-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... na tle konkurencji (856). Druga pod kątem wzbudzanego zaangażowania okazała się marka Seat, a trzecia - Skoda. Wśród marek wyróżniali się także dealerzy Renault, ponieważ to oni prezentowali relatywnie najwięcej różnorodnych treści, takich jak materiały video czy udostępnienia statusu tekstowego. W pozostałych przypadkach zdecydowanie ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. ... udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ...
-
Ranking salonów samochodowych
... i pomocnych). Ogólny wynik, jaki badane placówki osiągnęły w kategorii "Salon samochodowy" to 90,6% wszystkich możliwych punktów. Klienci najlepiej ocenili podkategorię dotyczącą prezencji ... placówki w tej kategorii – 70,9%, skłania do ogólnego wniosku, że dealerzy mają nad czym pracować. Rezultat ten jest o niemal 20% niższy niż kategorii ...
-
Sektor motoryzacyjny czekają zmiany
... dotkniętych należeć będą stanowiący część ekosystemu mali dostawcy oraz dealerzy. Tym ostatnim niełatwo będzie zaoferować atrakcyjne opcje finansowania ... W opinii Frost & Sullivan cały samochodowy ekosystem desperacko potrzebuje pieniędzy i zmian. Przy wystarczającym wsparciu ze strony rządu, amerykański rynek samochodowy wyjdzie na prostą ...
-
Analiza Kluczowych Czynników Sukcesu
... w tym sektorze, musi troszczyć się o wszystkie z wymienionych obszarów. Niekompetentni dealerzy mogą zniechęcić potencjalnych klientów, a niezdolność do ograniczenia ... Rynki o decydującym znaczeniu innowacji to m.in. rynek biotechnologiczny i farmaceutyczny. Rynek samochodowy jest rynkiem dojrzałym, gdzie największym atutem jest właściwe zarządzanie ...