-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... Wielu dużych retailerów czy też sieci handlowych zapowiedziało uruchomienie swojego kanału sprzedaży online. Rok 2016 będzie rokiem poszukiwań najlepszych rozwiązań technologicznych, ... 2016 zapowiada się dla branży e-commerce dobrze. – potwierdza Marcin Ledworowski, dyrektor operacyjny w Grupie BIK, członek Rady e-Izby. - Podatek od instytucji ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... powojennej wskaźnik ten wynosi jedynie 28 proc.” – wyjaśnia Mariusz Chmurzyński, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte, członek Zespołu ds. Sektora Dóbr Konsumenckich. Zdaniem prawie połowy badanych (48 proc.) kanały cyfrowe będą zyskiwać na znaczeniu w sprzedaży towarów luksusowych, a 37 proc. uważa, że dobra luksusowe i nowoczesne ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... oczywisty sposób skłaniająca przecież do uruchomienia lub rozwoju sprzedaży online. W branży spożywczej ponad połowa przedsiębiorstw nie dostrzegła, by pandemia przyspieszyła rozwój e-handlu. W innych sektorach takie przyspieszenie zaobserwowało aż 66% firm – mówi Renata Dutkiewicz, dyrektor ds. sektora spożywczego w Santander Bank Polska. Artykuły ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... skoncentrowany. Kilka dużych firm kontroluje praktycznie cały rynek. Duża konkurencja jest na pewno korzystna z punktu widzenia klienta”, zauważa Ireneusz Anoszczenko, dyrektor sprzedaży i marketingu, ADP Polska. Najważniejszymi graczami na rynku są duże firmy, których podstawową działalnością jest outsourcing w obszarze kadrowo-płacowym. Poza nimi ...
-
Sprzedaż części przedsiębiorstwa sposobem na kryzys
... wartości i wzmacniania firmy na przyszłość” – mówi Katarzyna Sermanowicz-Giza, Dyrektor w Dziale Doradztwa Finansowego Deloitte. Pod młotek w pierwszej ... jednostka stanowiąca przedmiot zbycia. Koszty osierocone często stanowią problem w przypadku wydzielenia i sprzedaży części biznesu, ponieważ trudno jest je zmniejszyć w krótkim okresie czasu ...
-
Dobra konsumenckie: największe firmy 2013
... wyrażonej choćby za pośrednictwem mediów społecznościowych” – tłumaczy Magdalena Jończak, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. Co więcej producenci muszą szybko uczyć ... też m.in. multiplikować kanały sprzedaży (od tradycyjnych punktów po współpracę z wiodącymi sprzedawcami on-line). Do tego niezbędna jest współpraca działów sprzedaży, marketingu i ...
-
Imprezy w Polsce w 2015 r. i prognozy na 2016 r.
... , ale też zagranicznych fanów – podsumowuje dyrektor handlowy lidera rynku. Rynek urośnie o 20% w 2016! Rynek w Polsce dojrzewa i rośnie zainteresowanie wydarzeniami rozrywkowymi. Widać to po sprzedaży w naszym serwisie – notujemy stały wzrost – komentuje Jacek Zabielski i dodaje – Internetowy rynek sprzedaży biletów w Polsce rozwija się szybko ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 6/2017
... Łaciak, Dyrektor Sprzedaży. Ekspert zaleca także się szczególną ostrożność przy dokonywaniu płatności w aplikacjach mobilnych. Dokonywanie transakcji kartą płatniczą z podaniem pełnych danych karty powinno się odbywać tylko w zaufanych i sprawdzonych aplikacjach, które są rekomendowane przez innych użytkowników. Marcin Łaciak, dyrektor sprzedaży ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2018
... efektywność tych przedsiębiorstw i znacznie zwiększyć ich konkurencyjność w kraju i za granicą – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marek Kujawiński, dyrektor sprzedaży TomTom Telematics Polska. Wśród barier ograniczających wprowadzanie nowych rozwiązań w polskich przedsiębiorstwach zarządzający najczęściej wymieniają wysokie koszty (37 ...
-
Oferty pracy w czasie pandemii: jest lepiej niż prognozowano?
... sobie w wielu przypadkach bardzo dobrze – komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. Specjalizacje wciąż poszukiwane Kogo najczęściej poszukiwali pracodawcy między I i III kwartałem 2020? Niezmiennie największym zainteresowaniem cieszyli się specjaliści od handlu i sprzedaży – kierowano do nich co trzecią ofertę na portalu (33 ...
-
Spada sprzedaż energii cieplnej
... dyrektor ds. rozwoju Dalkii Poznań. Zużycie energii cieplnej zmniejsza się, a trudno obniżyć koszty stałe proporcjonalnie do tego spadku. Jeżeli firma ciepłownicza nie znajduje pokrycia utraconych przychodów z tytułu spadku sprzedaży ...
-
E-faktura coraz popularniejsza
... Miikka Savolainen, Dyrektor Zarządzający Itella Information w Polsce. Wyniki badania wyraźnie pokazują, że Europa jest na różnych etapach, jeżeli chodzi o procesy obsługi faktur. Niektóre kraje wdrożyły procesy elektronicznej obsługi faktur szybciej niż inne. Różnice widać również pomiędzy obsługą faktur zakupu i sprzedaży, a konsumenci w różnych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2011
... osiągnęły wartość prawie 89 miliardów euro, co stanowi 1,45% dochodów ze sprzedaży w tym sektorze. Światowy poziom kradzieży wzrósł o 6,6% (w Europie 7,8%, w Polsce 4,4%) i wg Światowego ... jak na inne działania zapobiegające stratom” uważa Farrokh Abadi, Dyrektor Naczelny oddziału Rozwiązań do Zarządzania Startami w Checkpoint Systems. „Niestety ...
-
Contact center a media społecznościowe
... najnowszego raportu Capgemini Digital Shopper Relevancy, klienci nie są lojalni wobec jednego kanału sprzedaży, ale oczekują pełnej integracji: online, social media, sklepów mobilnych oraz tradycyjnych – mówi Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i członek zarządu Gruper.pl. – Aktywni użytkownicy kanałów social media, stanowią więc cenny kapitał ...
-
Rynek pracy specjalistów: handlowcy poszukiwani
... kandydatów może się poszczycić. Gra jednak warta świeczki Choć rotacja w działach sprzedaży wynika ze specyfiki tej pracy, którą charakteryzuje realizowanie krótkoterminowych celów ... na awans i wymierne korzyści wynikające z tego" – mówi Rafał Nachyna, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj Solutions. Handlowcy mogą też liczyć na cykliczne szkolenia ...
-
ITwiz Best100: największe firmy IT w Polsce
... sprzedaży rozwiązań i usług korporacyjnych, HP Inc. ma skupić się na rozwoju oferty komputerów osobistych oraz urządzeń wydruku. Na czele Hewlett-Packard Enterprise sp. z o.o. stanie Paweł Czajkowski, obecny dyrektor ... w tym sprzęt RTV/AGD – to ok. 6% sprzedaży tego dystrybutora, 3% zaś to inne produkty. Jedynie 60% sprzedaży ABC Data zaliczyć można ...
-
"Średni" standard mieszkania najpopularniejszy
... sprzedaży jest najwyższy w Poznaniu, gdzie wynosi aż 35 proc. Jednak jak mówi Michał Dziarmaga, dyrektor ...
-
Private banking: przybywa klientów
... , rekomendacji z zakresu doradztwa podatkowego, prawnego, nieruchomości, a także dostępu do nietypowych inwestycji alternatywnych i usług dodatkowych” – wyjaśnia Łukasz Nowakowski, dyrektor sprzedaży w Noble Banku. „W odpowiedzi na oczekiwania klientów stale rozbudowujemy naszą ofertę, wzbogacając ją o usługi unikalne na polskim rynku private ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2013
... w Nowoczesnej Gospodarce możemy spodziewać się dalszego wzrostu zatrudnienia, który uplasuje się na poziomie 5 proc. do końca roku – twierdzi Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ADP Polska, pomysłodawca i jeden z autorów polskiej edycji raportu. Iwona Kubeczek, Business Development Manager ADP Polska, także podtrzymuje swoje prognozy ...
-
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
... przewagi konkurencyjnej poprzez podnoszenie jakości odczuć klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Nie chcą nieustanie rywalizować wykorzystując ... kryteria wyboru operatora komórkowego - zauważa Jan Karasek, Dyrektor w Grupie doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w Europie Środkowo-Wschodniej w KPMG w Polsce – ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... jest to poprawa nie tylko sezonowa – powiedział Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ADP Polska, pomysłodawca i jeden z autorów polskiej edycji raportu. ... wracał z przyjemnością. Obserwując cały rynek, mogę stwierdzić, że zatrudnienie w sektorze sprzedaży detalicznej rośnie, ale nie w oszałamiającym tempie. Przedsiębiorstwa wykazują ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2015 i prognoza II kw. 2015
... przedsiębiorcy w drugim kwartale będą się koncentrować bardziej na generowaniu wyższego wolumenu sprzedaży, niż podnoszeniu konkurencyjności poprzez zakupy do firmy. Spośród wszystkich ... . Najczęściej właściciel, współwłaściciel firmy, dyrektor zarządzający, wspólnik, prezes, wiceprezes, członek zarządu, dyrektor finansowy, główny księgowy, ...
-
JA+ Ubezpieczenia dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
... Hestię. Ubezpieczenie samochodu, domu czy podróży będzie można kupić w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu w ramach programu smartDom. „JA+ Ubezpieczenia” ... dla klientów, którzy wybierają nasze usługi” - mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu. – „Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia ...
-
Polski eksport po 15 latach w UE. Jak wypadamy na tle Węgier i Czech?
... do UE największy przyrost sprzedaży zagranicznej wśród tej grupy państw wypracowała jednak Polska. W 2018 r. wartość krajowej sprzedaży zagranicznej osiągnęła prawie 5-krotnie wyższy poziom ... zbytu, w tym bogatych państw skandynawskich – zauważa Radosław Jarema, dyrektor polskiego oddziału AKCENTY i dodaje, że w analizach warto brać na te cechy ...
-
Rekrutacja pracowników: 66% firm wskazuje na niedobór talentów
... tym samym szanse na pozyskanie dodatkowych specjalistów. To działanie, które wyróżnia oraz umacnia pozycję pracodawcy na rynku – mówi Luiza Luranc-Jaworek, dyrektor sprzedaży w ManpowerGroup. – Dla kandydatów coraz ważniejsze jest środowisko do jakiego dołączają, stwarzanie szans na rozwój z jednoczesnym mentoringiem, wsparciem przełożonych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2017
... , z najlepszym bursztynem, na eksport trafia ponad 90 proc. – ocenia Michał Kosior, dyrektor biura Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników. – Bursztyn od kilku lat ... wyprzedzają nas tylko Włochy i Niemcy. Jak przekonuje Kosior, w zagranicznej sprzedaży biżuterii z bursztynem nie mamy większej konkurencji, zwłaszcza że inni duzi producenci ...
-
Jak kupno mieszkania to z balkonem
... znaczenie ma dla nich niższa cena i uniwersalne atuty lokalu takie jak atrakcyjna lokalizacja czy maksymalne wykorzystanie powierzchni – zauważa Katarzyna Rauber, dyrektor sprzedaży i marketingu w Bouygues Immobilier Polska. Powód jest prosty - brak balkonu w znacznie mniejszym stopniu wpływa na atrakcyjność i cenę mieszkania przeznaczonego na ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... na nowych rynkach otwierając 107 nowych punktów w 72 krajach” – wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten trend najlepiej obrazuje przykład Biedronki, która w 2012 r. zanotowała 6,4 proc. wzrost sprzedaży i otworzyła 263 nowe sklepy. Największe sieci handlowe, szczególnie pochodzące z krajów europejskich i USA ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w III kw. 2013
... przykład z najbardziej innowacyjnych firm, dystans do tzw. Nowoczesnej Gospodarki – awangardy świata biznesu – będzie się tylko zwiększał – prognozuje Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ADP Polska, pomysłodawca i jeden z autorów polskiej edycji raportu. Duże wyprzedziły małe Jak wynika z danych ADP Polska, większy wzrost zatrudnienia ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... , a tylko jeden z nich nie udostępnia zakupu online. - mówi Piotr Siciak, dyrektor w dziale usług doradczych dla sektora usług finansowych w KPMG w Polsce - i dodaje ... stanu wykorzystania portali internetowych polskich majątkowych towarzystw ubezpieczeń w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Badanie portali online zostało przeprowadzone w okresie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2017
... kopie dokumentów, umieszczane są w różnych lokalizacjach geograficznych. Dzięki temu są bezpieczne. Warto też oczywiście regularnie aktualizować oprogramowanie – podsumowuje Jakub Hryciuk, dyrektor zarządzający Onex Group. Michał Walachowski, dyrektor zarządzający z EmailLabs.; Rafał Suchożebrski, dyrektor sprzedaży Onex Group
-
Europa: wydarzenia tygodnia 12/2018
... najnowszych technologii może być dużym obciążeniem. Rozwiązaniem mogą być nowoczesne usługi finansowe, takie jak pożyczki leasingowe – mówi Monika Kuligowska, dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Technology Solutions w BNP Paribas Leasing Solutions. Dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania finansowe dają dostęp do najnowocześniejszego sprzętu bez ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... niedogodność zwróciła uwagę ponad połowa z nich – mówi Ewelina Krzynowy, Dyrektor ds. Sprzedaży Internetowej z Santander Consumer Banku. – Co ciekawe, poza tym ... gdzie święta poważnie obciążyły większość portfeli – mówi Patryk Perliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku. – Sami nieustannie ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... Czym jest preselling Jest to przedsprzedaż, czyli forma sprzedaży, w której wykorzystuje się techniki sprzedaży i techniki negocjacyjne w celu wykonania (zebrania) zamówienia u klienta. ... wdrażając ten system sprzedaży. Są to jednak podstawy, którymi należy bezwzględnie się kierować wdrażając system. Autor: Tomasz Piec, dyrektor handlowy, SigmaKalon ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... dyrektor Empik.com przedstawił plany osiągnięcia 50% udziału w e-rynku w perspektywie najbliższych kilku lat („Empik.com chce wyprzedzić Merlina”, ) Zasugerował, że zostanie uznane za sukces, gdy sprzedaż online osiągnie poziom 10-15 % całkowitej sprzedaży ... e-rynku książek, płyt i filmów. Pozostałe 20-25% sprzedaży należeć będzie do kilkunastu dużo ...