-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale ...
-
UKE a rynek usług pocztowych 2006-2011
... pocztowych. W latach 2008-2009 Prezes UKE dwukrotnie otrzymywał do akceptacji cennik usług powszechnych i dwukrotnie zgłaszał sprzeciw wobec zaproponowanych przez Pocztę Polską SA ... rozpoczęte w roku 2010, a ich zakończenie planowane jest na III kwartał 2011 roku. Równolegle trwają prace legislacyjne zmierzające do implementowania tej metody na ...
-
Ceny roamingu w I półroczu 2010
... 1 lipca 2009 r., a następnie do 0,22 EUR i 0,18 EUR, odpowiednio od 1 lipca 2010 r. i 1 lipca 2011 r. Opłata detaliczna (bez podatku VAT) na podstawie eurotaryfy nie może ... 0,80 EUR na dzień 1 lipca 2010 r. i 0,50 EUR na dzień 1 lipca 2011 r. za megabajt przekazywanych danych. Usługi hurtowe W zakresie hurtowego ruchu połączeń głosowych, w okresie ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... 65% obrotów reklamowych branży, co mniej więcej odpowiada proporcjom w roku 2011. Czy będzie lepiej? Z danych firm monitorujących rynek sprzedaży farmaceutyków wynika, ze sprzedaż w ... medium w tym segmencie, czyli radia. Radio skumulowało ponad 22% budżetów w całym 2011 roku, a w pierwszym półroczu 2012 było to już ponad 26%. Analizując wydatki w ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... 27,2 mln zł, co stanowi 113% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego. Firma od 2011 roku prowadzi ogólnopolską komunikację TV (przeznaczając na nią ponad 60% SoS). ... liczących się graczy wykazało się RWE które zredukowało budżet mediowy z ponad 5 mln zł (cennikowo) w 2011 roku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w 2012 roku. W przypadku tej firmy ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
Branża motoryzacja odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda, Renault) wyniósł 4 ...
-
Prawa konsumenta: działania rzeczników 2012
... promocyjnych; nienależytego wykonania usług (niewłaściwa taryfikacja, niewłaściwy cennik, brak wykonania innych postanowień umownych); przeniesienia usługi ... występowali do przedsiębiorców. Ilość skarg związanych z usługami finansowymi wzrosła w porównaniu z rokiem 2011 kiedy odnotowano 19 417 porad i 2 328 wystąpień. W 2012 roku skargi dotyczyły m. ...
-
Finansowanie OZE w Polsce - zmiany
... system ma być więc podobny do tego, jaki obowiązuje w większości krajów unijnych. Cennik może być w tym przypadku bardzo szeroki, zależny nie tylko od rodzaju elektrowni ... , że projekt ustawy o odnawialnych źródłach energii (OZE) powinien być przyjęty w pierwszej połowie 2011 roku. Pozostaje mieć nadzieję, że prace nad nowym systemem wsparcia OZE ...
-
Giełda wierzytelności skuteczniejsza niż komornik?
... publicznie. Na bazie tego pomysłu w 2011 roku powstał serwis dlugi.info, wymyślony przez osoby związane z branżą budowlaną. Dość szybko stał się największą w Polsce giełdą długów. Jak twierdzi prezes zarządu Rafał Hermański, kluczem do sukcesu był przyjazny cennik dla użytkowników, brak abonamentu, oraz ...