-
Reklama w prasie VIII 2006
Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ...
-
Reklama w prasie IX 2006
Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ...
-
Reklama w telewizji X 2006
Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor. TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...