-
Charytatywność Polaków
... . Tylko 1% z tych, którzy wsparli cel charytatywny, nie zamierza więcej tego robić. Najbardziej wrażliwi pozostajemy na sytuacje dotyczące dzieci w potrzebie – taki cel zamierza wspierać ... chorych. Najmniej jesteśmy przekonani do kampanii na rzecz edukacji i szkolnictwa, taki cel skłonnych byłoby wesprzeć zaledwie 4% darczyńców. Od jakiegoś już czasu ...
Tematy: charytatywność, akcje charytatywne -
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2017
... agencji Newseria Krzysztof Drabik, barman, założyciel Fundacji Dzieciom „Twój rekord pomaga”. Organizator 2. Plażowego Ultramaratonu Gwiazd podkreśla, że akcja ma zarówno cel charytatywny, jaki i edukacyjny. Chodzi o to, aby uwrażliwić na problem związany z wypadkami dzieci i młodzieży podczas wakacji, co w dużej mierze jest wynikiem brakiem ...
-
Ile zarabiają platformy crowdfundingowe?
... natychmiastowe wypłaty, a także możliwość zorganizowania w pełni darmowej zrzutki internetowej na dowolny cel. Warto dodać, że utrzymujemy się przede wszystkim dzięki darowiznom. – podsumowuje ... wynika z badań, mniej niż połowa wszystkich kampanii crowdfundingowych osiąga swój cel. Dlatego, niektóre witryny stosują politykę "wszystko albo nic", co ...
-
Czy wśród Polaków są dobroczyńcy?
... Raportu ECCO – Charytatywność Polaków 2010 pokazują, że zdecydowana większość Polaków podejmowała działania dobroczynne w ciągu ostatniego roku, najczęściej przekazując na cel charytatywny pieniądze. Wśród osób, które nie podjęły działań najczęstszą przyczyną braku zaangażowania jest postrzeganie siebie jako znajdującej się w trudnej sytuacji ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... dotychczasowymi doświadczeniami. Historie muszą odnosić się do doświadczeń odbiorców. Gdyby szef firmy powiedział mi, że wszystkie jego przedsięwzięcia mają charakter charytatywny i przede wszystkim chce bezinteresownie pomagać ludziom, nie dam temu wiary. Dlaczego? Bo moje doświadczenie mówi, że firmy mają inne cele ...
-
Z jakich usług mobilnych korzystają internauci?
... pobiera 59,1 proc., a dzwonki telefoniczne 57,5 proc. internautów. Częstotliwość korzystania z usług mobilnych ma niewątpliwie związek z wysokością sum przeznaczanych na ten cel. Na pobieranie grafik i dzwonków ponad 2/3 badanych przeznacza mniej niż 5 PLN miesięcznie. W przypadku pobierania gier odpowiedź taką deklaruje prawie połowa ...
-
Filantropia Polaków: jesteśmy coraz mniej hojni?
... nie wiedzą jak, komu zaufać. Sama często jestem nieufna, gdy ktoś prosi mnie o pieniądze na rzecz fundacji, której nie znam. Charytatywny szum Nieufność Polaków potęguje także liczba nowych organizacji pozarządowych, które co roku rozpoczynają działalność. Każdego roku przybywa średnio ponad 4 tys ...
-
Chętnie sięgamy po programy lojalnościowe
... są zniżki lub rabaty na zakup określonych produktów lub usług. Widać jednak, że Polacy coraz chętniej korzystają z nich, aby wesprzeć cel charytatywny (wzrost z 4% do 10%). Uczestnicy programów lojalnościowych wykazują też coraz większą aktywność w programach. Aktualnie ponad 40% z nich to osoby bardzo aktywne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2019
... – dbanie o zrównoważony rozwój – musi podejść kompleksowo do sprawy. Nie wystarczą pojedyncze akcje, a długofalowy plan działania, który jest nastawiony na konkretny cel. Firma, która chce być odpowiedzialna społecznie, powinna mieć na stałe wpisaną taką postawę w swój model biznesowy – komentuje Iwona Żurawska, Dyrektor ...
-
Jak firmy wspierają aktywność fizyczną pracowników?
... elementem pobudzającym do aktywności fizycznej jest współzawodnictwo, zwłaszcza takie, któremu przyświeca charytatywny cel. Kompania Piwowarska prowadzi co roku akcję Postaw na ruch. Do biegania, spacerów czy jazdy na rowerze mobilizuje pracowników szlachetny cel społeczny oraz nagrody za udział w rywalizacji indywidualnej oraz wyzwaniach grupowych ...