-
Czym jest nazwa marketingowa?
... marginesie, co niekorzystnie odbija się na produkcie finalnym -- nazwie. Czymże jest nazwa, że specjaliści reklamy, marketingu i public relations zaczynają poświęcać jej ... że "wino marki wino" nie jest rozsądnym sposobem osiągania sukcesów na rynku. Nazwa jest także określonym zbiorem informacji. Jest jednym z ważniejszych elementów, na podstawie ...
-
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
... być innym, ale, w czym jesteśmy lepsi jest istotne dla konsumentów. Teoretycznie przewagę mają nazwy krótkie, łatwe w mowie i pisowni, które ułatwiają życie marketingowcom na każdym poziomie komunikacji. Natomiast nazwy trudne, skomplikowane, budują nazewnictwo, które ma zawsze „pod górkę”. Jaka jest, więc dobra nazwa marketingowa Sama cecha ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... Nazwa użytkowa Nazwa prawna firmy, ze względu na ograniczenia, którym podlega, często jest bardzo rozbudowana. Sprawia to, że komunikowanie się z rynkiem za jej pośrednictwem jest niewygodne. Z kolei jedna nazwa marketingowa ...
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
... być ono precyzyjnie zaprogramowane i zaprojektowane. Logo firmy, podobnie jak nazwa marketingowa, to strategiczny element tożsamości przedsiębiorstwa. Logo pełnią funkcje herbów ... Logo firmy jest wzorcowym elementem komunikacji firmy i jako takie tworzy informację, czym jest firma i jakie zajmuje miejsce na rynku. Funkcją logo firmy jest także ...
-
Firmowa strona internetowa
... najbardziej efektywna strategia marketingowa. Firmowa strona ... nazwa firmowej strony internetowej jest najlepszym drogowskazem dla klienta krążącego w sieci. W pierwszej chwili pytanie o wybór nazwy może wydawać się nie na miejscu, zważywszy że oczywistym rozwiązaniem jest na ogół nazwa firmy. Nie zawsze taki adres jest ... pamiętać, o czym często ...
-
Kreatywność w marketingu
... marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych potrzebna jest i ceniona, z punktu widzenia odbiorcy, innowacyjność i kreatywność. I także ważne, żeby nie była przesadzona i niezrozumiała. Bo na czym ...