-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
... Stefczyka oraz Wonga.pl – odpowiednio 14,3 oraz 12,6 mln złotych, one też odnotowały najniższą skalę dyskusji w sieci. Najlepszy wynik w stosunku poniesionych nakładów do liczby wzmianek w internecie osiągnął PKO BP, zadowolony może być również ING Bank ... Wonga.pl i aż i 4,5 razy częściej niż o Skoku Stefczyka. O raporcie: Analizie poddano ponad 64,5 ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... takie jak: Bank Millenium, Bank BGŻ, Credit Agricole Bank Polska, Eurobank, Getin Bank, Bank BNP Paribas, Alior Bank, Raiffeisen Bank, Pekao SA, Meritum Bank ICB, Santander, Bank Spółdzielczy, Bank Pocztowy, Invest Bank, Bank BPH, City Bank Handlowy, Kasa Stefczyka, Toyota Bank, Deutsche Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Bank Ochrony Środowiska ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... to właśnie emisja jednego ze spotów promujących ten bank była najbardziej kosztowna. Bank przyzwyczaił telewidzów do reklam, których akcję osadzono w ludzkim organizmie. ... w trzecim kwartale szczególnie intensywnej promocji, choć emisja jednego ze spotów SKOKÓW Stefczyka była warta ponad 5,8 mln zł. Vivus kontynuował kampanię z udziałem animowanych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... więcej niż w okresie styczeń - marzec. Poza pierwszą dziesiątką znalazł się natomiast Euro Bank oraz SKOK Stefczyka. Choć przeznaczyli na reklamę niewiele mniej niż kwartał wcześniej, to inne banki i ... to prawie 198 mln zł. Największy udział w tej kwocie ma ING Bank Śląski (26 mln zł), Bank Millennium (26 mln zł) i PKO BP (23 mln zł). Jak wynika z ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... wzrost o 15%, czyli ponad 26 mln złotych utrzymuje wydatki Bank BPH. Stawkę zamykają Kasy Stefczyka, które w tym roku, notują prawie 40% tempo wzrostu ... działania marketingowe. Obserwując jednak tendencję konsolidacyjną - w ostatnim czasie Polbank i Raiffeisen, Kredyt Bank i BZ WBK - eksperci domu mediowego Equinox przewidują, że w ciągu kolejnych 3 ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... Bank Śląski, z inwestycją zredukowaną o 8%. Natomiast 30 mln zł wystarczyło PKO BP do zapewnienia sobie pozycji wicelidera i spowodowało zepchnięcie Banku Zachodniego WBK na trzecią pozycję. Na scenie mediowej liderom ostro zagrażają Kasy Stefczyka ... w wykonaniu Santander Bank czy najnowsze przejęcie przez PKO BP Nordea Bank Polska, ogranicza liczbę ...
-
Banki spółdzielcze: początek końca historii?
... świetnie przygotowany atak na sprawdzone w Polsce idee dr. Franciszka Stefczyka, zmierzający do unicestwienia spółdzielczości bankowej” – uważa Józef Szperlak z niewielkiego Banku ... okresowo może brakować płynności. Raczej wolałyby je inkorporować, zamieniając w swoje placówki. Bank spółdzielcze kosztuje także silny nadzór nad tym całym sektorem. Jak ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... 12,5 mln zł, ING - 8,2 mln zł, a Euro Bank - 7,6 mln zł, niemal ex aequo ze SKOK-iem Stefczyka. Korzystając z aplikacji Admonit sprawdziliśmy również, na promocję ... osobiste. BZ WBK kontynuował serię spotów z Kevinem Spacey, a Artur Żmijewski reklamował SKOK Stefczyka. W radiu najczęściej można było usłyszeć spoty 4Life Direct, mBanku oraz Loyalty ...
-
Rodzina w pętli długów
... jest ich ponad na kwotę 150 tys. zł. Ostatnia rata pożyczki w SKOK Stefczyka wypada na marzec 2022 r. – rata to 600 zł. Kredyty w innych bankach i ... się noga – spadną na rodziców? Na szereg zadanych pytań, realizujący projekt Bank Gospodarstwa Krajowego odpowiada w dość zaskakujący sposób. – Rekomendujemy skierowanie pytań do banków kredytujących ...