-
Zapłać za Coca Cole komórką
... rozwiązania Coca Coli – Cmo – które umożliwiało kupowanie produktów firmy i rozliczanie przy użyciu telefonów i-mode. Nowe urządzenia mają rozszerzony interfejs obsługujący układy FeliCa, podczas gdy poprzednik wykorzystywał dwuwymiarowe kody kreskowe oraz komunikował się z telefonem przez port podczerwieni. Coca Cola rozpocznie instalowanie ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... i najrzetelniej policzone, dlatego że najtańsze, dlatego że najbardziej bezpieczne… CO WAŻNIEJSZE – SPRZEDAŻ CZY PIENIĄDZE? Truizmem byłoby stwierdzenie, że przecież telewizja nie jest ... , postawa wobec marki etc. Nawet większość z nas słyszała, że wartość marki Coca Cola to grube miliardy dolarów. A jaka jest wartość naszego brandu? Tu wchodzimy ...
-
Wpływ emocji na decyzje konsumenckie
... konkurujące ze sobą popularne napoje Coca Cola i Pepsi mają zbliżony smak i cenę ludzie na ogół twierdzą, że smaczniejszy jest napój Coca Cola i decydują się na jego zakup częściej ... testowania. Przedmioty które wchodzą w nasze posiadanie stają się nam bliższe, a ich sprzedaż lub zwrócenie kojarzy się ze stratą. Pamiętając, że centrum decyzyjnym ...
-
Wartość finansowa marki
... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media ... zapewnią one pełny obraz wpływu tych platform na wartość marek, zachowania konsumentów i sprzedaż. Finansową siłą napędową mediów społecznościowych i mobilnych są innowacje w reklamie, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
OnetPlejer: nowy sklep muzyczny
Onet.pl uruchamia sprzedaż muzyki w internecie pod marką OnetPlejer. Baza muzyczna sklepu liczy niemal 200 tysięcy utworów i dzięki umowie zawartej firmą On Demand Distribution ( ...