-
Profesjonalista lubi swoje miejsce pracy
... pracowników wysokimi wynagrodzeniami, wciąż mogą mieć atrakcyjną ofertę opartą o takie elementy jak realny rozwój zawodowy czy przyjazna kultura organizacji – komentuje Barbara Zych z Employer Branding Institute. Profesjonaliści i zmiana pracy Zmieniając pracę, wartością krytyczną dla profesjonalistów okazuje się być wzrost wynagrodzenia na ...
-
ESET: zagrożenia internetowe II 2015
... prawie milion na minutę. Ten wynik to 46,5% całej światowej ilości spamu w tamtym czasie. W 2010 roku naukowcy z Uniwersytetu Kalifornia w Santa Barbara i Uniwersytetu Ruhry w Bochum wyłączyli dwie trzecie serwerów sterujących botnetem Cutwail. Srizbi Botnet Srizbi był aktywny tylko przez rok lub dwa ...
-
Dział personalny w firmie coraz ważniejszy
... motywacyjnych, które zapewniają firmie obecność kapitału ludzkiego niezbędnego do realizacji jej strategii na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej” – komentuje Barbara Giemza, ekspert firmy Hay Group zaangażowana w przeprowadzenie i koordynację badania „Nawigator HR”. Informacje o badaniu Badanie „Nawigator HR” przeprowadzone zostało ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... jest sektor bankowy, który musi podjąć stanowcze działania w celu odbudowy swojej reputacji. Prawdopodobnie ten proces będzie wymagał kilkuletniej perspektywy.” powiedziała Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny agencji Edelman Polska, podsumowując wyniki Edelman Trust Barometer 2010 dla Polski. Wyniki światowe: Podczas gdy Szwecja ...
-
Świadczenia pracownicze dyrektorów i specjalistów
... pracownikom dodatkowych dni wolnych od pracy. W sąsiadujących z nami Czechach świadczenie to oferowane jest przez 29% firm biorących udział w badaniu”, mówi Barbara Jastrzębska, lider zespołu analiz w Aon Hewitt. „Najnowsze trendy w badaniu wynagrodzeń pokazują, że organizacje coraz częściej zwracają uwagę na dopasowanie pakietów ...
-
Wolontariat pracowniczy integruje
... firmy w oczach pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Planując wolontariat pracowniczy warto więc zadbać o odpowiednią i spójną komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną inicjatywy – dodaje Barbara Sołtysińska, Dyrektor Strategiczny w Ciszewski Public Relations.
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2019
... – mówi Krzysztof Kopeć. – Pacjenci kierują się w wyborze przede wszystkim poczuciem bezpieczeństwa, lek ma być skuteczny i bezpieczny, to jest baza – dodaje Barbara Misiewicz-Jagielak, wiceprezes PZPPF – Polskie społeczeństwo bardzo się zmienia, już nie oglądamy się na zagranicę, że tam jest wszystko lepsze, a trawa ...
-
Nastroje konsumentów na niskim poziomie
... roku. Zdaniem wielu ekonomistów właśnie wtedy możemy spodziewać się odroczonego spowolnienia konsumpcji i co za tym idzie, kolejnego spadku nastrojów – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK. W listopadzie br. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły wszystkich grup wiekowych analizowanych przez GfK. Najwyższy ...
-
Nastroje konsumentów w 2022 roku blisko negatywnego rekordu z 2012 roku
... konsumentów i rozwój trendu smart shoppingu, czyli aktywnego poszukiwania okazji i promocji. Każdą wydaną złotówkę będziemy oglądać jeszcze dokładniej niż dotychczas – mówi Barbara Lewicka, senior director w GfK. W grudniu ub.r. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły większości grup wiekowych analizowanych przez GfK. Najwyższy wynik odnotowano ...
-
Coface: niewypłacalności firm już niemal tyle, co w całym minionym roku
... z wcześniejszymi przewidywaniami Coface, wzrostowy trend niewypłacalności w pierwszych 6 miesiącach br. został utrzymany, przy czym dynamika zjawiska jest niepokojąco wysoka – mówi Barbara Kamińska, Dyrektor Działu Oceny Ryzyka Coface w Polsce. – Tak naprawdę nie ma bezpiecznych sektorów, bo inflacja i spadek realnej siły nabywczej konsumentów ...