-
Fuzje i przejęcia w Polsce w III kw. 2024
84 transakcje fuzji i przejęć zrealizowano na polskim rynku w III kwartale 2024 roku - wynika z raportu M&A Index Poland przygotowanego przez Fordata i Navigator Capital. Dominowały sektory Technology/Media/Telecom (20%), Biotechnologia i ochrona zdrowia (11%) oraz przemysł (11%). Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie były największe transakcje ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2024 roku
348 transakcji fuzji i przejęć zrealizowano na polskim rynku w 2024 roku - wynika z raportu M&A Index Poland przygotowanego przez Fordata i Navigator Capital. Największą transakcją roku było przejęcie zakładów produkcyjnych w USA i Niderlandach przez polską firmę Qemetica, kontrolowaną przez Kulczyk Investments. W transakcjach dominowały sektory ...
-
Jak działa cancel culture? Wady i zalety
Cancel culture, inaczej cancelowanie, unieważnianie, anulowanie to zjawisko, które w ostatnich latach zdominowało social media, a jego wpływ na społeczeństwo jest coraz silniejszy. Polega na zbiorowym karaniu przeważnie w internecie osoby lub instytucji, która złamała normy przyjęte przez daną grupę społeczną. Kara zostaje wymierzona zanim ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2025
W czerwcu z internetu korzystało 29,7 mln Polaków, z czego średnio 26,2 mln robiło to każdego dnia - wynika z najnowszego zestawienia firm Gemius i PBI. Opracowanie tradycyjnie już przedstawia szczegółowe, zagregowane miesięczne dane z badania internetu – rankingi wydawców, witryn oraz aplikacji. Jego autorzy uwzględniają również wyniki ...
-
Ransomware 2025: Małe firmy na celowniku, ataki coraz bardziej wyrafinowane
W pierwszej połowie 2025 roku ataki ransomware wykazują rosnącą średnią wartość okupu, która sięgnęła 841 tys. dolarów, przy czym mediana płatności wzrosła dwukrotnie kwartał do kwartału. Cyberprzestępcy coraz częściej wybierają za ofiary mniejsze firmy zatrudniające do tysiąca osób, a szczególnie narażone są przedsiębiorstwa z branży usług ...
-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
Amazon, Twitch i Prime Video zdominowały ranking preferencji reklamowych konsumentów w raporcie Kantar Media Reactions 2025. Wyniki badania jasno pokazują, że to właśnie marki związane z Amazon najlepiej trafiają w oczekiwania odbiorców. Tego samego nie można powiedzieć o platformie X, która ponownie już znalazła się na szarym końcu zestawienia. ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix