie wykazało, iż Firmy przyjazne Liderom posiadają zwycięską kulturą przywództwa ... nią praktyk. Oprócz wywiadów z najwyższą kadrą zarządzającą oraz HR, przeprowadzono również wywiady z dyrektorami lub prezesami większości firm, które znalazły się w ...
-
Prasa, radio, Internet: media komplementarne?
... są jednocześnie częstymi czytelnikami prasy i słuchaczami radia. Natomiast nadal największy zasięg kampanii reklamowej gwarantuje połączenie telewizji i internetu. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 4 a 14 marca 2010 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1008 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla ...
Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne, telewizja, prasa, radio, popularność mediów, źródła informacji -
Plany wakacyjne Europejczyków
... ankietowanych. Polisy kupione online cieszą się największą popularnością w Wielkiej Brytanii (28%), podobnie jak polisy zakupione w bankach (13%). O badaniu Badanie przeprowadzono wiosną 2010 roku w siedmiu krajach europejskich. Pytania dotyczyły planów wakacyjnych Francuzów, Niemców, Brytyjczyków, Hiszpanów, Włochów, Belgów i Austriaków: kierunku ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
... eksperta. A jak się ma poszukiwanie źródeł informacji o produktach względem ich skuteczności? Badanie pokazuje, że największy wpływ na decyzje zakupowe Internautów mają przede ... opinia znajomych i rodziny ma największy wpływ na ich decyzje zakupowe. O badaniu Badanie przeprowadzono w dniach od 17 do 18 sierpnia 2009 roku za pośrednictwem internetu. ...
-
Polskie firmy a system podatkowy
... imię przyszłych dochodów pomagać im najtrudniejszy czas przetrwać.” Marek Kutarba z-ca red. Naczelnego Dziennika Gazety Prawnej Informacje o badaniu Ogólnopolskie badanie przeprowadzono w okresie marzec – wrzesień br. za pomocą kwestionariusza on-line lub rozmów bezpośrednich. W badaniu wzięło udział 250 przedstawicieli polskich przedsiębiorstw na ...
-
Polscy internauci a e-administracja
... respondentom polepszyły się relacje ze znajomymi. Zaledwie 3 na 10 badanych wskazało, że korzystanie z Internetu poprawiło ich sytuację materialną. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono od 10 do 20 maja 2010 metodą wywiadów on-line, zapraszając losowo wytypowanych internautów do udziału w projekcie. Zaproszenia emitowano na portalach ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2010
... i katastrofa pod Smoleńskiem, a nowe wątki śledztwa i aktywności rodzin ofiar stały się po raz kolejny atrakcyjnym tematem dla mediów. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4641 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 grudnia 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 ...
-
Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego IV kw. 2010
... gospodarczego. Na zlecenie firmy BIG InfoMonitor, co kwartał, instytut Pentor przeprowadza badanie wśród osób odpowiedzialnych za finanse w trzech głównych segmentach firm –dostawców usług finansowych ... nazwę na wskaźnik BIG. Wskaźnik może przyjmować wartość od 100 do 100. Badanie przeprowadzono od 16.12.2010 do 03.01.2011. Posłużono się metodą ...
-
Polscy studenci a kariera w finansach
... perspektywę współpracy ze specjalistami oraz dobrą atmosferę w firmie” – mówi Barbara Czarnecka, Starszy Koordynator HR w dziale Audytu Deloitte. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono przy pomocy rozbudowanej ankiety internetowej (26 pytań) na bezpiecznej platformie Deloitte Dex. Odpowiedzi zbierano w okresie 1-22 grudnia 2010 roku. W badaniu ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... społeczne i podatków od wynagrodzeń płaconych przez pracodawców. Informacje o badaniu Badanie wykonano na zamówienie European Spirits Organisation – CEPS (Europejskiej ... przez Ernst & Young Tax Advisors oraz Regioplan Policy Research. Analizę przeprowadzono dla roku 2009. Jeśli dane dla tego roku nie były dostępne, wykorzystywano dane z 2008 r., ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?