-
Muzyka z Coca Coli
... .com rozpocznie działalność w styczniu 2004r. W momencie uruchomienia sklep Coca Coli ma dysponować zbiorem ponad 250 tys. piosenek 8,5 tys. artystów, co oznacza że będzie to największa dostępna playlistą wśród wszystkich nowo otwieranych internetowych sklepów muzycznych. Coca Cola przyznała, że aktualnie prowadzi rozmowy z wszystkimi największymi ...
Tematy: sklepy muzyczne, coca cola -
Zapłać za Coca Cole komórką
... . Informacja o dokonanej transakcji przesyłana jest przez sieć operatora lub odczytywana z telefonu przy kasie. Automat Cmo2 jest ulepszoną wersją pierwszego rozwiązania Coca Coli – Cmo – które umożliwiało kupowanie produktów firmy i rozliczanie przy użyciu telefonów i-mode. Nowe urządzenia mają rozszerzony interfejs obsługujący układy FeliCa ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... na 4 lokacie. Napoje gazowane - liderzy bez zmian Na czele znajduje się Coca Cola z wydatkami zmniejszonymi o 1/3 w stosunku do ubiegłego roku. Miejsce vice-lidera zajmuje odwieczny rywal Pepsi z wydatkami ponad dwukrotnie mniejszymi od Coca Coli. Na trzeciej pozycji z budżetem ponad 8 mln zł pierwsza marka pochodzenia ...
-
Marka i reputacja
... jaki jest prawdziwy charakter relacji pomiędzy nimi? Ludzie często utożsamiają markę z logo lub inną graficzną reprezentacją organizacji. Przykłady? Czerwony logotyp Coca Coli. "Ptaszek" Nike. Litera M w żółtych łukach barów McDonalds. "Okienka" systemu Windows. Żółto-zielone słońce BP. Wszystkie kojarzone są z markami o ogromnej wartości. Polska ...
Tematy: -
Cele i wartość marketingu
... Coca-Colę. Podobnie jest na giełdzie – mimo wyższych przychodów ze światowej sprzedaży Pepsi, analitycy i inwestorzy mają więcej zaufania do przyszłych wyników Coca Coli (lub precyzyjniej, od PepsiCo wolą Coca-Cola Company). Marki, jak widać, mają znaczny wpływ zarówno na inwestorów, jak i na konsumentów. Ocena ...
-
Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii
... mega strategia łączy w sobie harmonijnie strategie ze wszystkich czterech poziomów. Pierścionek Władzy pozwala wyjaśnić sukces McDonald’s (jak to właśnie prześledziliśmy), Coca Coli i Wal-Mart (ich sprzedaż opiera się na stworzeniu sieci współpracujących firm, nie na własnych wysiłkach), pozwala zrozumieć dlaczego tak zaciekle konkurują ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... – to wciąż popularny błąd marketerów. O tym jak duże znaczenie ma personalizacja przekazów reklamowych wiedzą już największe marki – wystarczy podać przykład Coca Coli czy od niedawna Nutelli, które tworzą spersonalizowane etykiety z imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
Boże Narodzenie to już nie tylko długoletnia tradycja, ale również w dużej mierze zjawisko popkulturowe. Świadczyć może o tym chociażby to, jak duży wpływ na nasze postrzeganie świąt wywierają reklamy. Świąteczny nastrój, o który marketerzy dbają już od listopada, sprawia m.in., że wielu z nas czuje się wręcz zobligowanych do rzucenia w wir ...
-
Facebook: polskie marki pokonują gigantów
Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej "10" średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! A jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po ...
-
Świąteczne piosenki: czego słuchają internauci?
Nieodłącznie kojarzą się ze Świętami. Nie chodzi tu jednak o Mikołaja i renifery, kolędy, reklamy Coca-coli, czy filmy o Kevinie, ale o anglojęzyczne piosenki, które na dobre zagościły już w naszej świątecznej świadomości. Każdy ma ulubioną, jednak nie każdy się do tego przyznaje. Tuż przed Gwiazdką Instytut Monitorowania Mediów zbadał preferencje ...
-
Atak ransomware: płacić okup czy nie płacić?
Ataki, podczas których cyberprzestępcy blokują dane i żądają okupu za rozszyfrowanie lub szantażują ujawnieniem ich, są jednym z największych zagrożeń zarówno dla dużych firm, jak i małych przedsiębiorstw. W ostatnich latach są coraz bardziej wyrafinowane, a co za tym idzie skuteczniejsze. W ostatnich tygodniach ofiarą takiego ataku padła ...