-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... nie można kierować się modą, tylko zyskiem i przy okazji trwałą, a nie tymczasową satysfakcją naszych klientów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... wypromować, bądź zniszczyć. Toteż o opinie warto dbać, pielęgnować i o nią zabiegać. Do tego celu najlepiej - zdaniem osób odpowiedzialnych w polskich firmach za marketing - nadaje się Facebook, który lidera rodzimych społeczności, czyli NK.pl na tym polu pozostawia daleko w tyle. Z przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
Dla małych firm skala działania jest olbrzymim ograniczeniem. Ich środki marketingowe, są na tyle małe, że niedostatecznie do odpowiedniego wsparcia biznesu. Ten sam problem dotyczy negocjowania cen zakupu jak i cen sprzedaży produktów. Małej firmie trudno uzyskać rabaty porównywalne do tych, jakie dostają najwięksi. Aby uniezależnić się do skali ...
-
Artykuły remontowo-budowlane w Internecie
... oświetlenie (42,9%). Trudno się dziwić, skoro po każdym gruntownym remoncie przychodzi w końcu czas na urządzanie mieszkania - mówi Magdalena Zasuń, PR & Marketing Assistant porównywarki Okazje.info. - Co ciekawe już latem przyrasta oglądalność w kategorii ogrzewanie, co może świadczyć, że rozpoczęły się przygotowania do ...
-
Pracodawcy a bezpieczeństwo podróży służbowej
... życie w tym roku na polskich drogach, a ponad 22 tysiące odniosło obrażenia. Jest gorzej niż rok temu - mówi Bartłomiej Kwapisz, Product & Marketing Manager w firmie Arval. - Dlatego też jesteśmy przekonani, że pracodawcy również mogą mieć udział w poprawie bezpieczeństwa na drogach. Oczywiście nie bezpośrednio ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
44% pracowników firm marketingowych uważa, że często marnuje czas - wynika z raportu Barometr Project Management przygotowanego przez EasyProject. Jednocześnie tylko 9% firm decyduje się na stosowanie wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... mln użytkowników. Stał się nie tylko prywatną stroną do zawierania znajomości, ale także potężnym narzędziem dla firm kładących nacisk na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous (Anonimowi, Grupa Anonimowych) to najsilniejsza grupa hakerów na świecie, których dokonania robią wrażenie na niejednym znawcy tej ...
-
Microsoft Apps w Nokia z Symbian Belle
... do urządzeń Nokia z systemem Symbian pomogą użytkownikom zachować łączność z dokumentami i usługami Microsoft Office w drodze” — mówi Pat Fox, senior director of marketing and planning, Microsoft Office. Począwszy od końca IV kwartału 2011 r. z szeroką dostępnością na początku 2012 r. aplikacje Microsoft Apps będą oferować ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... bieżącej edycji Rankingu Sieci Detalicznych prowadzonego przez firmę badawczą Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... ze światem biznesu. Studenci kierunku „e-biznes” zmierzą się m.in. z takimi przedmiotami jak: modele i technologie biznesu internetowego, procesy operacyjne handlu w sieci, marketing internetowy czy koordynacja projektami e-biznesowymi. Podobna specjalność istnieje już na kilku polskich uczelniach, ale projekt Allegro i UMK ma wyróżniać pomoc ...
-
Smartfon HTC Explorer
... umożliwiającym pełną kontrolę nad urządzeniem. Zapewnia szybki dostęp do najważniejszych danych i informacji.” - powiedział Jason Mackenzie, president of global sales and marketing w HTC Corporation. „HTC Explorer jest po prostu inteligentnym telefonem dla każdego. Stanowi kolejny przykład zaangażowania HTC w rozwój rynku przystępnych cenowo ...
-
Rynek pracy woli studia techniczne
Jak wynika z danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w zeszłym roku, pierwszy raz od 20 lat, było więcej chętnych do studiowania na politechnikach (3,9 osoby na jedno miejsce) niż na uniwersytetach (3,5 osoby na jedno miejsce). Wydaje się, że osoby planujące studia coraz częściej wsłuchują się w potrzeby pracodawców i wybierają kierunki, ...
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych
... większe niż w rzeczywistości, a oczekiwanie na informację sprawia, że staje się ona dostatecznym powodem podjęcia decyzji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Budownictwo drogowe i mostowe -przetargi I-VI 2011
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowych za pierwsze półrocze 2011 roku. Zanalizowanych zostało blisko 6300 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... Podróży, których praca została oceniona przez klientów na 4,5 pkt. Katalog, a realia Podobnie ważnym elementem budującym zaufanie do marki staje się marketing ofertowy. Nie warto tworzyć rzeczywistości opisowej innej niż to co klient de facto odnajdzie na miejscu swojego wypoczynku. Raz zrażony ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
W powszechnym mniemaniu projektowanie nazwy to proces prosty. Każdy potrafi zestawić kilka liter. Tylko dlaczego firmy płacą tak wysokie sumy za domeny internetowe lub prawa wyłączności do znaków towarowych? Czy w procesie projektowania nazwy nie biorą pod uwagę wagi posiadania domeny identycznej z nazwą marketingową? Zakupy domen internetowych a ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
W czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie dzięki zażartym dyskusjom na Facebooku, Twitterze i forach internetowych sport we wszelkiej postaci poszerza swoje wpływy. RuszamySię.pl wspólnie z portalem ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... od wyznaczonych celów i strategii ich realizacji, nazwa może być ograniczeniem lub elementem systemu wdrażania nowej wizji. Wynika to z faktu, że marketing i wizerunek są narzędziami wdrażania strategii.
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...
-
Przetargi medyczne w Polsce VII-IX 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 19 970 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... %) ankietowanych dba o swój wizerunek nie umieszczając w Internecie kompromitujących zdjęć lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy nie zawsze wystarczą. „Oczywiście, ukrywając się za pseudonimem możemy zmniejszyć ryzyko ...
-
Promocje cenowe: magia końcówki 99
... wrażenie, że cena została obniżona do absolutnych granic możliwości. Ulegając podświadomemu impulsowi, oczywiście kupuje chętniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... obszar to bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez np. odpowiadanie na ich pytania czy komentarze umieszczane na forum i tablicy – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce dialogu z kandydatami ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18% Polaków, co oznacza wzrost w porównaniu z 14% w roku ubiegłym - wynika z niezależnych badań Orange Exposure 2011. Ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Wyniki badania realizowanego przez TNS ...
-
Przetargi w branży IT w Polsce VIII-X 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży IT opublikowane w okresie od sierpnia do października 2011 roku. Przeanalizowanych zostało 3 372 wyniki postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa sprzętu, części komputerowych, Internetu, montaż ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam odnotowały wzrosty. Zwiększono także wydatki na reklamę wideo, która zanotowała ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, szukają różnych informacji, handlują, czytają i oglądają, a część z nich pisze i kreuje ...
-
Dzieci w sieci a cyberprzemoc
... dzieci (oraz własnego) w kontaktach online, a tegoroczny raport wskazuje, że wciąż występuje pilna potrzeba edukacji w tym zakresie” - powiedziała Małgorzata Szolc, Norton Marketing Manager. „Chociaż 67% polskich rodziców deklaruje, że rozmawia z dziećmi o bezpieczeństwie online, to 42% z nich i tak sprawdza, co ich dzieci robią ...
-
Polacy a lokowanie produktu
... osób, które odpowiedziały, iż wiedzą co oznacza lokowanie produktu jest w wieku 18-44 lat (63%) oraz pochodzą z miasta (60,2%). Katarzyna Strzelczyk, Marketing Specialist PMR Research, uważa, „że młode pokolenie Polaków miało większą szansę z jednej strony na zetknięcie się z samym komunikatem nt. wprowadzenia ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... stawki były uzależnione od lokalizacji danego centrum oraz działu – w działach raportingu i księgi głównej wynagrodzenia były najwyższe. W branży Sprzedaż i Marketing odnotowaliśmy znaczące różnice w wynagrodzeniach – wynikały one m.in. z różnego zakresu obowiązków na stanowiskach menedżerskich oraz wielkości i zasięgu działania samej firmy ...
-
Polacy a Wigilia firmowa
... wyjścia do restauracji (21% ankietowanych). Oczywiście na koszt pracodawcy. Takie imprezy, ze względu na łatwość zorganizowania oraz silnie prowadzony marketing lokali gastronomicznych, stają się coraz bardziej popularne. Ile kosztuje pracodawcę takie firmowe wyjście? Wojciech Wiśniewski, redaktor naczelny portalu gastronomicznego GlebiaSmaku ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... .). W naszej ocenie winę za taki stan rzeczy ponosi zdecydowanie sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. Do naszych rodaków nie dotarły w wystarczającej ilości pozytywne przekazy o uspokojeniu nastrojów ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... pracodawcy. Różnią się one od anonimowych komentarzy na forach internetowych, gdzie bezkarnie możemy naruszyć czyjeś dobre imię." - komentuje Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine.pl. Możliwość oceniania własnej firmy została wprowadzone w GoldenLine w listopadzie 2011 roku. Opinie wystawić mogą wyłącznie byli lub obecni ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi II poł. 2011
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowo-mostowych za drugie półrocze 2011 roku. Zanalizowanych zostało blisko 7207 wyników zamówień publicznych. Poniższy raport jest efektem szczegółowej analizy przetargów publikowanych w Biuletynie Zamówień Publicznych ...
-
Agencje PR w Polsce
... polskiego rynku i jego dokonania są dostrzegane na arenie międzynarodowej - przyznaje Norbert Ofmański, prezes On Board PR. - Trzy marki, czyli Ciszewski Marketing Sportowy, Ciszewski Financial Communications oraz Ciszewski PR zostały połączone jednym brandem - MSL Group. Wydarzenie to tylko potwierdza fakt, iż przyszłość ...