-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... od Big Data” zgromadzili aż 5 razy więcej danych niż w wyborach w 2008 roku. Obama, najprawdopodobniej jako pierwszy polityk na świecie, przeprowadził marketing z użyciem danych zakrojony na tak gigantyczną skalę. Być może to właśnie on jest pierwszym prezydentem Big Data. 7) Wunderwaffe na komary ...
-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... , w tym m.in. za dostęp do treści w internecie, gier i aplikacji oraz tzw. interaktywność w mediach. Uwzględniono również inne, mniejsze segmenty, np. mobilny marketing czy mobilną muzykę. W 2015 r. tempo wzrostu przychodów z usług mobilnej transmisji danych prawie dwukrotnie przewyższało analogiczny wskaźnik na rynku VAS. Na ...
-
Monitor Sharp BIG PAD PN-70TW3 z 70-calowym ekranem
... firmom więcej czasu na stawianie czoła właściwym wyzwaniom, wymianę informacji i tworzenie nowych koncepcji – komentuje Michael Bailly, Product Development and Marketing Director, Visual Solutions, Sharp Europe. Monitor PN-70TW3 wykorzystuje wydajne oprogramowanie Pen Digitizer, które umożliwia aplikacjom automatyczne wykrywanie, czy użytkownik ...
-
Grand Central: nowe biura w sercu Katowic
... budowy jest również zapewnienie wstępnego, oczekiwanego przez fundusz Meyer Bergman, minimalnego poziomu wynajmu powierzchni - mówi Dawid Prymas, PR & Marketing Manager Galerii Katowickiej, obok której powstanie nowoczesny obiekt. Dzięki wcześniej wybudowanym fundamentom, parkingowi podziemnemu i zapewnieniu innej potrzebnej infrastruktury podczas ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
Omnichannel to rozwiązanie które coraz częściej wprowadzają wielkie sieci handlowe, jednak może być także z powodzeniem zastosowane w mniejszych e-sklepach. Pomogą w tym narzędzia automatyzacji marketingu. Dane SalesBee pokazują, że dzięki nim można zwiększyć wyniki sprzedaży średnio o 25 proc. Wielokanałowość nie musi bowiem oznaczać wyłącznie ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
Media In-store, czyli innymi słowy kanały reklamowe dostępne na terenie centrum handlowego. Należy do nich reklama audio (in-store radio) oraz reklama wideo (mall TV). Czy są one w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów? Jak są przez nich odbierane? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali IMS - firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... produkty tej kategorii. Produkt ten odnotował jednak spadek o 4 punkty procentowe względem referencyjnego okresu. Trend ten spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT. Znacznie mniejszy udział miała reklama grupowa (30% wydatków) oraz funduszy ...
-
Polki kariera w IT
... jest trochę trudniej niż mężczyznom. – Patrzenie na pracę w IT przez pryzmat płci nie zaś kompetencji jest błędem – twierdzi Anna Kreiser, Marketing & PR Manager w FABRITY K2, i dodaje – Płeć nie stanowi bowiem bariery dla kobiet do podjęcia pracy i odnoszenia sukcesów w IT. Z tą tezą ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... wzrosty, oprócz e-mail marketingu, który wyhamował zmniejszając swą wartość o około 13 mln względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach (+13%) oraz ogłoszenia (+12%). Warto także zwrócić uwagę na utrzymującą się wysoką trzycyfrową dynamikę wydatków reklamowych w urządzeniach mobilnych ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... . Naturalnie wielu marketerów sięga po różne narzędzia wsparcia sprzedaży i łączy je ze sobą tworząc w ten sposób kompleksowe, zintegrowane kampanie. Często marketing SMS jest częścią większego projektu, dlatego wyłuskanie danych dotyczących ich wpływu na średnią sprzedaż jest bardzo trudne. Warto jednak patrzeć ...
-
3 główne trendy na rynku CRM
Globalna wartość rynku CRM wzrośnie do 36,5 mld dolarów w 2017 roku. 68 proc. firm potwierdza, że priorytetem jest dla nich integracja marketingowych działań w różnych kanałach dotarcia do klienta, ale tylko 39 proc. rozumie złożoną ścieżkę zakupową swoich klientów i dostosowuje działania w wielu kanałach – wynika z raportu Econsultancy ...
-
Upadłości firm V 2016
... , a walkę tę – presję przenoszą na swoich dostawców. Jeśli któryś z nich nie ma swojej rozpoznawalnej marki, nie ma środków na aktywny marketing, a tym bardziej jeśli produkuje pod markami własnymi klientów, to jest od nich uzależniony i może zostać „wyciśnięty jak cytryna”. Śląsk – liczba ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... wzmocnienie marek lokalnych. Marki lokalne dobrze rozumieją potrzeby swoich konsumentów, a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Chińska marka Huawei (nr 50, +22%) błyskawicznie się zglobalizowała i odebrała część udziałów rynkowych gigantom takim jak ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
Telemarketer - zawód szczerze znienawidzony przez całkiem sporą rzeszę Polaków. Cieniem na dobrym imieniu pracowników kładą się przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił sprawdzić, jak duża jest skala ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... przychody e-biznesu poprzez aktywizację tej grupy? Prawdopodobieństwo sprzedaży danego produktu stałemu klientowi wynosi od 60 do 70 proc – wynika z danych Marketing Metrics. Z kolei w przypadku użytkownika, który odwiedza sklep po raz pierwszy wynosi ono od 5 do 20 proc. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... wzmocnienie marek lokalnych. Marki lokalne dobrze rozumieją potrzeby swoich konsumentów, a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Przykładem jest chińska marka Huawei (nr 50, +22%) błyskawicznie się zglobalizowała i odebrała część udziałów rynkowych gigantom ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... chętnie i masowo używany. Możemy spodziewać się, że w przyszłości oba te kanały komunikacji będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant w
-
Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS
... codziennie spędzają dużo czasu ze swoimi smartfonami. SMS, MMS, korzystanie z Internetu mobilnego to dla nich codzienność – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl. – Pamiętajmy również, że młodsze pokolenie zazwyczaj jest ciekawsze nowinek i bardziej na nie otwarte niż ludzie starsi – dodaje ...
-
Współczesny CEO. Co myśli? O co walczy? Czego się obawia?
... wspieranie innowacji (21%), koncentrację na potrzebach klientów (19%), implementację przełomowych technologii (18%), rozwój lub zarządzanie pracownikami (18%), a także skuteczniejszy marketing, branding i komunikację (17%). Pomimo, że wprowadzenie innowacji jest jednym z głównych priorytetów dla globalnych spółek, którymi zarządzają ankietowani CEO ...
-
Polki mówią, czym jest piękno
... , aby wnioski wyciągnięte z badania wdrożyć podczas naszych nowych projektów tak, aby jeszcze lepiej adresować potrzeby kobiet – powiedziała Małgorzata Gołębiewska, Jr. Marketing Manager Personal Care w Philips.
-
Sektor MSP w Polsce. W porównaniu z Europą to mikroświat
... .pl/) to platforma online, na której przedsiębiorcy mogą znaleźć wiedzę i przydatne rozwiązania obejmujące praktycznie wszystkie obszary biznesu, w tym księgowość, prawo, marketing i wsparcie sprzedaży, HR czy monitoring płatności. Bank projektując Firmowe Ewolucje skupił się na narzędziach pozwalających przenieść firmę ze świata realnego ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
Jak wynika z raportu „Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą EY i spółkę Ekstraklasa S.A., przychody Ekstraklasy w 2015 r. wyniosły 511,2 mln PLN, czyli o 13,5% więcej niż rok wcześniej. W raporcie po raz pierwszy uwzględniony został podział na wpływy z praw mediowych i marketingowych. Legia numerem jeden ...
-
Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta
... W efekcie tego powstają przedsiębiorstwa, które są całkowicie zintegrowane cyfrowo, które łączą w sobie nie tylko kanały sprzedaży, ale także produkcję, inwentarz, marketing, sprzedaż, płatność i dystrybucję. Równocześnie 42% menedżerów jest zdania, że ich klienci (zwłaszcza reprezentanci wpływowego pokolenia Millenium) oczekują wielokanałowej, ale ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
Niemal co druga reklama w Polsce została zablokowana przez internautów – wynika z najnowszego raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu. Ten wynik lokuje naszych rodzimych internautów na pierwszym miejscu na całym świecie. W żadnym spośród pozostałych 62 państw analizowanych w ...
-
Jakie języki obce najbardziej przydatne w pracy?
... % ogłoszeń do nich skierowanych posiadało wymóg znajomości tego języka. Podobne oczekiwanie zawierało też 85% ofert pracy dla osób odpowiedzialnych za marketing. Przydatne linki: - Szablony CV Bez znajomości angielskiego trudno też o pracę w obszarze hotelarstwa, gastronomii czy turystyki. 82% ogłoszeń dla pracowników z tego ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... komórkowej. Przekaz reklamowy dostarczony konkretnemu internaucie, we właściwej chwili i miejscu, może szybko zaowocować pożądaną przez marketera akcją. Turystyka a real time marketing Dostępność i ceny biletów lotniczych czy wyjazdów organizowanych w ramach biura podróży potrafią zmieniać się z minuty na minutę. Dla klientów oznacza to ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... centrów wyprzedażowych są niejednokrotnie większe niż w galeriach handlowych, właśnie ze względu na szeroki kontakt z najemcami i dużą liczbą generowanych analiz i raportów. Marketing – liczy się styl Bardzo ważne jest, aby klient odwiedzający outlet czuł się w nim jak w najlepszym centrum handlowym, a nie miał wrażenia ...
-
#myfirst7jobs, czyli jak zaczęła się twoja kariera zawodowa?
... zajęć nie wpłynęło na nasze dalsze życie zawodowe, to z pewnością nauczyło nas wytrwałości, samodyscypliny i szacunku do pieniędzy.− twierdzi Agnieszka Kazimierczak, Marketing Manager. – Gdyby nie pierwsza praca, jako bardzo młodzi ludzie nie wiedzielibyśmy jak trudno jest zarobić na własne potrzeby, co utrudniłoby ...
-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... system komputerowy lub usługę sieciową w celu uniemożliwienia działania poprzez zajęcie wszystkich wolnych zasobów, przeprowadzane równocześnie z wielu komputerów)„ – mówi Robert Dziemianko, Marketing Manager w firmie G DATA. Według analizy CERT Polska, codziennie w polskiej sieci może znajdować się aż 300 tys. botów, czyli tak zwanych ...
-
Czy e-payment to już norma?
... płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. E-payment w 82% polskich sklepów Powodów, dla których konsumenci tak chętnie ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... po prostu zarezerwować domenę dla siebie i przekierować ją na główny adres w celu zwiększenia ruchu na stronie, jak to zrobił sprawny.marketing czy gastop.group. Zmiana postrzegania domeny Co to wszystko oznacza dla zwykłych użytkowników Internetu? Pojawiające się nazwy z nowymi domenami zmuszają ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... obszaru IT, nowych technologii czy marketingu. Warto skierować swoją uwagę na wymagania na stanowiskach takich jak Projektant UI/UXczy Specjalista ds. Marketing Automation i zweryfikować swoje kompetencje w tym zakresie. Zapotrzebowanie na specjalistów z takich dziedzin obecnie jest w fazie wzrostu. Warto więc rozważyć informatykę jako ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością dodaną dla konsumentów. W nieznacznym stopniu może on zwiększyć zaufanie klientów. Według 3% konsumentów o wiarygodności sklepu ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
... aplikacji i na koniec zadbać o tworzenie lojalności wśród klientów. O przyszłości e-reklamy dyskutowali eksperci podczas trzeciej edycji konferencji Digital Marketing Heroes poświęconej marketingowi cyfrowemu w Europie Środkowo-Wschodniej, organizowanej cyklicznie przez Sociomantic Labs. Tegoroczne DMH, którego sponsorem została Grupa Allegro ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ...