-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... sklep internetowy. Szybka dostawa, wysoka jakość realizacji zamówienia czy sprawne rozpatrywanie reklamacji to tylko niektóre z nich. Budowanie marki w e-commerce nie jest sprawą ... funkcjonowanie swojego sklepu to między innymi problemy z reklamacją i zbyt długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Reklamacje to niestety bardzo drażliwy problem, ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... telekomunikacyjne samodzielnie, ale już tylko 22% deklaruje chęć zgłaszania reklamacji i problemów bez wsparcia konsultanta, np. w dedykowanej aplikacji online – mówi Piotr ... niezadawalającym działaniem kanału, jak w przypadku webchata, gdzie konsumentów zniechęca nadmierny czas oczekiwania na odpowiedź oraz ograniczony zakres obsługi i konieczność ...
-
Usługi powszechne TP SA w 2010
... czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 95% zamówień, czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99% zamówień, liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich, czas ... limit nie został przekroczony. 13. Wskaźnik reklamacji faktur z zakwestionowaną poprawnością w odniesieniu do liczby wystawionych ...
-
Usługi powszechne TP SA w 2008
... wskaźniki jakości, w tym wszystkie odpowiadające im parametry: 1) czas oczekiwania na przyłączenie do sieci; Czas oczekiwania, w którym zrealizowano 95% zamówień wyniósł 19 dni ( ... roku 2007 wynik ten wyniósł 97,8% (powinien być co najmniej 96). 7) wskaźnik reklamacji faktur wyniósł 0,11% (powinien być co najwyżej 0,8); dla porównania wynik za I ...
-
Usługi powszechne TP SA I-VI 2008
... w tym wszystkie odpowiadające im parametry: czas oczekiwania na zgłoszenie się informacji o numerach telefonicznych, czas oczekiwania (sekundy) na uzyskanie połączenia z numerem usług świadczonych z udziałem personelu operatora (9050, 9051, 9330, 9393), wskaźnik sprawnych aparatów publicznych, wskaźnik reklamacji faktur, wskaźnik jakości transmisji ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... potrzeby klientów? W trakcie reklamacji klient często mówi wprost o swoich potrzebach. Wtedy warto dopytać z czego jest niezadowolony, jakie są jego oczekiwania, jak to ... system motywacyjny dla zespołu ds. reklamacji. Pracownicy powinni być rozliczani nie tylko za ilość rozpatrzonych reklamacji, ale też za czas, jakość, sposób komunikacji z klientem ...
-
Świąteczne e-zakupy
... czas wielkich żniw nie tylko w tradycyjnym handlu. To także czas zwiększonych, i to nawet bardzo, obrotów w e-handlu. Dla około 800 sklepów internetowych działających w Polsce to czas wielkich żniw. Dla ich klientów to często czas długiego oczekiwania ...
-
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
... , opłaty pobierane były nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem, ale również m.in. za czas oczekiwania na takie połączenie. Działania Orange Polska mogły ... z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe. Nie złożyli reklamacji w zakresie kosztów połączenia z infolinią lub otrzymali negatywną odpowiedź Co ...
-
TPSA naruszyła prawo
... niemożności komunikacji telefonicznej w ramach systemu "Błękitnej Linii" (długi czas oczekiwania na połączenie). Brakuje ponadto ciągłości w prowadzeniu spraw, reakcje ... wyjaśniających (termin realizacji – miesiąc) - uporządkowanie zaległych spraw – reklamacji, skarg, zgłoszeń i zamówień oraz podjętych działań windykacyjnych (termin realizacji - dwa ...
-
Jak skłonić klienta do ponownego zakupu?
... się, że otrzymują to za co zapłacili i, że produkt spełnia ich oczekiwania. Badaj ukryte potrzeby i pragnienia klientów. Następnie zaspokój je. Daj najważniejszym ... Darmowa usługa przez rok, zaproszenie na specjalną imprezę, kupon rabatowy, itp. Śledź czas załatwiania reklamacji klientów. Następnie skróć go. Zrób zakupy w swoim sklepie; zadzwoń do ...
Tematy: -
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... czas oczekiwania na dostawę produktu. Klienci mogą odczuwać dysonans pomiędzy natychmiastowym otrzymywaniem produktu w sklepie stacjonarnym, a kilkoma dniami oczekiwania na ... danych osobowych, czytelny regulamin z wyróżnionymi informacjami interesującymi klienta (polityka zwrotów, reklamacji itp.) oraz opinie osób dokonujących już zakupów na naszej ...
-
Zarządzanie ryzykiem: jak to robić efektywnie?
... w każde działanie przedsiębiorcy i polega na tym, iż nieoczekiwane czynniki mogą pokrzyżować oczekiwania, plany, cele. Sztuką jest je zidentyfikować, zbadać i odpowiednio wcześniej ... odbiorców, nieterminowości dostawców, kar, odszkodowań, odsetek karnych, kosztów reklamacji, przegranych spraw sądowych, nadużyć pracowników oraz oszustw zewnętrznych, ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... „dopytania” (CX Act 2015, Customer Service Benchmark 2013). Również w wypadku skarg i reklamacji klienci najczęściej sięgają po telefon, w zależności od branży, niekiedy na ... z obsługi telefonicznej: kontakt z automatem – nagranymi odpowiedziami, długi czas oczekiwania na połączenie, wielokrotne przełączanie do odpowiedniej osoby, koszty połączeń. ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... elektronicznej może mieć zasadnicze znaczenie dla wzrostu satysfakcji klientów. Zmniejszy się czas oczekiwania na realizację zleceń, więcej uwagi personel będzie mógł poświęcić każdemu klientowi. Co ważne, zmniejszy się ilość reklamacji, które często wynikały z zawieruszenia dokumentów w organizacji. Istotą koncepcji usprawnienia organizacji ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... sprzedaży online stała się darmowa wysyłka i zwroty. Oczekiwania klientów zmierzają w kierunku coraz większej wygody związanej ... dziennie na portalach społecznościowych. Jest to czas, w którym odkrywa nowe produkty lub ... i świata. Sprawdzają się również świetnie w przypadku przyjmowania reklamacji. Depersonalizacja interakcji wiąże się również z ...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
... dzwonili w celu otrzymania instrukcji związanej z użytkowaniem zakupionego produktu – 8%, złożenia reklamacji – 7%, w związku z udziałem w akcjach promocyjnych, konkursach oraz programach lojalnościowych – 5%, a także by ... w komunikacji firm z konsumentami. Powodem do niezadowolenia był dla nich zbyt długi czas oczekiwania na połączenie, domagali ...
Tematy: -
Promocja przez wyszukiwarki
... w wyszukiwarkach. Tak duże wyprzedzenie jest konieczne z uwagi na bardzo długi czas oczekiwania na dodanie serwisu do katalogu. O dodaniu do większości katalogów decyduje ... usunięty z katalogu internetowego lub wyszukiwarki, powinieneś skontaktować się pisemnie z działem reklamacji. Przyznaj się do błędu (spaming) oraz złóż szczerą obietnicę ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... odpowiedziała, że «to jakiś zamsz jest, ale nigdy nie było reklamacji». Ostatnim elementem ocenianym w tej kategorii była obsługa przy kasie i stosowne pożegnanie klienta. Procedura zakupu przebiegała bezproblemowo – w 90% przypadków klienci uznali czas oczekiwania na obsługę przy kasie za akceptowalny. Wynik 80% przy odpowiedzi ...
-
ECK: prawa pasażera linii lotniczych
... w ciągu 2006 roku nie dostarczyła na czas 1 300 000 sztuk bagażu. Z tego ... na składanie reklamacji ustalone przez Konwencję Montrealską są bardzo krótkie, co często pozbawia konsumentów możliwości złożenia reklamacji. W 2006 r. 16% zapytań ... „siły wyższej”. Przysługuje im także w trakcie oczekiwania taka sama opieka, jak pasażerom lotów opóźnionych ...
-
Polski konsument 2009
... charakter okazjonalny, produkt ma służyć przez dłuższy czas, stąd też większa motywacja klientów do ... równoważy satysfakcja z wyboru optymalnego produktu spełniającego oczekiwania klienta. Podejmowanie takich działań świadczy o ... jest wadliwy, zawsze przysługuje nam prawo do reklamacji. Składamy ją u sprzedawcy – najlepiej na piśmie. W przypadku ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... czynnikiem jest czas. Klient nie lubi czekać na odpowiedź, a brak szybkiej reakcji sprawia, że ucieka do konkurencji. Wystarczą trzy minuty oczekiwania w przypadku ... interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Mówimy tu m.in. o składaniu nowych zamówień, zgłaszaniu reklamacji, czy zmian w zamówieniach lub miejscach dostawy – tłumaczy Michał Misiak z ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... zasięgi uzyskiwane na desktopie. Z drugiej strony średni czas przebywania na serwisie mobilnym jest krótszy niż ... w sieci Piotr i Paweł czy Tesco], czy zdalnej obsłudze reklamacji [Ikea]. Perspektywa zbudowania modelu atrybucji poprzez ... stara się dopasowywać ofertę tak, aby spełniała oczekiwania marketerów. Nie pomija również opisywanego trendu tzw ...
-
Nowe Prawo telekomunikacyjne: większe prawa konsumentów
... , termin oczekiwania na przyłączenie do ... czas określony nie może być dłuższy niż 24 miesiące. Operatorzy telekomunikacyjni powinni również umożliwiać zawarcie umowy na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Do jednego dnia został skrócony czas na przeniesienie numeru. Nowe prawo telekomunikacyjne poszerza również prawa konsumenta w przypadku reklamacji ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... oczekiwania i preferencje kupujących. Właściwie jedyną stałą pozostają emocje, które zakupom towarzyszą właściwie od zawsze. „Doświadczenie naszych klientów - począwszy od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, reklamacji ... gotówkę. 8. 2 w 1 Aby wydłużyć czas przebywania w swoich sklepach, ...
-
Wakacje 2017: Turcja w czołówce
... kwietnia tego roku), co przekłada się na pozytywne oczekiwania związane z wynikami roku 2017. Z pewnością spore ... popytowi i cenom w Bułgarii nieco ciąży spora zeszłoroczna liczba reklamacji zgłaszanych przez polskich turystów, bowiem powiększanie ... i holenderskich, który może być jeszcze jakiś czas kontynuowany ze względu na uprzedzenia tamtejszych ...
-
Wyprawka szkolna. Kupujemy i wybieramy przez internet
... dokonuje w internecie, co wiąże się z czasem oczekiwania na przesyłkę. Ze zrealizowanego dla Wonga ... przez internet jest zdecydowanie wygodniejsze i pozwala zaoszczędzić czas. 62 proc. ankietowanych uważa, że zakupy w ... internetowe za możliwość szybkiego zwrotu lub reklamacji zamówionych produktów. Według 42 proc. w sieci oferta wyprawek szkolnych ...