-
Idealny salon samochodowy
Wybór nowego samochodu jest skomplikowanym procesem angażującym emocje, doświadczenia oraz potrzeby przyszłego właściciela. Jakie miejsce w tym procesie zajmuje salon dealerski? Na to pytanie odpowiada najnowszy raport przygotowany przez TNS OBOP. TNS OBOP z inspiracji Związku Dealerów Samochodowych przeprowadził badanie jakościowe wśród kierowców ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
... National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast ...
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... wskaźnikami zaangażowania. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wykonał analizę we współpracy z miesięcznikiem „Dealer” i agencją Get More Social, biorąc pod uwagę dane z 460 profili ... do niej w odpowiedni sposób. - Aktywne i dobre profile Facebookowe może prowadzić dealer posiadający w swojej ofercie marki premium, jak również ten, który sprzedaje tzw ...