-
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
... wydatków na reklamę). Drugie miejsce zajęły firmy świadczące usługi finansowe (banki, firmy ubezpieczeniowe, doradcy finansowi). Na podium znalazł się także sektor dóbr ... liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo jest skuteczna na każdym etapie ścieżki sprzedaży. Format ten zyskał ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty ... przełom pierwszego i drugiego kwartału. Standardowo okres wakacyjny, to czas kiedy banki, w większości przypadków, zawieszają komunikację” – wylicza Magdalena Werewka. Jednak ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... i jest najbliżej swojego klienta. Wyłoniliśmy też TOP 10 branży bankowej - czyli banki, na temat których w pierwszym kwartale tego roku, ukazało się najwięcej publikacji we ... – w kilku słowach podsumował pochwałę od swojego klienta administrator strony. A co na to reklama? Sytuacja nieco się zmienia, kiedy pod uwagę weźmiemy dane z admonitu IMM na ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... 2008 r.): "Upadające banki... utrata pracy i spadające zaufanie klientów - charakteryzują teraz makroekonomię. Przewidujemy, że sektor internetowy odczuje tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień ...
-
Polska gospodarka w 2008: banki na plusie
... nową technologię, spółki developerskie i budowlane, banki, rynek telekomunikacji, gdzie odnotowaliśmy największe obroty i fluktuacje. Nie oparł się wahaniom sektor małych i średnich spółek jak również MID WIG. Największe szanse na obronę miały spółki nie powiązane np. reklama. Z wniosków badań Wiedeńskiego Instytutu Międzynarodowych Gospodarczych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... drugiego. Na drugim miejscu znalazła się reklama instytucji finansowych, do których zaliczane są między ... banki były kredyty gotówkowe i konsumpcyjne. Łącznie przeznaczono na ich komunikację w czwartym kwartale 2015 roku ponad 24 miliony złotych, notując tym samym wzrost w porównaniu do IV kwartału 2014 roku. Znaczny udział w rynku ma również reklama ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku spoty wyemitowane tylko przez banki doczekały się przeszło 153 ... ciekawe, za połowę tych wyświetleń odpowiadały jedynie trzy banki: ING Bank Śląski, Eurobank i mBank. Pod względem miesięcznego zasięgu dominował mBank. Reklama wideo tej marki zdobyła 16,2 proc. widzów, ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... finansowego. Produkty Zmiana głównych produktów komunikowanych przez banki i firmy ubezpieczeniowe Głównymi produktami komunikowanymi przez banki były konta osobiste oraz kredyty ... udział kredytów z poziomu 47% do 29%. Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z 11% do 19%. ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... w pierwszym półroczu. To mniej niż w zeszłym roku (25,7%). Trzy topowe banki zamieniły się miejscami, ale najciekawiej przedstawia się ranking największych ... . Stratę odnotowała również prasa, zarówno codzienna (- 25%), jak i magazynowa (-24%) oraz reklama zewnętrzna (-10%). Nie należy zapominać jednak o niebadanych wydatkach internetowych. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... na samej górze listy pojawił się Provident, nieznacznie wyprzedzając dotychczasowych liderów rankingów – banki ING, Millenium, Euro Bank czy Getin Holding. To ogromny skok jeśli ... spełnienia. Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... 608 mln zł cennikowo, w ciągu 4 pełnych miesięcy 2013 roku. Wyjątkiem są banki, których wydatki skurczyły się aż o 52 mln zł (64% udział w sektorze). Kategoria ... mln ( w porównaniu do okresu z poprzedniego roku). Na stabilnym poziomie udziału pozostaje reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o 32 mln zł ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... 1 miliard 300 milionów złotych co oznacza wzrost o 10,7% w porównaniu do analogicznego okresu 2006 roku. Najwyższą dynamiką wzrostu osiągnęła reklama internetowa (+54,4%), reklama telewizyjna (+13,4%) oraz reklama kinowa (+12,4%) Wg danych CR Media Consulting S.A. największy z estymowanych, bo aż 31% w 2007 roku, udział w wydatkach reklamowych ...
-
Karty debetowe - szanse i możliwości
... z bankomatu stanowią powyżej 90% wszystkich transakcji kartami. W Indiach banki poinformowały, że nawet jednoprocentowy wzrost aktywowanych kart debetowych przekłada się na 20% wzrost ilości dokonywanych transakcji, co ukazuje skalę potencjału. Konkursy, nagrody, reklama i promocje w oddziałach bankowych są używane do promocji kart w punktach ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... przeznaczyli na reklamę niewiele mniej niż kwartał wcześniej, to inne banki i instytucje znacznie zwiększyły intensywność kampanii w tym okresie. Udane wakacje jak w banku ... banki i inne instytucje finansowe niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama ...
-
Produkty inwestycyjne niepopularne
... uczestnikami rynku” – dodaje Michał Wojciechowski, doradca Zarządu Domu Maklerskiego BOŚ. – „Banki, fundusze czy firmy inwestycyjne powinny zadać sobie pytanie, ... mieszkańcy największych miast. „Brak zaufania jest wynikiem przesady, którą często posługiwała się reklama” – komentuje Iwona Kubicz z On Board PR. – „Odbudowa wiarygodności jest ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... reklama oparta o geolokalizację to czynniki wywierające największy wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak ... że rozwój płatności mobilnych ciągle pozostawia wiele do życzenia. Co stoi na przeszkodzie uch implementacji przez banki, serwisy do obsługi płatności i e-sklepy? Najnowsza, druga już edycja badania, przeprowadzonego na zlecenie ...
-
TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta
... procedurze rejestracji klientów korzystanie z Twojego osobistego konta w TP ma być całkowicie bezpieczne. Podobne rozwiązania wykorzystują inni światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe. Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia ...
-
Apteka godna zaufania
... sondażu Reader’s Digest Europe Health. Ponad 15 tysięcy Europejczyków spośród wielu różnych instytucji funkcjonujących w państwie (linie lotnicze, firmy ubezpieczeniowe, banki, media) obdarzyło zaufaniem właśnie apteki. Europejczycy jako jedno z najlepszych źródeł informacji o zdrowiu wskazali farmaceutów - najczęściej byli to Belgowie, aż ...
-
Polscy politycy w reklamie?
... polskiej polityki zestawiono z ośmioma kategoriami produktów i usług (piwo, czekoladki, banki, sieć sklepów dyskontowych, akcje społeczne, fundusze UE, środki czystości, ... kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... 305 mld USD. na projekty "realizowane wzdłuż lądowych i morskich korytarzy" nowego Jedwabnego Szlaku. W to globalne przedsięwzięcie włączają się też chińskie banki. Iran otrzymał 8 mld euro pożyczki. Kredytu udzielił mu Exim Banku - instytucja finansowa Korei Południowej. Warto dodać, że Iran posądzany jest ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... historii negatywną dynamikę odnotował internet. Budżety na reklamę cięły m.in. firmy pożyczkowe i banki, w tym Provident i PKO BP. Z kolei stacje benzynowe na działania ... miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... również karty kredytowe z wysokim limitem, które są obsługiwane przez znane banki. Jednak takie oferty często stanowią przykrywkę ataku phishingowego. Niekiedy użytkownik otrzymuje taką ... , takich jak Facebook, LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej wiadomości od nieznanego kontaktu ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... rynku nieruchomości – powinno skutkować wzrostem komunikacji produktów kredytowych. Ponadto banki podkreślają w komunikacji swoje mobilne atuty. Stabilny poziom wydatków na reklamę ... wydawnictwa Edipresse - „Uroda życia”. Pomimo rekordowej frekwencji w pierwszym półroczu reklama kinowa nie zdołała zatrzymać spadków. Pozostaje mieć nadzieję, że ...
-
Pójdziemy z Polski na cały świat. Wywiad z Jakubem Zabłockim z X-Trade Brokers DM SA
... z ofertą firmy poprzez reklamę. Reklama musi jednak informować dokładnie o produkcie, o ryzyku, nie może zniekształcać oferty. Reklama musi być kontrolowana, a klient z kolei ... swoje siedziby. Trudno będzie, zwłaszcza duże banki, przyciągnąć do Warszawy, chociaż niektóre, przede wszystkim banki inwestycyjne, rozważają Warszawę jako lokalizację swoich ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... przez sektor bankowy, bo oczywiście banki zagraniczne preferują swoje macierzyste przedsiębiorstwa. Banki spółdzielcze i SKOK-i jako alternatywa dla banków ... kasach. Tę zasadę można uzasadnić zyskiem finansowym. Śmieszy mnie ostatnio częsta reklama paru banków zagranicznych, że płacą nawet po 4-4,5 proc. w sześciomiesięcznych rachunkach ...
-
Marketing usług
... taksówkę „blackcab” z umieszczonym na niej logo szkoły. Także niektóre banki, choć sprzedają usługi (produkty niematerialne), kojarzone są np. z charakterystycznym ... tekstów typowo reklamowych. Publikacja zawierająca ciekawe fakty będzie czytana zupełnie inaczej niż reklama. Osoba czytająca reklamę podświadomie włącza w sobie pewien opór w stosunku ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... niezależność!”. Natomiast w najdroższą reklamę (8,9 mln zł za emisję) zainwestowała Grupa Orange. Reklama rozpoczynająca się od słów „Przepraszam, a nie wiedzą Panowie gdzie tu jest...” ... szczególnie teraz gdy Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe. Nie tylko banki, firmy pożyczkowe, ale i inne firmy działające w tej branży muszę podjąć ...
-
Public relations dla banku
... działania PR. I tak wyniki ubiegłorocznych badań wskazują m.in., że francuskie banki najczęściej odwołują się do współodpowiedzialności, bliskości, odpowiedzialności itp. Produkty ... wielu innych firmach, PR traktowany jest niestety często jako tanie uzupełnienie działań promocyjnych. Reklama to bardzo skuteczne narzędzie, ale pamiętajmy, że ma też ...
-
Klauzule niedozwolone w branży finansowej
... umowy kredytowej. Niedozwolone zapisy znajdowały się w umowach kredytowych. Firmy udzielające kredytów, a więc banki, parabanki, SKOK-i, są często kontrolowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jak czytamy na ... Fundusz Hipoteczny Dom. UOKiK uznał, że firma ta reklamowała swoje usługi, udając, że jej reklama jest urzędowym komunikatem, ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa ( ... czasie się utrzyma i to tam zostanie przeniesiona spora część wydatków na reklamę. Banki wydają miliony, a co na to internauci? Więcej o tym można przeczytać w publikacji: Raport „Wydatki ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2004
... ), media i reklama (12 ogłoszeń mniej), logistyka (10 ogłoszeń mniej) oraz finanse i bankowość (spadek o 9 ofert). W logistyce możemy spodziewać się wkrótce boomu w związku z ciągle rosnącym zapotrzebowaniem na powierzchnię magazynową (wzrost o 68% w trzecim kwartale). Magazynów potrzebują głównie duże firmy produkcyjne. Banki zwiększają swoje ...
-
Szara Sobota znacznie bezpieczniejsza niż Czarny Piątek
... świątecznym o wiele łatwiej ukryć je w natłoku atrakcyjnych ofert. W tym czasie marketing i reklama osiągają niebotyczne poziomy, a z uwagi na to, że klienci coraz częściej ... Ciebie sprzedający, tym większą ostrożność powinieneś zachować. Pamiętaj, że banki i firmy z branży płatniczej nigdy nie poproszą Cię o podanie wszystkich Twoich danych ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2005
... zaledwie jednym ogłoszeniem sektor finansów. Pracodawcami, którzy zamieścili najwięcej ogłoszeń w tej grupie są banki oraz firmy konsultingowe zajmujące się doradztwem finansowym. Wzrost udziału w liczbie ofert odnotowały media i reklama, które z 7% pułapu w czerwcu przesunęły się do góry o 1 punkt procentowy. Nieznaczny wzrost w liczbie ogłoszeń ...
-
G DATA: bezpieczne wirtualne zakupy
... milionami e-maili, reklamujących niezwykle korzystne promocje. Niestety bardzo często taka reklama ma na celu wyłącznie kradzież danych dostępowych do internetowej bankowości, serwisów ... lub internetowych sklepów, zawierające prośbę o podanie danych dostępowych. Prawdziwe banki i sklepy nigdy nie rozsyłają takich listów. Podobnie postępuj z ...
-
Jak działają metody socjotechniczne hakerów?
... się z problemem niechcianych wiadomości. Spam to nic innego jak nachalna reklama lub jedna z możliwości zainfekowania komputerów. Niejednokrotnie aby wzbudzić ciekawość ... odsyłaczy w wiadomościach, które nie pochodzą od znanych Tobie nadawców. Banki i instytucje wymagające uwierzytelnienia nigdy nie proszą o loginy i hasła, a także o logowanie ...