-
Wybieramy polskie produkty
... ekspansywna Biedronka jest portugalska, Carrefour - francuski, Tesco - brytyjskie, Netto - duńskie, a Lidl i Kaufland - niemieckie. W Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych (Firma badawcza Kondej Marketing) polska sieć delikatesów Piotr i Paweł jest na 12. miejscu, a to najwyższa pozycja krajowej sieciówki. Trzeba jednak pamiętać, że nawet jeśli ...
-
Nastolatek jako konsument
Marketingowcy bardzo doceniają dzieci i młodzież. Pod ich wpływem dorośli wydają masę pieniędzy. Sumami, którymi samodzielnie dysponują nastolatkowie też trudno pogardzić. Polskie kieszonkowe to w sumie 160 mln zł miesięcznie. Prawie każdy polski nastolatek dostaje kieszonkowe. Statystycznie najwięcej, bo aż 82 zł, otrzymuje młodzież w wieku 15-18 ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... działalności i ciągle powstają nowe, potwierdza tezę, że zakupy grupowe będą trzecią falą Internetu również w Polsce. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... , by pozwolić im swobodnie pisać na Twitterze, jest to problem przywództwa, a nie polityki komunikacji w społecznościach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... chcą zatrudniać specjalistów znających się na nowych technologiach, w tym przede wszystkim programistów. Jednak liczba ofert w innych działach niesprzedażowych, takich jak marketing czy HR, rośnie zdecydowanie wolniej”. Mimo bardziej optymistycznych wieści, bezrobocie w niektórych regionach wciąż jest bardzo wysokie. Według lipcowych danych GUS ...
-
Preferowana sprzedaż mieszkań bez pośredników
Sprzedaż nieruchomości w obecnych warunkach rynkowych nie należy do łatwych przedsięwzięć. W 2007 roku wystarczyło zamieścić ogłoszenie w jednym serwisie internetowym lub w prasie i po kilku dniach można było podpisywać umowę. Teraz potrzeba na to kilkunastu tygodni, a nawet miesięcy oraz szeregu zabiegów marketingowych - wynika ze wspólnego ...
-
Polacy lubią przyprawy
... sety, czyli kartoniki, których górna część jest zdejmowana (względnie odrywana) i w ten sposób powstaje głęboka podstawka utrzymująca torebki w ładzie. Eksperci z PMT Marketing System, firmy zajmującej się przygotowaniem właściwej ekspozycji produktów, podkreślają, że w kategorii przypraw konkurencja między producentami nie dotyczy miejsca na półce ...
-
Projektor SANYO PLV-HF15000L
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiedziała wprowadzenie w grudniu 2010 roku projektora dla wymagających użytkowników i obsługi trudnych technicznie przedsięwzięć. Projektor ma rzeczywistą rozdzielczość 2048 x 1080, ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... postrzegana jako najbardziej przekonywująca. Na drugim miejscu pod względem oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie wszystkie jej formy są równie atrakcyjne dla konsumentów ...
-
Sezon turystyczny 2010: podsumowanie
... . Mimo, że autorzy z całą pewnością chcieli w nim oddać potęgę kultury i cywilizacji egipskiej, to śmiało mogą je przełożyć także na nowoczesny marketing i turystyczną sprzedaż. W 2008 roku do Egiptu poleciało 600 tys. Polaków, rok później ze względu na kryzys, tylko 480 tys. Ile ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... strategii jest zbudowanie kultury lubiącej wyzwania i sprzyjającej pionierskim posunięciom, bo wówczas challenger zyskuje prawdziwą siłę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... projektów unijnych – na przykład ilość zarejestrowanych użytkowników. Inną formą reklamową, zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie. Działanie te dla nowych projektów są jednak również mało efektywne, dlatego ...
-
Projektor SANYO PLC-ZM5000L
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada wprowadzenie na polski rynek w listopadzie 2010 roku projektora W-UXGA PLC-ZM5000L do zastosowań u najbardziej wymagających użytkowników do szeroko pojętych ...
-
Nowe monitory Sanyo Full HD
SANYO Sales & Marketing Europe zaprezentował nową linie profesjonalnych monitorów full HD. Pierwsze modele z tej rodziny to 42 calowy (106,7 cm) PID-42NE1 i 47 calowy ( ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... źródło dochodów; do czego szczególnie potrzebni są partnerzy. I ostatnie - na czym przede wszystkim chcemy zarabiać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
CorelDRAW w wersji Small Business Edition
Firma Corel Corporation wprowadziła na rynek wersję Small Business Edition pakietu CorelDRAW Graphics Suite X5. Najnowszy pakiet jest przeznaczony dla małych oraz rozpoczynających działalność firm i zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do tworzenia profesjonalnej grafiki i przyciągających wzrok materiałów reklamowych: od niepowtarzalnych logo i ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... swoich ulubionych marek i produktów również oczekują dojrzałości i odwagi do podążania za zmieniającą się kulturą i zwyczajami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Projektor Sanyo PLC-XU4000
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada wprowadzenie na polski rynek w lutym 2011 roku nowego przenośnego (3,3 kg) projektora PLC-XU4000 o jasności 4.000 ANSI lumenów z technologią PHILIPS ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
Media społecznościowe oferują szerokie możliwości w zakresie gromadzenia, monitorowania i analizowania opinii klientów oraz przekształcania zebranych informacji w konkretne korzyści biznesowe. Z badania przeprowadzonego na zlecenie SAS Institute wynika jednak, że dla wielu organizacji social media stanowią jedynie narzędzie jednokierunkowego ...
-
Bezpieczne świąteczne zakupy online
... internetowej. Pierwszy nie zawsze jest lepszy: nie ograniczaj się wyłącznie do pierwszych stron znalezionych przez wyszukiwarkę Osoby odpowiedzialne za reklamę i marketing robią wiele, aby ich oferty znalazły się na samym początku wyników wyszukiwania. Liczą na to, że konsumenci potraktują pierwsze wyniki ...
-
Projektor Sanyo PLC-WK2500
SANYO Sales & Marketing Europe informuje, że od początku grudnia 2010 dostępny będzie w Polsce ultralekki (2,9 kg), panoramiczny projektor PLC-WK2500 o rozdzielczości WXGA (1280x800), jasności 2.500 ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
Skąd najczęściej osoba poszukująca pracy czerpie wiedzę o pracodawcy? W XXI wieku, podstawą jest strona internetowa firmy. Pracodawcom w Polsce wydaje się jednak nie zależeć na sprawnej komunikacji z potencjalnymi pracownikami - świadczą o tym wyniki raportu badającego kondycję zakładki "kariera" na stronach 50 największych pracodawców w Polsce, ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... nazwą i wysokimi ocenami kupujących. Nic dziwnego, że sklepy walczą o jak najlepszą pozycję w tym obszarze. Jak czytamy w raporcie z badania, w 2010 agresywny marketing przyjął sklep Electro.pl – połączenie atrakcyjnych cen, reklamy oraz wysokiej jakości obsługi Klientów zaowocowały zdobyciem pierwszego miejsca. Ogromna rzesza Klientów ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... (workflow) oraz archiwizacja dokumentów papierowych. Głównym obszarem, w którym stosuje się outsourcing back-office jest administracja, obsługa klienta oraz sprzedaż i marketing. Zebrane przez ArchiDoc dane pokazują, że branża handlowa w głównej mierze outsourcuje obszary związane z obsługą administracyjną, sektor produkcyjny natomiast chętnie ...
-
Przetargi motoryzacyjne I-XI 2010
Serwis przetargowy www.pressinfo.pl i Grupa Marketingowa TAI opracowały raport, w którym przeanalizowano informacje o ogłoszonych w Polsce od stycznia do listopada 2010 roku postępowaniach przetargowych w branży motoryzacyjnej. W analizowanym okresie ogłoszono w sumie ponad 171157 przetargów na dostawy, usługi lub wykonawstwo. Z tej liczby 5865 ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... możliwościom, jakie dają kampanie i mechanizmy z wykorzystaniem liderów opinii. Są oni pasem transmisyjnym pomiędzy marką a konsumentami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Nowe projektory multimedialne SANYO
SANYO Sales & Marketing Europe zapowiada, że w styczniu 2011 roku pojawią się na polskim rynku trzy nowe, ultralekkie (2,9 kg) projektory - PLC-XK2200, PLC-XK2600 i PLC-XK3010 o jasnościach ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... . - realizowane będą w segmencie mieszkań standardowych w klasie ekonomicznej. Takiej strategii w zakresie marż towarzyszyć będzie, obserwowane już w 2010 roku, ograniczanie wydatków na marketing i skromniejsze upusty cenowe, które dotyczyć będą głównie drogich lokali (w tym przypadku mogą sięgać 20-30 proc. pierwotnej ceny). Nowe nisze rynkowe ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... popularność Naszej – Klasy, z każdym dniem rosnąca ilość użytkowników Facebooka, mikroblogi czy YouTube, to nowe kanały, które w 2010 roku odkrywał branding i marketing. W 2011 roku media te odkryją pracodawcy, którzy zwiększą nacisk na rekrutację za pomocą social media. „Obecnie w Polsce zadbane strony fanowskie ...
-
Pojektor Sanyo PLC-WL2503
SANYO Sales & Marketing Europe wprowadzi na polski rynek nowy projektor o bardzo krótkiej ogniskowej (ang. ultra wide) - PLC-WL2503 - umożliwiającej uzyskanie obrazu o przekątnej 80 cala ( ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ...
-
Synergia działań marketingowych
... również zaprosić konsumenta do swego świata, jakim są programy lojalnościowe, kluby konsumenckie, promocje sprzedażowe, eventy… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC przedstawił wyniki badania CEBRA - narzędzia, które pozwala specjalistom w zakresie marketingu oraz agencjom mediowym na wyłonienie par typu "znana osoba + marka" o największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury ...
-
Przetargi budowlane 2010
Serwis inwestycyjno-przetargowy PressInfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracował raport, w którym przeanalizowano i podsumowano przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie oraz dostawy w szeroko rozumianej branży budowlanej, opublikowane w Polsce w 2010 roku. Z przygotowanego zestawienia wynika, że najwięcej ogłoszeń budowlanych opublikowanych w ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... wzrost ruchu na stronie - nie. Rozwój ekosystemu fan page - strona - brak. Stracone pieniądze - 20 zł. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .