-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... wyników. Marki, które osiągnęły wyniki lepsze od przeciętnej w tym obszarze to Burger King, Chick-Fil-A i Starbucks. Podstawą odporności na trudności w tej branży jest większa ekspozycja i lepsze doświadczenia konsumenckie. Na przykład Burger King skrócił czas obsługi w okienkach drive-thru dzięki uproszczeniu menu i tablicom cyfrowym oraz ...
-
Kolejna rozbudowa Magnolia Park we Wrocławiu
... a także Vege Life. Za kilka miesięcy swoje lokale w Magnolia Park ponownie otworzą Burger King® i KFC. Nowości w Magnolia Park to nie tylko przyjemności kulinarne. Centrum handlowe wzbogaci ... , jak i w amfiteatrze na świeżym powietrzu. Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe ...
-
Zagraniczne sieci franczyzowe w Polsce
... rozwijanych tutaj wyłącznie przez masterfranczyzobiorców jak np. KFC, Pizza Hut czy Burger King. Marki z 19 krajów Na polskim rynku próbują rozwinąć skrzydła sieci, które swe ... koncie porażkę na polskim rynku. Raport wspomina tu o przykładach takich sieci jak Burger King, Domino's Pizza, Dunkin Donuts czy REMA 1000. Wszystkie one prowadziły przez ...
-
Co i gdzie jedzą Polacy?
... potrzebę klienta – wygodę. Kolejną najgorętszą potrawą, której notowania rosną, jest burger, a raczej „gourmet burger”, który – podobnie jak pizza – awansował z dania fast food do ... typu fast food z wyłączeniem lokali sieciowych, np. Mc Donald’s, KFC, Burger King) z wynikiem 13 proc. Pierwsze miejsce zajmuje kebab (50 proc.), a trzecie budki z ...
-
Nowe oblicze reklamy?
... produkt staje się obiektem drugorzędnym. Przykładem takiego podejścia może być witryna Subservient Chicken (Służalczy Kurczak), promująca kanapkę sprzedawaną w amerykańskiej sieci Burger King. Po wejściu na stronę, oczom Internautów ukazuje się człowiek przebrany za kurczaka, który wykonuje wpisywane z klawiatury polecenia. Może skakać, próbuje ...
-
ARSS: stacje benzynowe 2010
... się McDonald's, który ma w Polsce ponad 160 restauracji typu McDrive. Drugi potentat z segmentu fast food – AmRest ze swoimi markami KFC i Burger King – jest na razie w dużo mniejszym zakresie dostępny dla osób zmotoryzowanych. W formule drive funkcjonuje ponad 30 lokali AmRestu w Polsce. Spółka jednak ...
-
Rozbudowa CH Piast w Szczecinie
... , New Yorker, Reserved, Cropp Town i House, jak również np. salon Home&You z akcesoriami i tkaninami do dekoracji wnętrz. Ofertę gastronomiczną wzbogaci m.in. Burger King. Za proces komercjalizacji centrum odpowiedzialna jest firma DTZ. W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ...
-
Galeria Katowicka: nowi najemcy
... odzież sportową i sprzęt kempingowy. Do dyspozycji klientów Galerii Katowickiej, powstającej w samym centrum miasta, oddane zostaną również restauracje SUBWAY, KFC i Burger King, sklepy HUBIZ i 1 Minute, jak również salony prasowe RELAY i Kolporter. W Katowicach, obok galerii handlowej i dworca kolejowego, powstanie również podziemny dworzec ...
-
Rynek HoReCa w Polsce 2012
... został wybrany jako szósty w badaniu, w przyszłości najprawdopodobniej będzie wybierany częściej w związku z tym, że zarówno McDonald’s jak i AmRest, właściciel marek KFC i Burger King, zmieniają swoją ofertę w celu przyciągnięcia większej liczby klientów. Menu składające się tylko z hamburgerów i frytek odeszło do historii. Aby przełamać negatywny ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... sklepów zamykają dwie firmy prowadzące lokale gastronomiczne – McDonald's z ok. 390 lokalami oraz AmRest rozwijający w naszym kraju sieci KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks z ok. 290 restauracjami. W ostatnim roku Polskę opuściły między innymi takie sieci jak LaSenza i S.Oliver. Kolejne – jak na przykład Charles ...
-
Innowacyjny produkt konieczny, by odnieść sukces rynkowy?
... 13 lat później, rozpoczynając tym samym ekspansję sieci fast foodowych na cały świat. Rok później, czyli w 1954, w Miami powstał dopiero Burger King. A po nim kolejne firmy specjalizujące się w sprzedaży „szybkiego jedzenia”. Każda z nich dodaje coś od siebie, dzięki czemu konsumenci mają naprawdę ...
-
Gastronomia w Polsce: coraz więcej placówek i klientów
... McDonald’s. Prawie połowa Polaków w wieku 15+ deklaruje, iż odwiedziła punkt tej sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Sieci KFC, Pizza Hut i Burger King także zanotowały znaczny wzrost popularności w porównaniu z 2015 rokiem. Z deklaracji respondentów wynika, iż wychodzenie z przyjaciółmi jest nadal najczęstszym powodem do odwiedzania ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... sektora turystyka pod względem wydatków na reklamę w pierwszym kwartale 2017 roku był McDonald’s (właściciel takich brandów jak: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks), który przeznaczył na promocję 6,3 mln zł, o 17% więcej niż w analogicznym okresie w 2016 roku. Za nim uplasował się Amrest z inwestycjami ...
-
W marnowaniu żywności jesteśmy liderami UE
... posiłków dla potrzebujących – mówi Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager z firmy AmRest, która jest operatorem takich marek jak: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. Współpraca biznesu z organizacjami pozarządowymi – Ważne jest budowanie całościowej i efektywnej strategii na rzecz przeciwdziałania marnowaniu żywności. Taki program powinien ...