-
Ranking wyborczy w Epr.pl
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej kampanii wyborczej będzie można śledzić notowania polityków w... mediach. Celem współpracy jest także ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... providerami usług internetowych, którzy muszą współpracować i wymieniać się wiedzą na temat potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa w sieci. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Mapa do analiz przestrzennych
Premierą aplikacji Emapa Geomarketing firma Emapa Sp. z o.o., producent systemów logistycznych i systemów informacji przestrzennej dla biznesu, otwiera nową linię produktów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Rodzina aplikacji Emapa składa się z programów wykorzystujących szereg modułów przetwarzania informacji i bazę cyfrowych danych ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
Według badań ARC Rynek i Opinia - firmy badającej marketing internetowy wynika, że Polacy chętnie kupują przez internet bowiem aż 50% z nas przynajmniej raz na dwa miesiące sięgnęło po towary z ...
-
Cukier i jego tajniki
... związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.” - mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska.
-
E-biznes w Polsce 2005
Brak ograniczeń związanych z czasem przesyłania komunikatów, relatywnie niski koszt obsługi działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze internetu 2005. Ocena i prognozy". Materiał powstał przy wykorzystaniu ...
-
Serwery IBM dla Open Source
Pod żartobliwym hasłem "Więcej serwera w serwerze" przebiegać będzie nowa kampania marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source. IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, ...
-
Oszustwa w AdSense
Click Defense Inc., firma sprzedająca narzędzia przydatne w e-marketingu pozwała Google za brak ochrony użytkowników, którzy opłacają fałszywe kliknięcia w ich reklamy. Jak się okazuje oszukańcze kliki warte są 5 milionów dolarów. Z prawnego punktu widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) oraz motoryzacja i transport (13%). Dopiero czwarte miejsce zajmuje telekomunikacja z 12%-owym udziałem. Piąta jest ...
-
Taktyka wspierania sprzedaży
... obrotu. Paweł Dziadkowiec pracuje jako Loyalty Manager w BP POLSKA. kontakt: pawel.dziadkowiec@ec1.bp.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Informatyka oszczędza żywność
... i nagłym wzrostom popytu podczas promocji to jeden z kluczowych problemów, z którym muszą się zmagać firmy z branży spożywczej. Według raportów organizacji Food Marketing Institute oraz Grocery Manufacturers of America, producenci żywności w wyniku zmarnotrawienia niesprzedanych produktów ponieśli w 2004 r. straty szacowane na 2,57 mld USD ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... na zakup produktu. Usatysfakcjonowany klient powróci znowu lub – zgodnie z zasadami marketingu wirusowego – poleci firmę znajomym. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Help desk i polski rynek
... pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za projekty help desk w Call Center Poland S.A. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Ile zarabia Intel na jednym chipie?
... roku w czterech fabrykach będzie wytwarzać procesory o wymiarze technologicznym 65 nanometrów. Oczywiście do ceny wytworzenia chipów trzeba doliczyć wydatki na projektowanie i marketing. Relatywnie małe koszty produkcji sprawiają jednak, że pomimo konkurencji cenowej na rynku Intel wciąż może zachować wysokie marże na swoje ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... sposobem chcemy je osiągnąć. Może zapytacie dlaczego napisałem taki komentarz, bo przecież i ja i większość z was wie, że wyborcy reagują na marketing polityczny bardziej emocjonalnie, niż racjonalnie. Tak, to prawda, ale może taka refleksja i wam się przyda... A jeśli okaże się, że wyniki ...
-
Domeny .eu w październiku
W Polsce dobiega końca etap prerejestracji domen internetowych Unii Europejskiej - .EU. Według przedstawicieli firm internetowych zainteresowanie ze strony rodzimych przedsiębiorstw i instytucji jest duże. Upatrują one w tym poważną szansę marketingową na zaistnienie na rynku Wspólnoty. Od lipca br. trwa okres prerejestracji, czyli składania ...
-
Jakie webmaster robi błędy
Konstruując stronę internetową przedsiębiorstwa, należy pamiętać o tym, aby spełniała jej główne przesłania marketingowe. Ma między innymi zachęcać użytkowników do jej odwiedzania, stanowić wizytówkę firmy i wspierać sprzedaż. Wszystko wydaje się proste ale... Jakie zatem błędy najczęściej występują w konstrukcji strony? Długie ładowanie strony ...
-
Serial w komórce
... projekcie Head and Body, Motorola wzbogaciła ofertę rozrywkową dla użytkowników telefonów komórkowych" - mówi Leslie Dance, Corporate Vice President of Globar Marketing and Communications w Motoroli. Produkcją serialu zajęli się Jeff Labbe i Mark Folino z firmy @radical.media, a ścieżkę dźwiękową skomponował Paul Westerberg z grupy ...
-
Reklama w podcastach
... Volvo, GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... mam wrażenie, że niedawno jeszcze wiodące pojęcie SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE zostało obecnie zastąpione MASAMI LUDZKIMI, a podstawowym narzędziem w sterowaniu nimi stał się MARKETING POLITYCZNY. I tę zmianę uważam za niekorzystną, bo jako obywatele staliśmy się teraz pionkami w walce o władzę, którymi manipulują różnej rangi zwycięzcy ...
-
AMD wprowadza nową markę
Koncern AMD zaprezentował nową markę AMD Live!, która jest marketingową odpowiedzią firmy na technologię Intel ViiV. Nowym logotypem zostaną sygnowane multimedialne komputery i laptopy, wyposażone m.in. w dwurdzeniowe procesory AMD 64 X2 oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition. Nacisk w urządzeniach z logo AMD Live! będzie położony ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... Włoszczyński specjalizuje się w projektowaniu logo i logotypów firmowych. Aby zobaczyć przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing Strategies
-
Młodzież w świecie reklamy
Denerwujące, ale lubiane - tak o reklamach wypowiadają się młodzi konsumenci w sondażu przeprowadzonym przez CBOS na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć blisko jedna trzecia nastolatków nigdy nie sprawdza przekazów marketingowych, to aż 70 proc. młodzieży deklaruje, że wie, które informacje w reklamie są nieprawdziwe. Reklamy ...
-
Wygoda kusi klienta
... . Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Reklama na dużym ekranie
... widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Raport szkolenia w Polsce
... związanym z podstawową działalnością firmy. Warto jednak również zauważyć, że ponad 40% firm odczuwa potrzebę dokształcenia pracowników w dziedzinach takich jak marketing, promocja, reklama, PR, techniki sprzedażowe a także w dziedzinie umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu biznesu. Korzystanie z funduszy unijnych W 2005 roku z funduszy ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands na podstawie danych dotyczących ponad 30 tys. marek. Nowy ranking jest o tyle wyjątkowy, że jako pierwszy łączy w sobie dane z badań ...
-
Jak ludzie szukają w wyszukiwarkach?
... 2002. 41 proc. konsumentów zmieniło wyszukiwarkę lub terminy wyszukwania, kiedy nie mogli znaleźć tego czego szukali, na pierwszej stronie. Skuteczny marketing Robert Murray, prezes iProspect, stwierdził, że badanie pokazuje "rosnące znaczenie bycia znalezionym w pierwszych głównych wynikach wyszukiwania". Dodał, że razem z polepszeniem ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... Styś jest doktorantką w Katedrze Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. kontakt: monika.stys@o2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wakacje z dziećmi
"Z dzieciakami pod palmami" to najnowsza akcja portalu Wakacje.pl, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby - 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z ...
-
Wojny internetowe
... wyszukiwaniu, spadły w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki na marketing i obsługę. Klasa B-
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft