-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... Wydatki na reklamy umieszczone na łamach gazet charakteryzowały się kwotami rządu prawie 35 mln zł, z czego czołowa dziesiątka przeznaczyła na ten cel ponad 15,5 mln zł. W ten rodzaj reklamy zainwestowali przede wszystkim: Getin Holding (2,6 mln zł) oraz SKOK (2,1 mln zł). Polsat na ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... na reklamę cała branża finansowa, a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne emitowane w telewizji. Podkreślić należy jednak, że wydatki na ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... wydatki GETIN Bank, przeznaczając na działania reklamowe 29,4 mln zł i spadł z 4 (w 2011) na 7 pozycję. Na 8 miejscu w TOP10, ze względu na fakt obecności sponsorskiej przy EURO 2012, pojawił się Bank PKO S.A. z wydatkami na poziomie 28 mln (+ 44% w stosunku do analogicznego okresu w 2011 roku). Na ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... wydatki na przestrzeni ostatnich lat generują reklamy banków, choć od 2013 wydatki tej kategorii systematycznie spadają. W ostatnim kwartale 2015 roku wyniosły niecałe 72 miliony złotych, stanowiąc 54,5% wszystkich budżetów. Kategorią, która w 2013 roku znacząco zwiększyła wydatki na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... na reklamy w telewizji, radiu i prasie niemal 24 mln zł. To 15 mln zł więcej niż w okresie styczeń - marzec. Poza pierwszą dziesiątką znalazł się natomiast Euro Bank oraz SKOK Stefczyka. Choć przeznaczyli na reklamę niewiele mniej niż kwartał wcześniej, to inne banki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... na reklamy ponad 145,3 mln złotych. To prawie 73 proc. wszystkich wydatków poprzedniego kwartału. Na samym szczycie listy pojawiły się pewne niespodzianki. Rekordzistą okazał się Bank PKO BP, który wydał na cele reklamowe 18,9 mln zł. Wyprzedził on nieco Euro Bank, który przeznaczył na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... na reklamy w tej stacji postawiły przede wszystkim banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał dziennik „Fakt”, na którego łamach reklamodawcy z branży finansowej zamieścili materiały promocyjne za sumę 2,5 mln złotych. Najwięcej pieniędzy na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... na reklamy ING Banku Śląskiego, Banku Zachodniego WBK, Liberty Direct i Eurobanku. Na ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków w Internecie)” – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... wydatki reklamowe 5,9% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Inwestycja zamknęła się kwotą 608 mln zł cennikowo, w ciągu 4 pełnych miesięcy 2013 roku. Wyjątkiem są banki, których wydatki ... reklamy. Co dziwne, ale również prasa codzienna odnotowała wzrost swojego udziału do 3% z 1,9% rok wcześniej. Magazyny utrzymały swoja pozycje na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... PZU przy organizacji maratonów. Banki coraz chętniej angażowały się natomiast w nowoczesne rozwiązania mobilne, frankowicze czekali na rozwiązanie ich problemów, a polityka często ... akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze chce mi się płakać ale ją kocham #MTVHottest Justin Bieber” Na początku ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... na reklamę radiową Banku Ochrony Środowiska w przypadku dużych, ATL-owych kampanii stanowią około 10 proc. budżetu. „W przypadku kampanii MSP wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka, ekspert ds. komunikacji produktowej BOŚ Banku. KREDYTY NAJCZĘŚCIEJ REKLAMOWANYM PRODUKTEM Według raportu reklamy ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy zewnętrznej (-1,8%). W radiu w pierwszym półroczu nastąpiło zwiększenie wydatków na ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... i banki, w tym Provident i PKO BP. Z kolei stacje benzynowe na działania reklamowe wydały więcej niż rok temu, za co odpowiadały w znacznej mierze wydatki PKN Orlen. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak w 2020 rok prezentowały się wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na reklamę? Na który z rodzajów reklamy ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... wydatki na reklamę – około 18 tys. zł. W sektorze bankowym sytuacja wyraźnie zmieniała się z kwartału na kwartał. Internet jako jedyny odnotowuje dodatnią dynamikę wydatków i można domniemywać, że ten trend w najbliższym czasie się utrzyma i to tam zostanie przeniesiona spora część wydatków na reklamę. Banki wydają miliony, a co na ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... na spowolnienie gospodarcze 60% przedsiębiorców planuje zwiększyć wydatki na reklamę internetową. Zdaniem analityków przedsiębiorców powinno się spytać wprost: "Co takiego stoi za tak pozytywną prognozą wydatków na ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na ... na emisję reklam (ponad 15 mln zł), uzyskał znacznie mniejszą liczbę publikacji (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... na 1,5 - 2 mld $. Jak podaje portal Reklaming.ru, wydatki na reklamę w rosyjskim Internecie w pierwszej połowie 2008 wzrosły o 73%. Wydatki na reklamę kontekstową wzrosły o 83% i osiągnęły pułap 161 mln $. Wiodącymi reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... na dobre skorzystano z możliwości optymalizacji wydatków promocyjnych. Często pierwsza, wprowadzająca kampania była ostatnią, gdyż inwestorzy świadomi sytuacji na zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki ...
Tematy: -
Problemy z nazwami marek
... na BlackBerry 10. PKO BP - plagiat czy brak znajomości zasad projektowania elementów nazewnictwa. PKO BP ogłosiło i szeroko reklamowało w konkurs na nazwę lokaty. Reklamy telewizyjne z udziałem celebrytów, rozmach i duże wydatki doprowadziły do … konieczności wycofania się i anulowania wyników konkursu. Na ...