-
Co nakręca e-commerce 2014?
... sklepów uważa, że sprzedaż w roku 2014 wzrośnie. Jedynie 6 proc. twierdzi, że sprzedaż spadnie. Właściciele eSklepów przewidują w roku 2014 wzrost sprzedaży średnio na poziomie około 20% - można, więc ostrożnie szacować, że wartość rynku eCommerce w Polsce w roku 2014 przekroczy 35 mld zł. Trendy na rok 2014 G-commerce? O poważnym ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... badania wynika, że 27 proc. respondentów uważa je z najważniejszy czynnik zwiększający sprzedaż – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu platformy mGenerator.pl – Mniejszą ... innowacyjnych usług z zakresu mobile commerce. Nadzieją dla e-przedsiębiorców może być jednak wspólna inicjatywa 6 banków, które w trzecim kwartale 2014 roku mają zaprezentować nową ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... . Wzrost zainteresowania branżą e-commerce ze strony funduszy inwestycyjnych. W 2014 roku największy wpływ na branżę e-commerce będzie miała zmiana ... tym wiele firm korzystających dotąd z kanału tradycyjnego będzie uruchamiało także sprzedaż elektroniczną. - Obserwujemy ten trend w wielu dużych sieciach handlowych, reprezentujących różnorodne ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... 2014 powinien przynieść także weryfikację skuteczności działań z blogerami i odróżnienie tych, którzy mają mocny PR od tych, którzy mają dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z agencji FaceAddicted. Lepszy content i sprzedaż ... Dlatego coraz mocniej wierzę również w Social Commerce. Bo co ma wpływ na decyzje zakupowe? Opinia rodziny ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... roku podatkowym niemal 172 miliardy dolarów - wynika z pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global Powers of Luxury Goods”. Prognozy na przyszłość są ... wszystkie dziedziny działalności – od fazy projektowania i pozyskiwania surowców, poprzez produkcję, sprzedaż – aż do dystrybucji. Nadzór nad całością przyczynia się do zachowania wysokiej jakości ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... z nich należy jednocześnie do grupy 250 największych na świecie detalistów. Sprzedaż przez Internet stanowiła istotną część łącznych przychodów ze sprzedaży detalicznej 50 ... odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... magia e-commerce - Święto Dziękczynienia i Czarny Piątek Koniec listopada to jeden z najgorętszych okresów dla branży e-commerce w ciągu roku, szczególnie w USA. W 2014 roku sprzedaż z okazji Święta Dziękczynienia i Czarnego Piątku znacząco wzrosła dzięki urządzeniom mobilnym. Mobilne zakupy stanowiły w tym czasie blisko 28 proc. wydatków ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... wobec sprzedaży online” – powiedziała Brigid Fyr, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za sprzedaż omni-channel na region Ameryki Północnej w firmie Accenture Interactive, części Accenture ... Badanie „Building the B2B Omni-Channel Commerce Platform of the Future”, zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2014, przez Forrester Consulting na ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... JLL wynika, że udział najemców e-commerce w popycie brutto sięgnął 5,8% w 2014 r. 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... był rekordowy na rynku mieszkaniowym. Sprzedano 20% więcej lokali niż w 2014 roku. Według danych GUS, także liczba budów rozpoczętych przez deweloperów była najwyższa w ... hipotecznym – bankiem finansującym inwestycję a także rozszerzenie skuteczności promesy banku na sprzedaż lokalu bez obciążenia hipoteką, należy uznać za zmiany bardzo korzystane ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... 2014 roku sektor dóbr luksusowych oparł się z powodzeniem spowolnieniu gospodarczemu, wypracowując ... zaledwie 1 proc. Dla porównania, rok wcześniej sięgnął 6,8 proc. Mimo to 57 spółek zdołało zwiększyć swoją sprzedaż, a wartość zysku netto marek ujętych w rankingu TOP100 wzrosła o 8,8 proc. Średnia wartość przychodów jednej spółki z zestawienia ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... są niezwykle optymistyczne, warto zauważyć, iż według danych Komisji Europejskiej w 2014 zaledwie 15% europejskich internautów dokonało za pomocą sieci zakupów z innego kraju. W tym samym czasie zaledwie 7% małych i średnich przedsiębiorstw prowadziło sprzedaż on-line również zagranicę5, podczas gdy 58% firm nieprowadzących sprzedaży internetowej ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... czołówce najważniejszych rynków zagranicznych dla polskich sprzedawców w pierwszej połowie 2014 roku Polscy sprzedawcy otrzymują zamówienia online głównie od konsumentów z ... w sprzedaży elementów elektronicznych, a także sklepy oferujące sprzedaż ubrań czy akcesoriów. „Uruchomiliśmy międzynarodową sprzedaż online ponieważ chcemy docierać do każdego ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2014
... USD... Według analityków Amerykańskiej Izbie Handlu (U.S. Chamber of Commerce) jest bardzo prawdopodobne, że w perspektywie ... Krajowy Brutto Chin wzrósł w III kw. 2014 r. o 7,3 proc. (w II kw. wzrost ten wyniósł 7,5 proc. r/r), a licząc kw/kw PKB ... firmy. Dzisiaj Microsoft rozkwita, a jego sprzedaż znacznie napędzają smartfony opracowane jeszcze ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... . mGenerator.pl przygotował 5 wskazówek dla tych, którzy chcieliby powiększyć swoją sprzedaż w kanale mobile. 1. Strona mobilna czy aplikacja? Według badań, największą popularnością ... .pl. Co więcej, badania pokazują, że klienci pokochali aplikacje i tylko w 2014 roku ich wykorzystywanie wzrosło o 76 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. 2. Pod ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... z raportem Gemius, 54% polskich użytkowników internetu odwiedziło w tym roku sklep internetowy, co wskazuje na znaczny wzrost (na poziomie 9%) zainteresowania względem 2014 roku. Jednocześnie Zalando.pl było najczęściej odwiedzanym internetowym sklepem modowym. W modelu biznesowym Zalando to klienci są najważniejsi i to z myślą o nich ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Gdyby koszty dostawy były niższe, produkty tańsze, a e-sklepy oferowałyby więcej zniżek, sprzedaż w sieci wzrosłaby. Jak wynika z badań, cena, jaką e-klient musi płacić za dostarczenie zakupów, jak i cena ... Interview) na grupie 1500 internautów powyżej 15 roku życia. Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... małych i średnich przedsiębiorstwach” podczas Krajowego Forum Jednolitego Rynku SIMFO 2014, 16 października w Warszawie. Perspektywy rozwojowe Diana Tokarska, p.o. Dyrektora ... segmencie „małego e-commerce”, trzeba zwrócić uwagę na spory odsetek respondentów, którym spadła sprzedaż – było ich ponad 20%. Na szczęście blisko 40% sprzedawców deklaruje ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 51/2015
... . Dane firmy Bigcommerce, na które powołuje się PayU, wskazują, że w 2014 roku w USA branża samochodowa była najbardziej zyskownym segmentem e-handlu. Internet ma ... więcej e-sklepów ułatwiających wybór konkretnej oferty produktowej. Ekspert liczy na to, że sprzedaż za pośrednictwem kanału internetowego będzie się odbywać tak samo sprawnie, jak ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... , w zamyśle twórców przeznaczone dla organizacji handlowych (commerce), które wraz z rozwojem technologii i internetu przeżyły ... . new Top Level Domains), które weszły na rynek w 2014 roku. nTLD powstały z takim samym zamysłem jak .com ... dla tak młodego produktu na konkurencyjnym rynku. Sprzedaż witryn stosujących adresy z nowymi domenami dowodzi ich ...