-
Informacja w otoczeniu gospodarczym konsultingu
Charakterystyka otoczenia, w którym funkcjonują podmioty doradcze, pozwala wskazać rolę, jaką w ... lub notowań. To stwarza ich posiadaczom ogromną przewagę w stosunku do podmiotów rynkowych, które tych informacji, w postaci przetworzonych i opracowanych danych nie posiadają, a to przynosi skutki wszystkim graczom rynkowym[5]. Informacja jest obok ...
Tematy: -
Roman Karkosik - człowiek z cienia
... że grupa Boryszew przychody ma bliskie 5 mld zł, to zyski nie są oszałamiające (między 50-70 mln zł netto za 2013 r.). Charakterystyka postaci Choć wokół pieniędzy Romana Karkosika panuje dyskretna cisza, co pewien czas jakieś wydarzenie uchyla rąbka kurtyny, która zakrywa jego dominium ...
-
Przedsiębiorstwa z udziałami za granicą w 2010 r.
... jednostkach zlokalizowanych za granicą, z tego w postaci: udziałów w 2512 spółkach, 358 oddziałów, 84 zakładów oraz w postaci 34 innych rodzajów jednostek ... na Ukrainie – 356 oraz w Republice Czeskiej i Rosji – odpowiednio 246 i 231. Charakterystyka działalności jednostek zagranicznych według podstawowego rodzaju działalności gospodarczej ...
-
Przedsiębiorstwa z udziałami za granicą w 2013 r.
... zagranicznych jednostek zlokalizowanych jest na terenie Niemiec, Ukrainy oraz Czech. Charakterystyka podmiotów sprawozdawczych z siedzibą w Polsce posiadających za granicą udziały, oddziały ... (w 2012 roku 1 437 podmiotów sprawozdawczych w 3 194 jednostkach zagranicznych), z tego w postaci: udziałów w 2837 spółkach, 385 oddziałów, 108 zakładów oraz ...
-
Przedsiębiorstwa z udziałami za granicą w 2008 r.
... 1106 podmiotów wykazała zaangażowanie w 2541 jednostkach zlokalizowanych za granicą, z tego w postaci udziałów w spółkach – 2207, oddziałów – 255, zakładów – 59 oraz ... jednostki podmiotów z obszaru obsługi nieruchomości i firm – 1764,2 mln zł (12,1%). Charakterystyka działalności jednostek zagranicznych według rodzaju prowadzonej przez nie ...
-
Przedsiębiorstwa z udziałami za granicą w 2009 r.
... gospodarczej podmiotu zagranicznego (przychody, eksport, import, zatrudnienie). Charakterystyka podmiotów sprawozdawczych z siedzibą w Polsce posiadających za granicą ... zbiorowość 1313 podmiotów wykazała zaangażowanie w 2747 jednostkach zlokalizowanych za granicą, z tego w postaci udziałów w spółkach – 2306, oddziałów – 327, zakładów – 81 oraz ...
-
Przedsiębiorstwa z udziałami za granicą w 2011 r.
... (w 2010 roku 1443 podmioty posiadały udziały w 2988 jednostkach zagranicznych), z tego w postaci: udziałów w 2664 spółkach (odpowiednio 2512), 376 oddziałów (358), 103 zakładów ... na Ukrainie – 355 oraz w Czechach i Rosji – odpowiednio 270 i 242. Charakterystyka działalności jednostek zagranicznych według podstawowego rodzaju działalności gospodarczej ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... którą składa się digitalizacja (ucyfrowienie produktu, czyli całkowita lub częściowa zamiana jego postaci z materialnej na cyfrową, zamiana atomów na bity) oraz wzbogacanie produktu w ... usługowe kosztów zmiennych, w ogóle kosztów. Powyższa charakterystyka przedsięwzięć przemysłowych i usługowych znajduje swoje odzwierciedlenie także przy ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w sierpniu 2025
... , najwyższe oprocentowanie wiąże się zazwyczaj ze spełnieniem dodatkowych warunków. Ogólna charakterystyka ofert sierpniowych Oprocentowanie promocyjne: Najwyższe stawki sięgają 7-8% w skali roku, ale dotyczą one stosunkowo niskich kwot i są obwarowane licznymi warunkami w postaci aktywności czy wpływów na konto. Ograniczone kwoty i krótkie okresy ...
-
Raport "Ubezpieczenia przez Internet"
... zawrzeć ubezpieczenia przez Internet: a) Podstawowe - 0% b) Zawodowe - 8% c) średnie - 33% d) Licencjat - 20% e) Wyższe - 39% Charakterystyka serwisów ubezpieczeniowych Za 5 lat sprzedaż polis przez ... bazę. Nasze portale przegrywają z zachodnimi co do oferty w postaci liczby ubezpieczeń i towarzystw ubezpieczeniowych, oraz upustów cenowych. Należy ...
Tematy: -
Promocja w segmencie B2B
... i postawy będą przesądzały o sukcesie lub porażce produktów zarówno B2B, jak i B2C. CHARAKTERYSTYKA B2B: POPULARNI I OBLEGANI Segment B2B to rynek ogromnej wartości w ... do świadomości marketingowców i mediaplanerów. Początkiem akcji był teaser, wysłany w postaci ośmiu maili do wymienionych grup. Wykorzystywał motyw siedmiu grzechów głównych w ...
-
Czy wśród Polaków są dobroczyńcy?
... zadeklarowało, że w czasie ostatniego roku przynajmniej raz przekazało pieniądze na cele charytatywne, zaś 56% respondentów zdecydowało się na pomoc rzeczową w postaci ubrań, książek lub zabawek dla dzieci. Zgodnie z raportem ECCO charytatywność w Polsce kojarzona głównie ze wsparciem materialnym. Najmniej popularną formą polskiej ...
-
Środowiskowa pomoc społeczna w Polsce 2013
... około 0,2%, pozostała więc praktycznie na tym samym poziomie. Dalsza charakterystyka dotyczy zbiorowości beneficjentów pomocy społecznej w gospodarstwach domowych spełniających ... – głównie z pracy, posiada nieco ponad 16% beneficjentów, to odsetek posiadających stałe dochody (w postaci emerytur lub rent) wśród osób starszych sięga 50% i to są głównie ...
-
Nowe duplikatory Xcopy
... działania można sprawdzić poziom zaawansowania procesu kopiowania (wyświetlany w postaci procentów). Rozbudowane menu pozwala na dopasowanie urządzenia do indywidualnych ... czemu można przechowywać na nim naraz kilka obrazów kopiowanych danych. Charakterystyka: - chip: ACHIP ARC780 - od 4 do 8 gniazd IDE - bufor danych: 8 MB SDRAM - obsługiwane ...
Tematy: duplikatory płyt kompaktowych -
Lojalność e-klienta
... on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie opracowanych katalogów z ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle szczegółowością, aby umożliwić klientowi podjęcie decyzji zakupu bez konieczności konsultacji ze ...
Tematy: -
Firmowe biuletyny elektroniczne
... są dystrybuowane z określoną częstotliwością do lojalnego grona stałych odbiorców. 1. Charakterystyka elektronicznych biuletynów Biuletyny pełnią rolę informatorów firmowych, z których ... newsletterów wykazały, że zaledwie 9% ankietowanych osób preferuje biuletyny w postaci niesformatowanego tekstu ASCII. Okazuje się, że preferencje użytkowników ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie opracowanych katalogów z ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle szczegółowością, aby umożliwić klientowi podjęcie decyzji zakupu bez konieczności konsultacji ze ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... drugiej grupy zaklasyfikowano sklepy prowadzące sprzedaż wyłącznie usług. Charakterystyka sklepów internetowych w Polsce W celu weryfikacji liczby sklepów internetowych w Polsce, ... sesją, czy tzw. „ciasteczkami”, co może mieć negatywne konsekwencje w postaci przechwycenia przesyłanych danych, a także możliwości podszycia się hakera jako osoby, która ...
-
Sprzedaż firmy: podstawowe know-how
... każdym razie przedsiębiorca może albo firmę zamknąć w ogóle (przełykając gorzką pigułkę w postaci poniesionych kosztów), albo może poszukać kupca któremu sprzeda firmę po kosztach ... , ale np. mogą odejść wraz z właścicielem do nowego przedsięwzięcia), charakterystyka zespołu (agresywny-pasywny, młody-stary itd.), opis rynku i zajmowanej na nim pozycji ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... zwiększył się z 13% W 2012 do 22% W 2013) czy ziołowych (wzrost udziału do 4% w tym roku i wydatkami ponad 1 m zł). Charakterystyka sezonowości sprzedaży znalazła odzwierciedlenie w postaci okresie wydatków reklamowych producentów herbat. Marzec i kwiecień nadal pozostają najważniejszymi miesiącami wydatków reklamowych. Ponad to w marcu tego roku ...
-
Praca w banku dla artystów i humanistów?
... grupą kreatywnych projektantów a konkretnych inżynierów istnieje łącznik w postaci działu specjalistów obsługi CAS. Podobnie w innych branżach produkcyjnych ... tak nietypowej konfiguracji może mocno wpłynąć na opłacalność przedsięwzięcia. Co więcej, charakterystyka sposobu pracy artysty jest diametralnie inna niż kultura korporacyjna. Artysta ...
-
NBP: rynek pracy w Polsce w I kw. 2016
... można oczekiwać, że na niższe płace imigrantów wpływ miała także ich charakterystyka demograficzna oraz zawód i sektor w którym pracują. Brak wpływu imigrantów na płace i ... tych samych stanowiskach, generuje to nadwyżkę, najczęściej dystrybuowaną w postaci dodatkowych wynagrodzeń dla pracowników lokalnych. Mechanizm taki potwierdził się w przypadku ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci kompaktowego dyskontowego hipermarketu (czy jak kto woli – hipermarketowego dyskontu), w ... promuje się hasłem „Mały wielki sklep” i w tym określeniu zawarta jest skrótowo charakterystyka placówki typu convenience. Mały obiekt handlowy zaliczający się do tego ...
-
Turystycznie liczą się tylko największe miasta Polski
... Lublin Łódź Poza rankingiem znalazły się Toruń i Bydgoszcz. Charakterystyka poszczególnych miast Kraków to marka sama w sobie, kojarzona w dużej mierze ... wielu atrakcji naturalnych do wykorzystania, musiałaby znaleźć jakąś niszę, np. w postaci kultury. Niegdysiejsza strategia Bydgoszczy polegająca na podkreślaniu aspektów sportowych w promocji ...
-
Upadłości firm w Polsce 2018
... i gdzie udział sądu miał być ograniczony do minimum. Zysk dłużnika chociażby w postaci ochrony przed egzekucją, a w przypadku wierzycieli - możliwości uzyskania tytułów egzekucyjnych ... liczby podmiotów, oczywiście z zachowaniem racjonalnych zasad rynkowych. Charakterystyka upadłości i restrukturyzacji w wybranych sektorach Komentuje Marcin Siwa, ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
... lub produktu. Q-commerce nowym obszarem styku z konsumentem Dla marek szczególnie atrakcyjna jest charakterystyka q-commerce i niska lojalność konsumentów wynikająca z impulsywnej potrzeby zakupowej. Według badania, 29 proc. ... na wygodzie, a to z kolei może przełożyć się na realną korzyść dla marek w postaci nowego kanału sprzedaży i dla marketerów ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... krajowego rynku piwa i chmielu”, który zawiera również rekomendacje zmian prawnych i systemowych. Charakterystyka rynku Na krajowym rynku piwa dominuje trzech wytwórców, którzy produkują ... krajowej produkcji chmielu trafia za granicę (65 proc. w 2022 r.) – prawie wyłącznie w postaci nieprzetworzonej. Do Polski sprowadzane są za to m.in. granulaty ...
-
Usługi HR: agencje zatrudnienia czeka trudny rok
... temu przebiegła bez skutków ubocznych w postaci rosnących niepokojów, gdy mówimy o likwidacji zakładów produkcyjnych znanych marek to wpływa na emocje znacznie bardziej - komentuje Anna Wicha, prezes Polskiego Forum HR. Rosną koszty pracy Rosnące koszty pracy to kolejna charakterystyka naszego rynku, mająca kluczowe znaczenie ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]