-
Monitor PHILIPS 231P4UPES
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, prezentuje 23-calowy monitor 231P4UPES, który podłączony do notebooka za pomocą kabla USB, spełnia rolę stacji dokującej. Model ten oferuje rozszerzoną przestrzeń roboczą, dostęp do urządzeń peryferyjnych oraz wiele innych udogodnień dedykowanych przede wszystkim ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
Agencja Rubikom Strategy Consultants, przy współpracy zespołu Movedo Shopper&Trade Marketing, zrealizowały badanie konsumenckie "Jak kupuje nowe pokolenie Polaków", które skupiło się na: zwyczajach, zachowaniach, postawach i oczekiwaniach zakupowych Polaków "nowego pokolenia". “ ...
-
Hutchinson Poland w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... Currencies stały się tylko słodką wisienką na torcie, którą zje tylko niski odsetek przypadkowych osób. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
ŁSSE: nowe inwestycje w Kutnie, Łęczycy i Przykonie
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Big Data - duży potencjał i wyzwanie
... IT. Respondenci uznali jednak, że w prowadzeniu projektów Big Data uczestniczyć będą także inne działy, w tym finansowy, R&D, operacyjny, inżynierski oraz marketing i sprzedaż. Big Data a personel IT Wiele firm zaczyna zauważać, że projekty Big Data obejmują różne sektory biznesu, przez co wymagają ...
-
Polacy a plany na wakacje 2013
... (52%), pewność zakupu potwierdzoną dokumentem (49%) i doradztwo sprzedawcy (31%). Największy wpływ na wybór wycieczki i konkretnego biura podróży mają opinie znajomych – marketing szeptany i polecenia są najważniejsze prawie dla co drugiego kupującego wycieczkę w biurze podróży (48%). W dalszej kolejności pod uwagę bierzemy zaufanie i wiarygodność ...
-
Rynek pracy: bezrobocie młodych ciągle dotkliwe
... jest to naszą winą, że firmy tak widzą przygotowanie zawodowe młodych osób – mówi Ania, lat 25, bezrobotna studentka kierunku Zarządzanie i Marketing. - Wiem, że jest teraz ciężka sytuacja na rynku, ale z drugiej strony wymagania firm też wzrosły. Nie tylko musimy mieć super ...
-
LEK S.A. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... . Wymaga pokory i wrażliwości rynkowej. Nagrodą jednak jest odkrycie przestrzeni rynkowej, która stanowi swoisty błękitny ocean. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Polacy a smartfony
Najbardziej aktualne badanie, nadzwyczaj frapujące pytania i… niezwykle szokujące odpowiedzi. Takie są efekty akcji "Co gryzie polskiego marketera", przeprowadzonej wspólnie przez agencję marketingu interaktywnego GoldenSubmarine i TNS Polska. Akcja „Co gryzie polskiego marketera” miała za zadanie zrozumieć zachowania użytkowników urządzeń ...
-
Przetargi budowlane w II poł. 2012 r.
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów z branży budowlanej za drugie półrocze 2012 roku. Zanalizowanych zostało 3770 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... końca zrozumiał ich potrzeb. Konsumenci oczekują, że działania marketingowe w większym stopniu skierowane będą do kobiet, 62% respondentów uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania zakupów i podejmowania ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2013
... miliona z majątkiem 12 bilionów dolarów. - W 2102 roku zanotowano wysoki wzrost populacji najbogatszych ludzi świata - mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Jednakże prowadzenie Ameryki Północnej zarówno w liczbie osób najbogatszych jak i wielkości ich majątku, może być w przyszłości ...
-
ESET Security dla Microsoft SharePoint Server
... serwer SharePoint zarażone pliki infekując całą bazę danych. Cyberprzestępcy tylko na to czekają - mówi Ignacio Sbampato, ESET Chief Sales and Marketing Officer. - Nowy produkt oparliśmy na ESET File Security dla Microsoft Windows Server rozwijając go o elementy specyficzne dla platformy SharePoint, która ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... , by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Nawet jeśli tą różnicą miałaby być tylko cena… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji swojej firmy (36,6 proc.) niż jej pogorszenie (21,8 proc.). Poprawy sytuacji ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... zdalnie pokaże użytkownikowi, jak wykonać określony wydruk lub skan na ekranie dotykowym, w który wyposażony jest sprzęt – mówi Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager, Xerox Polska. Droga do doskonałej obsługi Analiza i monitorowanie sposobów obsługi klienta w przedsiębiorstwie staje się kluczowym zadaniem wielu firm. Według ...
-
Wirthwein Polska Sp. z o.o. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... 8,9 proc., 9,3 proc. i 10,3 proc. Absolwenci tych kierunków zamawianych mają większe problemy z zatrudnieniem niż np. osoby kończące ekonomię (6,8 proc.) czy zarządzanie i marketing (7,7 proc.). Zmienić branżę jest coraz trudniej. Zawody na czasie Aby zmienić niekorzystną sytuację absolwentów na mazowieckim rynku pracy, została przez ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez CGMA, liderzy finansowi w coraz większym stopniu obawiają się ryzyka utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby chronić swoją reputację w dłuższym okresie. Globalna ankieta przeprowadzona przez ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... on już około tysiąca pozycji asortymentowych i wciąż się rozszerza – mówi Grzegorz Bielecki, prezes internetowego sklepu Frisco.pl, nagrodzonego na Organic Marketing Forum w kategorii „Supermarkety z ofertą żywności eko”. Z analizy Frisco.pl wynika, że wśród artykułów ekologicznych największą popularnością cieszą się warzywa i owoce ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... załatwiania wszystkich swoich spraw przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii cyfrowych – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie produkty jak przesyłka hybrydowa, neokartka wysłana np. za pomocą ...
-
Dynamiczny remarketing
... spodziewać się że PRP i RTB będą coraz częściej wykorzystywanymi narzędziami przez domy mediowe i sklepy internetowe. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Monitor Philips 242G5
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada pojawienie się na rynku monitorów nowego 24-calowego modelu dedykowanego graczom. Debiut będzie miał miejsce w trakcie Targów Elektroniki Użytkowej IFA na stoisku PHILIPS nr 101 w Hali 22. Dedykowany graczom monitor PHILIPS charakteryzuje się częstotliwością ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... . Nakłady są tu niewielkie – potrzeba głównie porozumienia. No ale z tym w biznesie czasem jest właśnie najtrudniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Testowanie aplikacji to 1/4 wydatków na IT
... oznacza, że raportowanie wymiernych korzyści płynących z tego rodzaju działalności nabiera jeszcze większego znaczenia - mówi Matt Morgan, Vice President, Product Marketing, Software, HP. - Aby usprawnić ten obszar działalności organizacji, konieczna jest większa przejrzystość i lepsze raportowanie ilustrujące zarówno korzyści operacyjne jak ...
-
Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo
... Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...
-
Trendwatching w praktyce
... możliwości technologicznych z rozumienia tego, jak działa człowiek i jego umysł, który steruje jego decyzjami, preferencjami i zachowaniami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... inwestując w lepszy router. - Irytację użytkowników Internetu można łatwo zamienić w satysfakcję stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze połączenia, ale też pozbawione są wad powodujących znane dotychczas problemy z wydajnością ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
W tym roku sieci detaliczne nadspodziewanie dobrze radzą sobie na stagnacyjnym rynku, gdzie poziom rozproszonej konkurencji należy do najwyższych w Europie. Świadczy o tym wzrost marketingowych notowań większości z ocenianych sieci. Na czele handlowego peletonu niezmiennie znajdują się dyskonty, których kres panowania jest jeszcze bardzo odległy. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2013
... małymi kwotami, wyrabiamy w sobie dobre nawyki i poprzez systematyczne wykorzystanie własnego kapitału w najbardziej racjonalny sposób poprawiamy własną sytuację materialną. Anna Fujak, Marketing Specialist Partners Financial Services Polska S.A.
-
Tożsamość w sieci
... nas bardzo ważnym wskaźnikiem przy wprowadzaniu na polski rynek nowoczesnych rozwiązań, jak np. płatności mobilnych”- komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland. Metodologia W okresie od listopada 2012 do marca 2013 MasterCard przeprowadził badanie jakościowe i ilościowe wśród konsumentów w dziewięciu krajach ...
-
Wycieczki do Egiptu znowu górą
... turyści potwierdzali, że w miejscach takich jak Hurghada czy Sharm El Sheikh można zapomnieć o sytuacji w stolicy i spokojnie wypoczywać – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl. - Turyści mogą mieć pewność, że zarówno organizatorzy wyjazdów, jak i Ministerstwo Spraw Zagranicznych cały czas monitorują sytuację i w razie ...