-
Premiera Halo 2
... zamówionych kopii, wyniki sprzedaży z pierwszych 24 godzin są najlepsze w historii branży rozrywkowej" – powiedział Peter Moore, wiceprezes Microsoftu, odpowiedzialny za publikację i marketing produktów Xbox. W trakcie pierwszych 11 minut sprzedanych zostało 8500 sztuk gry. 11 listopada "Halo 2" będzie miało swoją europejską premierę, m.in ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Anna Lelonkiewicz jest dyrektorem zarządzającym w firmie FDT Forum Działań Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Właściwy kurs na rynku WLAN
Rynek usług związanych z szerokopasmowym mobilnym dostępem do Internetu zacznie przynosić poważne zyski tylko wtedy, kiedy jego główni gracze dokonają korekt w swojej dotychczasowej strategii marketingowej - wynika z raportu na temat przyszłości technologii WLAN/ Wi-Fi w Polsce, który przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Według DEMO ...
-
CRM dla prawników
... swoisty charakter pracy, w której nacisk położony jest na bieżącą obsługę klientów, a nie jak to ma miejsce w przypadku innych branż na marketing i sprzedaż. Stąd też, typowa konfiguracja programu jest dla prawnika mało przydatna, natomiast bardzo ważne jest raportowanie bieżącej sytuacji oraz zarządzanie ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... zadowolenie, a nasz zysk. Tomasz Karwatka, jest menedżerem w agencji interaktywnej Janmedia Interactive, kontakt: tkarwatka@janmedia.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Pierwsze urodziny SARE
SARE - polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. SARE umożliwia użytkownikowi ...
-
Fundusze unijne na założenie firmy
Miałem zacząć od czegoś innego... zdaje się, że miały to być zarys koncepcji marketingu dla Niedużej Firmy, ale po przeczytaniu w niedawnym wydaniu Gazety Wyborczej artykułu "Załóż sobie firmę za kasę z Unii", postanowiłem dokonać gwałtownego zwrotu. Pisząc o naszej przedsiębiorczości, nie sposób pominąć podjętych w nim tematów bieżących i pisać o ...
-
Składowe powodzenia produktu
... do konsumentów. Janusz Bujko jest dyrektorem wrocławskiego oddziału Instytutu Pentor kontakt: jbujko@pentor.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Nowy Linux Red Hat Enterprise
Paul Salazar, dyrektor ds. marketingu na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firmy Red Hat, oficjalnie ogłosił premierę najnowszej wersji komercyjnego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux, opartego na jądrze Linux 2.6. W porównaniu z poprzednią wersją Salazar zapowiedział rewolucyjne zmiany. Przede wszystkim, po raz pierwszy produkt Red ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w internecie
Od 15 lutego na zaprojektowanej przez firmę Interactive Marketing Partner stronie sieciaki.pl znajduje się do pobrania desktopowa aplikacja "Sieciaka" - elektronicznego przyjaciela, który pomoże uchronić dzieci przed niebezpieczeństwami grożącymi ...
-
Skype i Motorola razem
W poniedziałek Motorola i Skype Technologies SA ogłosiły zamiar nawiązania współpracy marketingowej, celem której ma być rozszerzenie opcji komunikacyjnych dla użytkowników Skype i uzyskanie dostępu do ponad 25 mln zarejestrowanych użytkowników. Porozumienie ma wykorzystywać potencjał obydwu firm, opierając się na doświadczeniu Motoroli w ...
-
Reklamy powinny być cool
... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Pierwszy kontakt z mediami
Biuro obsługi klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy kontakt firmy z dziennikarzem może istotnie wpłynąć na to czy i co o niej napisze. Nie dalej niż wczoraj zadzwoniłem do kolegi z działu marketingu w stowarzyszeniu branżowym w sprawie organizacji seminarium. Telefon miał ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej kampanii wyborczej będzie można śledzić notowania polityków w... mediach. Celem współpracy jest także ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... providerami usług internetowych, którzy muszą współpracować i wymieniać się wiedzą na temat potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa w sieci. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Mapa do analiz przestrzennych
Premierą aplikacji Emapa Geomarketing firma Emapa Sp. z o.o., producent systemów logistycznych i systemów informacji przestrzennej dla biznesu, otwiera nową linię produktów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Rodzina aplikacji Emapa składa się z programów wykorzystujących szereg modułów przetwarzania informacji i bazę cyfrowych danych ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
Według badań ARC Rynek i Opinia - firmy badającej marketing internetowy wynika, że Polacy chętnie kupują przez internet bowiem aż 50% z nas przynajmniej raz na dwa miesiące sięgnęło po towary z ...
-
Cukier i jego tajniki
... związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.” - mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska.
-
E-biznes w Polsce 2005
Brak ograniczeń związanych z czasem przesyłania komunikatów, relatywnie niski koszt obsługi działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze internetu 2005. Ocena i prognozy". Materiał powstał przy wykorzystaniu ...
-
Serwery IBM dla Open Source
Pod żartobliwym hasłem "Więcej serwera w serwerze" przebiegać będzie nowa kampania marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source. IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, ...
-
Oszustwa w AdSense
Click Defense Inc., firma sprzedająca narzędzia przydatne w e-marketingu pozwała Google za brak ochrony użytkowników, którzy opłacają fałszywe kliknięcia w ich reklamy. Jak się okazuje oszukańcze kliki warte są 5 milionów dolarów. Z prawnego punktu widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) oraz motoryzacja i transport (13%). Dopiero czwarte miejsce zajmuje telekomunikacja z 12%-owym udziałem. Piąta jest ...
-
Taktyka wspierania sprzedaży
... obrotu. Paweł Dziadkowiec pracuje jako Loyalty Manager w BP POLSKA. kontakt: pawel.dziadkowiec@ec1.bp.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Informatyka oszczędza żywność
... i nagłym wzrostom popytu podczas promocji to jeden z kluczowych problemów, z którym muszą się zmagać firmy z branży spożywczej. Według raportów organizacji Food Marketing Institute oraz Grocery Manufacturers of America, producenci żywności w wyniku zmarnotrawienia niesprzedanych produktów ponieśli w 2004 r. straty szacowane na 2,57 mld USD ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... na zakup produktu. Usatysfakcjonowany klient powróci znowu lub – zgodnie z zasadami marketingu wirusowego – poleci firmę znajomym. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Help desk i polski rynek
... pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za projekty help desk w Call Center Poland S.A. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Ile zarabia Intel na jednym chipie?
... roku w czterech fabrykach będzie wytwarzać procesory o wymiarze technologicznym 65 nanometrów. Oczywiście do ceny wytworzenia chipów trzeba doliczyć wydatki na projektowanie i marketing. Relatywnie małe koszty produkcji sprawiają jednak, że pomimo konkurencji cenowej na rynku Intel wciąż może zachować wysokie marże na swoje ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... sposobem chcemy je osiągnąć. Może zapytacie dlaczego napisałem taki komentarz, bo przecież i ja i większość z was wie, że wyborcy reagują na marketing polityczny bardziej emocjonalnie, niż racjonalnie. Tak, to prawda, ale może taka refleksja i wam się przyda... A jeśli okaże się, że wyniki ...
-
Domeny .eu w październiku
W Polsce dobiega końca etap prerejestracji domen internetowych Unii Europejskiej - .EU. Według przedstawicieli firm internetowych zainteresowanie ze strony rodzimych przedsiębiorstw i instytucji jest duże. Upatrują one w tym poważną szansę marketingową na zaistnienie na rynku Wspólnoty. Od lipca br. trwa okres prerejestracji, czyli składania ...
-
Jakie webmaster robi błędy
Konstruując stronę internetową przedsiębiorstwa, należy pamiętać o tym, aby spełniała jej główne przesłania marketingowe. Ma między innymi zachęcać użytkowników do jej odwiedzania, stanowić wizytówkę firmy i wspierać sprzedaż. Wszystko wydaje się proste ale... Jakie zatem błędy najczęściej występują w konstrukcji strony? Długie ładowanie strony ...
-
Serial w komórce
... projekcie Head and Body, Motorola wzbogaciła ofertę rozrywkową dla użytkowników telefonów komórkowych" - mówi Leslie Dance, Corporate Vice President of Globar Marketing and Communications w Motoroli. Produkcją serialu zajęli się Jeff Labbe i Mark Folino z firmy @radical.media, a ścieżkę dźwiękową skomponował Paul Westerberg z grupy ...
-
Reklama w podcastach
... Volvo, GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... mam wrażenie, że niedawno jeszcze wiodące pojęcie SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE zostało obecnie zastąpione MASAMI LUDZKIMI, a podstawowym narzędziem w sterowaniu nimi stał się MARKETING POLITYCZNY. I tę zmianę uważam za niekorzystną, bo jako obywatele staliśmy się teraz pionkami w walce o władzę, którymi manipulują różnej rangi zwycięzcy ...