-
Monitor PHILIPS 288P6LJEB
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, wprowadza na polski rynek 28-calowy monitor o rozdzielczości Ultra HD (4K). Model PHILIPS 288P6LJEB wyposażony został w matrycę TFT. Czas reakcji, wynoszący 1 milisekundę oraz możliwość wyświetlania ponad miliarda kolorów sprawia, że monitor z powodzeniem można ...
-
Reklama na Twitterze: jak wybrać grupę docelową?
Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w social media, wiesz, że kluczem do osiągnięcia długoterminowych rezultatów jest ciągła optymalizacja. Jeśli pragniesz osiągnąć znakomite wyniki wykorzystując reklamy na Twitterze, musisz upewnić się, że poszczególne kampanie są skierowane wyłącznie do ściśle określonej grupy docelowej. Twitter Ads zapewniają ...
-
Gdzie na praktyki i staże?
... FMCG. Z danych Pracuj.pl wynika, że pracodawcy oferują praktyki i staże przede wszystkim w działach operacyjnych, takich, jak: finanse, wsparcie technologiczne, HR, marketing czy IT. Świadczy to o tym, że firmy coraz częściej traktują praktyki i staże jako formę znalezienia i sprawdzenia potencjalnych pracowników. Firmy chcą ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... Samsung i Adobe Polska). W drugim przypadku targetem była m.in. grupa analityków internetowych, konwersja wyniosła 60 proc. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... , którzy mają pełne prawo do tego, by w relacji ze sklepem traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest słabą stroną polskiego e-commerce. Dlatego zunifikowane przepisy, które będą obowiązywać od ...
-
Własny biznes? Zapomnij o wakacjach
... Cukierków. Ma obecnie w Warszawie dwa sklepy, w których na miejscu wytwarzane są cukierki. – Sam urządzałem lokale, wybierałem meble, malowałem. Sam prowadziłem marketing, szukałem klientów. Sam robiłem cukierki i częstowałem nimi przechodniów na ulicy. W takich warunkach nie było mowy o wakacjach – mówi przedsiębiorca. Człowiek nie ...
-
Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?
W obecnych czasach, pytanie "czy warto działać w mediach społecznościowych" jest nie na miejscu. Obecnie jednym właściwym jest nie "czy", tylko "gdzie". Wybór z perspektywy specjalistów ds. marketingu jest naprawdę szeroki – który jest właściwy? Tym razem przyjrzymy się dwóm platformom bazującym na krótkim i prostym przekazie - pod lupę trafiają ...
-
Branża turystyczna: optymizm jest umiarkowany
... połowy (44 proc.) takich firm, była rozbudowa i modernizacja obiektów. Drugim najczęściej podejmowanym działaniem było zwiększenie wydatków na reklamę, promocję oraz marketing. Respondenci, którzy deklarowali chęć zwiększenia nakładów na ten cel stanowili prawie jedną trzecią (29 proc.) wszystkich badanych. - Inwestycje wśród firm ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2014
... , że firmy mają więcej zleceń i w związku z tym dynamicznie powiększają zespoły. Coraz więcej firm zaczyna inwestować w pracowników działów wspierających, takich jak marketing czy PR. Firmy nie inwestują w rozwój tych zespołów w okresie dekoniunktury, więc tak duży przyrost liczby ofert dla tych specjalistów, szczególnie ...
-
Zadania menedżera ds. social media
Próby znalezienia osoby odpowiedzialnej za marketing w social media często prowadzą do frustracji. Jeśli aplikant będzie w stanie wymienić jakieś sukcesy lub cele, które udało mu się osiągnąć w ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... %), podnosząc m.in. różnego rodzaju opłaty i prowizje za prowadzenie rachunków bankowych. Obawa przed mniejszymi wpływami znajduje odzwierciedlenie w cięciach wydatków na marketing i reklamę. „Porównanie sumy wydatków reklamowych branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku ...
-
Kapitał obrotowy 2013
... 2-3 lat zwiększyć nakłady finansowe na inwestycje w środki trwałe. W dalszej kolejności spółki wskazują planowane inwestycje w takie obszary działalności firmy jak: marketing (20%), IT (18%), badania i rozwój (18%), a także obsługę klienta (10%), logistykę (10%) oraz wynagrodzenia (10%). Informacje o raporcie Raport KPMG w Polsce ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... – stają się wówczas źródłem ogromnych zysków. Skalę zmian dobrze ilustruje też sektor sprzedaży detalicznej. Sklepy on-line potrafią wydać miliony na marketing cyfrowy i rozbudowę elektronicznej sieci sprzedaży. Aby odnieść sukces, powinny jednak wprowadzić interaktywne prezentacje produktów i zaawansowane rozwiązania na stronach internetowych ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... ,3% deklaruje tworzenie etatów, a tylko 5,1% ich redukowanie). Firmy MŚP będą też kupować szkolenia i płacić za wyższe kwalifikacje personelu (12,5 proc.), zainwestują w marketing i reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup lokali użytkowych (19,2 proc.). Udział firm deklarujących inwestowanie wyniósł 49,5%, co oznacza, że co ...
-
Polskie e-sklepy najlepsze?
... opinii były dla nas wskazówką i podpowiadały, jakie zmiany należy wdrożyć w serwisie, aby przyspieszyć i ułatwić proces obsługi klienta” – komentuje Katarzyna Górska, Marketing Manager w Motoricus.com Informacje o badaniu W badaniu satysfakcji zrealizowanym przez Trusted Shops przeanalizowane ponad 2 miliony opinii klientów spośród 12 974 sklepów ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... fakty Aby lepiej zrozumieć wyzwania związane z opracowywaniem i wdrażaniem aplikacji mobilnych w przedsiębiorstwach zarówno dziś, jak i w przyszłości, firmy CIO Strategic Marketing Services i Triangle Publishing Services przeprowadziły sponsorowane przez Oracle badanie i opublikowały raport zatytułowany „The Connected Enterprise: Keeping Pace with ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... . Marta Suchorska-Tomaszewska, Dyrektor Personalny, Camaieu Polska W Camaieu Polska obserwujemy wzrost zatrudnienia na stanowiskach wymagających wiedzy specjalistycznej m.in. Merchandising, Marketing czy Programy Lojalnościowe. Specjaliści Ci mają za zadanie pomóc nam zrozumieć współczesnego klienta i jego oczekiwania, zdobyć go, a także sprawić ...
-
SEO - kilka bolesnych faktów
Chcesz poznać prawdę na temat pozycjonowania w wyszukiwarkach? W środowisku internetowym istnieje wielu blogerów i "guru" zajmujących się SEO, którzy spoglądają na rzeczywistość pozycjonowania przez różowe okulary. Za każdym razem, kiedy coś tak skomplikowanego jak SEO jest Ci przedstawiane przez któregoś z nich, można spodziewać się pominięcia ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... udało się stworzyć dobrze prosperujący sklep na lokalnym rynku, to 90% pracy ma już za sobą” - tłumaczy Paulina Wardega Chief Marketing Officer w PIXERS i dodaje - „Sprzedaż w swoim kraju i za granicą, różni się tylko kilkoma kwestiami, z których najważniejszą i jednocześnie najłatwiejszą do rozwiązania, jest ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... ), A. Milczarek, www.ulicaekologiczna.pl; „Greenwashing a świadomość ekologiczna konsumentów” (2010), N.Ćwik, www.nu.fob.org.pl. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Dzieci podejmują decyzje zakupowe
... i traktujmy konsumentów (zresztą nie tylko młodych) zawsze serio. Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, senior research manager w Grupie IQS. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
... składnik, to zaproszenie zespołu do tworzenia Customer Journey Map. Nie jest tak, że komunikujemy się tylko poprzez dział obsługi lub marketing, mówimy cały czas. Pamiętajmy, zainteresowana osoba w punkcie styczności z firmą (strona www, e-mail, reklama, paczka, zwrot towaru) otrzymuje jakąś obietnicę, a my ...
-
Wirtualizacja: tak czy nie?
... została opanowana przez wirtualizację głównie dlatego, że aż 70-80% serwerów fizycznych nie wykorzystuje swojej mocy obliczeniowej w sposób optymalny. Dodatkowo, głośny marketing firm wdrażających rozwiązania wirtualizacyjne mówi o konsolidacji serwerów w stosunku nawet 6:1, zwracając w ten sposób uwagę na duże oszczędności. Do tego dochodzi ...
-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
... cen ― dla opinii o produktach i cenach Współczesny konsument przez 70% procesu zakupowego unika kontaktu z działem sprzedaży. Zamiast tego ― według SALESmanago Marketing Automation ― robi research w Internecie: gromadzi wiedzę, czyta opinie, porównuje ceny. W Polsce funkcjonują cztery największe porównywarki cen i wiele mniejszych serwisów ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
O tym, jak duże znaczenie w marketingu może mieć najpopularniejszy portal społecznościowy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Problem w tym, że zwykłe reklamy notują na Facebooku znikomą liczbę kliknięć. Czego zatem potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka zostanie przejęta lub połączy się z innym podmiotem. Marketing w firmie uległ stagnacji i ewidentnie widać potrzebę radykalnych zmian. Jak przeprowadzić rebranding? Upewnienie się, że proces rebrandingu obejdzie się bez większych ...
-
Jak myśleć o Google?
... , jak najbardziej do tego zachęcam. Jeżeli jednak balansujesz na krawędzi, lepiej zainwestować w solidniejszą strategię, na której można polegać w długim terminie. Marketing w wyszukiwarkach to długotrwała rozgrywka. Postaraj się zbudować wiele źródeł przychodu, a nie polegać wyłącznie na jednej taktyce marketingowej. Zasada nr 5: Stawiaj ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... są to hasła, działające wyłącznie na osoby starsze? Stosujmy kody, ale wystrzegajmy się myślenia stereotypami! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
Polski e-commerce ewoluuje w tempie, którego z pewnością mogą nam pozazdrościć inne kraje europejskie. Aby jednak ten rozwój przebiegał jeszcze dynamiczniej, konieczne jest położenie nacisku na edukację e-przedsiębiorców. W szczególności chodzi tu o rozszerzenie znajomości zagadnień prawnych oraz marketingowych - czytamy w raporcie z badania „ ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
Branża farmaceutyczna to jeden z liderów pod względem wielkości budżetów reklamowych. Taka sytuacja nie powinna dziwić - rocznie na farmaceutyki dostępne bez recepty wydajemy ponad 11 miliardów złotych. Tylko do sierpnia bieżącego roku wydatki reklamowe tego sektora sięgnęły 500 milionów złotych - wynika z analizy niezależnej agencji mediowej ...
-
Treści wizualne a strategia social media
... iPada w każdym pokoju, łącznie z wszystkimi popularnymi aplikacjami społecznościowymi – nic tylko dzielić się zdjęciami z wakacji. Dyrektor hotelu, Andrew Adams-Smith wierzy, że marketing w czasie rzeczywistym w wysokim stopniu przyczynił się do sukcesu hotelu, od momentu otwarcia w 2013 roku. „Instagram jest zintegrowany z całą kulturą hotelu ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... , ale coraz skuteczniej angażuje odbiorców, przykuwa uwagę, tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania real-time marketing, nierzadko wykorzystuje się wiedzę naukową czy ekspertów medycznych, co podnosi wiarygodność tych działań – ocenia Chalimoniuk-Nowak. Wiceprezes PSTZ przypomina, że na ...
-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... . Ciekawe, jak na tę pańską piwną husarię zareagują ci najwięksi? Koncerny są i będą. Mają swoją strategię i budżety na funkcjonowanie, na marketing. Trzeba się do nich przyzwyczaić i znaleźć miejsce dla siebie na piwnym rynku. Moja fi lozofi a to dostarczanie klientom piw z duszą ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
Dotarcie z komunikatem reklamowym do odpowiedniego odbiorcy jest obecnie najważniejszym zadaniem marketingowców, które bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Jedną z najbardziej skutecznych metod targetowania reklamy online jest retargeting. Pozwala na ponowne dotarcie z komunikatem reklamowym do użytkowników, którzy przynajmniej raz odwiedzili ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... firm skupia swoje działania komunikacyjne na aktywizacji sprzedaży poprzez budowanie lojalności partnerów handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz rozwinięty marketing usług. Oczywiście, tak jak w innych branżach znaczenie komunikacji w Internecie będzie rosło. Przykłady wiodących firm leasingowych pokazują, że poprzez ...