-
Wakacje 2016: szturmu na biura podróży nie będzie?
... , co powoduje niespotykane jak dotąd w historii załamanie się optymizmu konsumenckiego w największych miastach. Dla turystyki wyjazdowej oznacza to tyle, że słabną tendencje ... last minute. Taki wykres tłumaczyłby też spotykany ostatnio pogląd, że w centrum Warszawy imprezy sprzedają się słabiej, a na obrzeżach i w miejscowościach podwarszawskich ...
-
Światem rządzą kobiety?
... regionalne megatrendy uwzględniają wysoce zróżnicowany poziom zadowolenia konsumenckiego na całym świecie, szybko rosnącą klasę średnią (głównie w Afryce oraz Azji), postępującą urbanizację, wzrastające znaczenie ochrony środowiska, przesuwanie się ośrodka politycznego i ekonomicznego centrum z zachodu na wschód, a także coraz bardziej połączony ...
-
Centra handlowe muszą się zmieniać
... odwoływanie się do atmosfery miasta lub dzielnicy, w której znajduje się centrum. Niezwykle istotna jest też współpraca z lokalnymi społecznościami i odpowiadanie na ich ... skutecznie konkurując z innymi kanałami sprzedaży. W raporcie znajdują się wyniki badania konsumenckiego weryfikującego miejsce centrów handlowych w krajobrazie handlowym Polski, ...
1 2