-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... , szkoleń, projektowania i rozrywki. 4) Wygoda Jeśli istnieje jedna rzecz, o którą proszą goście, to chcą łatwiej, szybciej i prościej zameldować się w hotelu, zrobić zakupy, wybrać jedzenie czy wyjść na miasto lub łono natury. Technologia pozwala hotelom usprawniać funkcje związane z prowadzeniem zaplecza (niektóre mają nawet ...
-
Jakie obawy rodzi automatyzacja? Czy jest się czego bać?
... ludzie przestają ze sobą rozmawiać. Już teraz w ogóle nie musimy otwierać ust, by zamówić taksówkę lub jedzenie czy zapłacić za zakupy – wszystko zrobi za nas aplikacja lub maszyna. Choć dostrzegamy potencjalne skutki takich rozwiązań, jednocześnie doceniamy wygodę, jaką ze sobą niosą ...
-
Wymiana waluty prosto z telefonu
... są także konkurencją dla banków. Euro w gotówce Bezpośrednio z aplikacji Walutomatu możemy nie tylko przesłać pieniądze na wybrane konto, zapłacić za zakupy zagraniczne, ale możemy też wybrać opcję wypłaty euro w banknotach. Możliwe jest to dzięki współpracy tej platformy walutowej z placówkami partnerskimi banku ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... botnety przeznaczone do rozsiewania trojanów bankowych, czyli szkodliwego oprogramowania wykorzystywanego do kradzieży danych uwierzytelniających oraz informacji finansowych użytkowników. Bezpieczne zakupy w Black Friday Odwiedzasz sklep odzieżowy online? Unikaj dokonywania zakupów na stronach, które wydają się podejrzane lub nie działają sprawnie ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... 50 procent bardziej intensywną reakcję emocjonalną wchodząc w fizyczny kontakt z produktem. Potwierdza to przede wszystkim strategiczną i zasadniczą rolę, jaką wciąż pełnią zakupy stacjonarne oraz włączenie do ścieżki zakupowej elementów marketingu dotykowego. - Wiedząc, że według 78 proc. kupujących kluczową rolę w decyzji o tym, aby ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... branżami lub całymi sektorami gospodarki. Obrazem tego są m.in. nowoczesne przestrzenie handlowe, które w coraz większym stopniu odpowiadają za „doświadczenia” niż zakupy. Gensler Research Institute wskazuje, że 15 proc. klientów przychodzi do centrum handlowego w celach towarzyskich, 19 proc. osób, by się nauczyć ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... typu ransomware, poprzez które wyłudzane są dane i środki finansowe. Sezonowe szaleństwo sprzedażowe w e-commerce, które zaczyna się w czarny piątek, obejmuje świąteczne zakupy, a kończy styczniowymi wyprzedażami, jest szczególną okazją dla cyberprzestępców. Gwałtowny wzrost zakupów online znacznie ułatwia hakerom życie. Z jakich metod korzystają ...
-
Firmy ubezpieczeniowe - trendy i wyzwania 2019
... również wziąć pod uwagę coraz większą mobilność Polaków. Wg opracowanego przez Gemius raportu „E-commerce w Polsce 2019” aż 62% ankietowanych robi zakupy online. Konsumenci coraz więcej spraw załatwiają przez Internet czy za pomocą aplikacji. Nie inaczej jest z wyborem polis. Porównując dane z początku ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... ograniczył wartość zakupów ze względu na brak preferowanej formy płatności lub nawet całkowicie z nich zrezygnował (29 proc.). Online vs offline Zakupy online swoim klientom oferuje co druga średnia firma (50%), 43% mikro i 37% małych organizacji. Okazuje się, że sprzedaż internetowa jest ...
-
Nowe technologie napędzą Internet Zmysłów. Mózg stanie się interfejsem
... będą oddziaływać na wszystkie ich zmysły. Wśród głównych czynników, które będą pobudzać rozwój Internetu Zmysłów, autorzy raportu wymieniają: wirtualną rozrywkę, zakupy online, kryzys klimatyczny oraz intensyfikację starań na rzecz minimalizowania niekorzystnego wpływu na środowiska. „Często wyobrażamy sobie przyszłość jako liniową zmianę ...
-
73% Polaków wspiera akcje charytatywne. Komu pomagamy najczęściej?
... w akcje charytatywne. Chętnie wspieramy chorych, ale łożymy również na ochronę środowiska naturalnego oraz organizacje religijne - wynika z najnowszej odsłony raportu Deloitte „Zakupy świąteczne 2019”. Jak wynika z doniesień Deloitte, o dobroczynność przy okazji tegorocznego Bożego Narodzenia ma zamiar postarać się 73 proc. przebadanych Polaków ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... budżetem. W tym roku po raz pierwszy oprócz filmów, oglądaliśmy na YouTube reklamowane produkty, które pojawiły się tam za sprawą Google Zakupy. – Dla nas, specjalistów PPC, to dobra wiadomość, ale musimy pamiętać, że kampania produktowa prowadzona na kanale, którego użytkownicy niekoniecznie są ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... amerykańskich konsumentów - 189,6 milionów, co stanowi wzrost o 14 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. W Polsce, z badań wynika, że już 3 na 4 Polaków deklarowało zakupy w tym dniu i jest to jeden z najwyższych wyników w Europie. W przypadku większości sprzedawców promocje nie ograniczały się do jednego dnia, ale trwał ...
-
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: jakie trendy Google 2019?
Zakupy online zyskują wśród Polaków coraz większą popularność. W poszukiwaniu produktów i usług najczęściej sięgamy po wyszukiwarkę Google. Jakie hasła cieszyły się największą ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... i grilli wyjedzie, by dotrzeć do danego sklepu na czas upałów. Innym przykładem inteligentnego wykorzystania obecnych technologii może być e-commerce. Robiąc zakupy w internecie znajdujemy odpowiadające nam ubranie. Dzięki aplikacji AR nakładamy je na nasze zdjęcie lub obraz generowany przez aparat, a algorytmy sztucznej ...
-
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
... listopada 2019 (tydzień przed Black Friday) a 10 stycznia 2020 roku. Brali pod uwagę ceny produktów, które były wskazywane w badaniu Deloitte "Zakupy świąteczne 2019” jako najczęściej wybierane przez Polaków na prezenty. Po świętach analizowali produkty sprzedawane na noworocznych wyprzedażach przez sprzedawców internetowych ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... - 22,1 Deichmann - 20,8 Empik - 20,7 Jak więc wynika z powyższego, w dyskusjach konsumentów najczęściej pojawia się Biedronka, Lidl i Rossmann (tam najczęściej robimy zakupy), na wysokim miejscu jest też CCC. Piąte miejsce należy natomiast do Pepco, mimo że ta marka nie znalazła się w pierwszej ...
-
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
... technologii płatności, która będzie działać dobrze za każdym razem. Jeśli te oczekiwania nie zostaną spełnione, konsumenci są gotowi przestać robić zakupy w sklepie, który ich rozczarowuje. Jednakże badanie wykazało, że młodsi klienci, których określa się mianem cyfrowego pokolenia, używają kart kredytowych lub ...
-
Wyższa płaca minimalna zmusza sieci handlowe do działania
... wymiarze. Zatem mimo tego, że przyzwyczailiśmy się już do niehandlowych niedziel, skutki nowej regulacji w pełni odczujemy dopiero teraz, kiedy to zakupy będziemy mogli zrobić jedynie w ciągu siedmiu niedziel w roku. Ustawa o zakazie handlu w niedzielę, właściwie od początku jej wprowadzania, była stosunkowo skrupulatnie ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... Planning (S&OP) – zapewnienie przepływu informacji od działów rynkowych firmy (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) do działów odpowiadających za produkcję i zakupy w celu zapewnienia optymalnego przepływu pracy w obszarze produkcji, redukcji zapasów i kosztu surowców, utrzymania ciągłości dostaw, skrócenia czasu realizacji zamówień oraz ...
-
Wolne niedziele nie zachwiały centrami handlowymi?
... duże galerie handlowe w centrum miasta. Okazuje się jednak, że większość badanych, bo w sumie 41%, decyduje się na mniejsze obiekty – 18% zakupy robi w małych galeriach handlowych w centrum miasta, a 23% wybiera mniejsze centra bliżej miejsca zamieszkania. Parki handlowe – duże i małe – odwiedza co dziesiąty ...
-
Smartfon Samsung Galaxy Z Flip
... przeciągnąć i upuścić aplikacje, które mają być użyte jednocześnie. Teraz można czytać artykuł o najnowszym trendach w modzie na górnej połowie ekranu i robić zakupy ulubionych artykułów na dole. Fundamenty i ekosystem Galaxy Galaxy Z Flip wprowadza do ekosystemu Galaxy zupełnie nowe doświadczenia. Może poszczycić się wydajnością ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... % użytkowników Instagrama po obejrzeniu postu reklamowego podejmuje działania związane z marką (odwiedza strony www, zapisuje się na newsletter, rozważa lub robi zakupy). 94% zespołów marketingu w firmach B2B korzysta z usług oferowanych przez serwis LinkedIn do rozpowszechniania własnych treści. 87% użytkowników Pinterest choć raz ...
-
Upadłość firmy I 2020. Jest poprawa, ale nie w produkcji i usługach
... podobną przyczynę w transporcie, która uzasadniałaby zmniejszenie w nim liczby niewypłacalności, nawet tak nieznaczne. O braku odbicia w transporcie świadczą m.in. malejące zakupy ciężkich zestawów transportowych (zresztą to tendencja ogólnoeuropejska), których w styczniu sprzedano w Polsce mniej, niż np. w Holandii. Handel dyskontował jeszcze ...
-
Jakie perspektywy mają przed sobą producenci mebli?
... indeksów koniunktury konsumenckiej na poziomie UE w 2020 r. i 2021 r. prognozowane jest utrzymanie wzrostu gospodarczego, co powinno przełożyć się na wciąż rosnące zakupy mebli. Choć wzrost przychodów w branży utrzymuje tempo ok 5% r/r zatrudnienie w 2019 r. było wyższe r/r zaledwie o 1,2% r/r w porównaniu do 1,9% r/r w 2018 ...
-
Automotive straci na koronawirusie 7 mld USD. Jakie skutki dla Polski?
... w tym samym okresie przed rokiem. Znacznie lepsze są na szczęście statystyki dla całego rynku chińskiego, gdzie podobnie, jak w Polsce, dominują zakupy flotowe. Być może dlatego China Association of Automobile Manufacturers (CAAM) nie wieści dramatu, tylko szacuje, że w pierwszym półroczu 2020 r. łączna ...
-
Jak z koronawirusem walczą rządy? Polityka krajów wobec COVID-19
... warunki w zakresie TLTRO wraz z zachętami w kierunku udzielania kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Rośnie również prawdopodobieństwo, że EBC zwiększy comiesięczne zakupy aktywów finansowych do poziomu 40 mld EUR miesięcznie i skoncentruje część zakupów w obszarze obligacji korporacyjnych w odpowiedzi na pogorszenie się spreadów ...
-
Koronawirus a zachowania konsumenckie: czy kupujemy inaczej?
... epidemii w dużej mierze uwarunkowany jest poczuciem wewnętrznego zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej kupowały w ostatnim czasie i robiły większe zakupy. Swoje zachowanie zazwyczaj tłumaczą potrzebą przygotowania się na wybuch prawdziwej epidemii, kiedy nie będzie można wychodzić z domu. U podłoża tych zachowań ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... liczbę zamówień, internetowe markety oferują klientom terminy z odległym, dochodzącym nawet do 3-4 tygodni, terminem realizacji dostaw. W normalnym trybie funkcjonowania zakupy można było zamówić z jedno- lub dwudniowym wyprzedzeniem. W obecnej sytuacji makroekonomicznej, relatywnie stabilne mogą okazać się również firmy cateringowe, specjalizujące ...
-
KRD: zadłużenie przemysłu to 900 mln zł, a będzie jeszcze gorzej
... zarejestrował najniższą wartość od kwietnia 2009 r. Z raportu towarzyszącemu odczytowi PMI wynika także, że powodu spadku zamówień polscy producenci mocno ograniczyli zakupy. Jednak polski przemysł z problemami zmagał się już przed pandemią. Opublikowany w III kw. 2019 roku raport „Portfel należności polskich przedsiębiorstw” dowodził ...
-
Tablet Galaxy Tab S6 Lite
... lub dokument Microsoft Word. Galaxy Tab S6 Lite wyposażono w wiele inteligentnych funkcji, które sprawiają, że słuchanie muzyki, przesyłanie strumieniowe treści, zakupy online lub łączenie się ze znajomymi jest łatwiejsze i przyjemniejsze. Galaxy Tab S6 Lite oferuje doskonałe brzmienie, dzięki dwóm głośnikom dostrojonym ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... po spowolnieniu. Rynek magazynowy w Polsce będzie nadal rozwijał się w długiej perspektywie dzięki bardzo silnym fundamentom. Przestawienie się dzisiejszych klientów na zakupy online przełoży się na ich zachowania w przyszłości, co z kolei wpłynie pozytywnie na popyt na powierzchnię magazynową. Kolejnym katalizatorem dalszego wzrostu ...
-
Jak zachowają się ceny samochodów? 3 możliwe scenariusze
... przykład właściciele firm gastronomicznych, które nagle musiały się przestawić na dowóz posiłków czy wręcz przebranżowiły się na sklepy z żywnością dowożące zakupy do domu – mówi Michał Knitter, wiceprezes Carsmile, internetowej platformy za pośrednictwem której można wynająć lub wyleasingować samochód. – Sprzedaż samochodów w salonach ...
-
Dobra konsumpcyjne: 3 kroki do wyjścia z kryzysu po pandemiii
... segmentów, jak wspomniana HoReCa czy dostawców rozrywki (kina, teatry, koncerty), obecnie poniesione straty są już nie do odrobienia. Czas na zakupy W długim okresie, jednym ze skutków obecnego kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią może być zamykanie nierentownych placówek handlowych w mniej atrakcyjnych lokalizacjach oraz ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... zmiany liczby klientów, którzy mogą jednocześnie przebywać w lokalu handlowym. Już teraz wprowadzono uzależnienie liczby klientów, którzy mogą jednocześnie robić zakupy, od powierzchni handlowej, ale prawdziwym wyzwaniem będzie powrót do normalnych poziomów obrotów przy jednoczesnym zapewnieniu klientom bezpieczeństwa. Usługi typu curbside ...