-
Deep Security 10 od Trend Micro
... obciążeń w środowiskach wirtualnych i chmurowych. Rozwiązanie Deep Security 10 jest cały czas rozszerzane o nowe, zaawansowane techniki zabezpieczające, które pozwalają wykrywać nieznane zagrożenia. Już dziś integracja z rozwiązaniem Trend Micro Deep Discovery umożliwia przeprowadzanie analiz w wydzielonym środowisku uruchamiania aplikacji (ang ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... informacji – z pewnością wykorzystamy je przy tworzeniu oferty programowej kanałów z portfolio Discovery. Raport wskazuje, że ciekawość prowadzi nas do zaspokojenia naturalnego głodu ... gdyż oferują one coś zaskakującego: 51% respondentów wskazało telewizję, 20% Internet, 10% wybrało programy „on demand”, a tylko 8% media społecznościowe Narodowość ma ...
-
Polak ciekawy świata
... (między 8 a 10). Natomiast najmniej żądni informacji są Holendrzy. Mieszkańcy kraju nad Wisłą dwukrotnie wyprzedzają w stopniu ciekawości Niemców oraz Włochów. Szwedom, z których 31% określiło siebie mianem bardzo ciekawych świata, także daleko w tym względzie do Polaków. Jak wynika z przeprowadzonego przez stacje Discovery badania, odkrycia ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... z treści adresowanych płynące zarówno dla widzów, jak i dla marek. Informacje o badaniu Raport Discovery Networks „Przyszłość reklamy telewizyjnej”, powstały we współpracy z Future Foundation oraz Research Now, objął ponad 3000 widzów z 10 rynków CEEMEA: Polski, Bułgarii, Czech, Republiki Południowej Afryki, Rosji, Rumunii, Turcji, Ukrainy ...
-
Marki godne zaufania
... 5 państwach, to: Nokia i Nivea - 14 państw, Visa - 13, Canon - 10, Kellogg’s - 10, Ariel - 6, Miele - 6, Hewlett Packard - 6. Największe zaufanie Polaków zdobyły: Mercedes ... ), Garnier (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Omo (proszek od prania), Discovery (stacja TV), Rzeczpospolita (gazeta codzienna), Pudliszki (producent żywności), Tymbark (soki), ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2017
... się odważyć i wyruszyć samodzielnie? Zorganizowana 10-dniowa wycieczka do Tokio kosztuje najczęściej od 10 do 20 tys. Ile mogłaby kosztować eskapada przygotowana na własną rękę i ... jest Discovery Communications. Sprawa ewentualnej transakcji wyjaśni się w ciągu kilku najbliższych dni. Warto dodać, że Viacom jest wyceniany na 14,3 mld dol, a SNI na 10 ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... na świecie w okresie 10 lat firma Millward Brown oraz Jim Stengel wspólnie opracowali listę 50 marek notujących najwyższe ... i akcesoria) Chipotle (fast food) Coca-Cola (napoje bezalkoholowe) Diesel (moda młodzieżowa i dodatki) Discovery Communications (media) Dove (kosmetyki) Emirates (linie lotnicze) FedEx (usługi kurierskie) Google (informacja ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2015
... (10 marca) zatrzymał przed telewizorami 7,43 mln osób. Drugie miejsce zajął serial TVP1 „Ranczo”, którego odcinek z 15 marca zgromadził średnio 7 mln osób. – Bardzo się otwieramy na przyzwyczajenie krajowego widza do krajowych produkcji – przekonuje Grzywaczewski. – Stąd właśnie poszliśmy w stronę Pulsu, współpracujemy z Foksem i Discovery ...
-
Spear phishing coraz popularniejszy
... Discovery. Wszystko to celu przeprowadzenia analiz w zdefiniowanym przez klienta środowisku i zablokowania ewentualnych prób ataku. Poza wykrywaniem i ochroną, Deep Discovery ... IBM™ Lotus™ Domino 5.5 – już w sprzedaży Trend Micro™ ScanMail™ for Microsoft™ Exchange 10.2 SP2 – dostępny w sprzedaży od końca grudnia Trend Micro™ InterScan™ Messaging ...
-
Polacy i telewizja w 2006 roku
... 34%. Niezmiennie silne są także stacje dziecięce (Cartoon Network, MiniMini, Jetix, ZigZap), które zwiększają swój udział. Spośród 10 najchętniej wybieranych stacji tematycznych w udziałach stracił Discovery (spadek o 0,1 pkt. proc.) oraz Eurosport (spadek o 0,1 pkt. proc.). Spośród pięciu nowych stacji o najwyższym w ubiegłym roku średnim dziennym ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... . Bardzo chętnie wybierany był kanał informacyjny TVN24, wyprzedzając TVP1 i AXN. Wysoko uplasowały się takie kanały tematyczne jak Discovery Channel, National Geographic Channel i Comedy Central. 10% czyli 12 milionów firmy przeznaczyły na kampanie z wykorzystaniem radia, najczęściej w stacjach ogólnopolskich Radiu Zet i RMF FM. Firmy ...
-
Marki godne zaufania 2008
... ), Vichy (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Persil (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, zdobywcami kryształowych statuetek zostały następujące marki: Discovery (Stacja telewizyjna), Danone (Producent żywności), Boiron (Preparat ziołowy/homeopatyczny), Winiary (Ciasta/desery), Hortex (Soki), Lacalut ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami ... nasiliło się w czterech z siedmiu analizowanych sektorów. Udział czołowych 10 reklamodawców w wydatkach branży ogółem zwiększył się najbardziej w sektorze Żywności i ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... przede wszystkim możliwość swobodnego dysponowania czasem oraz czerpanie radości z życia. 4 na 10 badanych przedstawicieli klasy wyższej jest zdania, że marki luksusowe to ... średnio raz w tygodniu polska klasa wyższa ogląda również kanały tematyczne, w tym Discovery, Planete, Canal +, Canal + sport, Netflix, Kuchnia + czy Domo. Tradycyjne radio jest ...
-
Czy Bluetooth jest bezpieczny?
... piconet) składających się z jednostek nadrzędnych (ang. master) zlokalizowanych w odległości do 10 metrów od jednostki podrzędnej (ang. slave). Podsieci mogą być połączone w sieci ... oferują szereg różnych usług. Listę takich usług można uzyskać poprzez SDP (Service Discovery Protocol). Znając rodzaje usług można ustalić model urządzenia. BlueSmack ...
-
Najpopularniejsze firmy internetowe: Facebook na czele
... , który w zeszłym roku znalazł się na miejscu 10. Tuż za nim plasuje się MySpace (rok temu był na 2. miejscu) i YouTube. Na 4. miejscu znajduje się serwis plotkarski TMZ. W rankingu znalazły się też: Disney.com, Discovery.com, serwis wideo Veoh.com, FunnyOrDie.com - strona ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... 4,7 mln zł, czyli ponad 10 razy mniej niż towarzystwa z produktami komunikacyjnymi. W telewizyjną kampanię reklamową zainwestowało jedynie towarzystwo Aegon. Była to pierwsza w historii tej firmy intensywna kampania wizerunkowa. 30-sekundowy spot telewizyjny emitowały m. in. TVP, Polsat, TVN, TVN24 i Discovery. Na zakup mediów Aegon w marcu ...
-
Kanały tematyczne: reklama VII 2008
... wpływów (4 proc. więcej niż w lipcu 2007 roku), następne są AXN - 13,17 mln zł (114 proc.), 4fun.tv - 10,87 mln zł (160 proc.), Discovery - 10,44 mln zł (135 proc.) i VH1 - 6,79 mln zł (86 proc.). TVN24, lider oglądalności w gronie kanałów tematycznych ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... owoce - truskawki, brzoskwinie lub wiśnie. Akcja jest prowadzona w TVN, Polsacie, TVP i Discovery. Wartą odnotowania była także ubiegłoroczna multimedialna kampania marki Łaciate. ... promocyjnych oraz ponad 91 tys. gadżetów reklamowych. W promocji ulicznej wzięło udział 10 550 osób - mówił Krzysztof Przybyłowski, prezes spółki CAM Media SA, która ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... netto. Inwestycje w reklamę radiową osiągnęły poziom 265 mln złotych, rosnąc o 10,6% w stosunku do roku ubiegłego. Wydatki na magazyny wzrosły o 3,0% do ... % oraz Grupa Polsat – 27%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak ...
-
Od walizki po ultrabooki. Historia laptopa
... i szybkość zapisu/odczytu danych, w przyszłości prawdopodobnie całkowicie zastąpią 2,5-calowe nośniki. Co dalej? 36 lat temu z dumą prezentowano pierwszy przenośny, 12-kilogramowy komputer. 10 lat później laptop nie ważył więcej niż 3 kilogramy i był synonimem prestiżu. Przez kolejne kilkanaście lat laptopy stały się standardem a producenci ...
-
Jakim markom ufają Europejczycy?
... skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe). W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem obdarzone zostały następujące marki: ... skóry), Persil (proszek do prania), Dr Oetker (płatki śniadaniowe), Discovery (stacja telewizyjna), Danone (producent żywności), Oscillococcinum (preparat ziołowy/homeopatyczny), Delecta ...
-
Polsat Sport liderem kanałów tematycznych
... niż przed rokiem. Inna dziecięca stacja - Jetix/Fox Kids zarobiła na reklamach 10,82 mln (mniej o 0,8 mln zł). Na dalszych miejscach znalazły się m.in. TVN7 - 9,81 mln zł (mniej o 1,84 mln) , Discovery - 8,78 mln zł (więcej o 0,47 mln), 4Fun.tv - 6,92 mln zł ...
-
Reklama w TV VII 2007
... o 2,35 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 10,32 mln zł (wzrost o 99,44 proc.). Wpływy TVN24 kształtowały się na poziomie 7,26 mln zł, AXN - 6,13 mln zł (wzrost o 22,88 proc.), Discovery Channel - 4,32 mln zł (wzrost o 3,14 proc.), 4fun ...
-
Reklama w TV VIII 2007
... ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się kanał MTV Polska z 10,09 mln zł (spadek o 22,48 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 9,02 mln zł (wzrost o 33,18 proc.). Wpływy Discovery kształtowały się na poziomie 7,6 mln zł (wzrost o 14,41 ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... do zeszłego roku zarobiły kanały niszowe grupy Polsat (+51,9%) oraz kanały tematyczne Discovery Media (+39,3%). Słaby początek roku miał TVN24 (-22,0%). Główne stacje zarobiły w ... Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się do końca roku obecnie panująca ...
-
Internet Era z nowym laptopem
... , Discovery Chanel. Klienci, którzy zdecydują się na Internet bezprzewodowy blueconnect otrzymają telefon stacjonarny za 1 złoty i usługę Nową Erę Domową za 1 złoty miesięcznie w kontrakcie na 36 miesięcy. Dotychczasowi abonenci sieci Era, niezależnie od propozycji, na którą się zdecydują, w ramach oferty SuperZestaw otrzymają 10 ...
-
Idealna rekrutacja pracowników: czego oczekują kandydaci?
... Discovery and Design Manager. Z danych badania „Nowe prawa rekrutacji” wynika, że 56% kandydatów i kandydatek mniej chętnie aplikuje na oferty, które są pracochłonne, a zatem zawierają na przykład dodatkowy formularz do wypełnienia. 77% badanych chciałoby bowiem aplikować zaledwie kilkoma kliknięciami myszki. 7 na 10 kandydatów ...