-
Po co firmie intranet?
Intranet jest to rodzaj sieci wewnętrznej w organizacji - system wymiany i publikacji oparty na technologii internetowej, ułatwiający komunikację pomiędzy pracownikami, dający łatwy dostęp do informacji w firmie. Według danych z badania autorstwa Contium, przeprowadzonego przez Pentor, z Intranetu w Polsce, firmy korzystają już od dawna. Prawie 38% ...
Tematy: intranet, dzielenie się wiedzą -
Ubezpieczenia w firmie: zasady i korzyści
... stosowanych powszechnie w firmach są ubezpieczenia finansowe. Potrzeba ich stosowania pojawia się w firmie po osiągnięciu fazy wzrostu i dojrzałości. Ubezpieczenia te pozwalają chronić zasoby finansowe: (1) ... i praktyce” Haliny Zadory (red. nauk.) (Wydawnictwo C.H. Beck, 2009). Książkę możesz nabyć np. w księgarni internetowej www.ksiegarnia.beck.pl ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... marketingowe, które warto zlecić zewnętrznej firmie: tworzenie treści specjalistycznych – jeśli Twoja firma potrzebuje treści specjalistycznych, takich jak filmy, infografiki czy treści techniczne, warto zlecić to zadanie na zewnątrz, tworzenie grafik lub wideo, projektowanie strony internetowej + UX strony, stworzenie strategii i planowanie ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... połączyć w jedno za pomocą programu lojalnościowego. Klienci są ważni w każdej firmie, ale w małej nawet niewielki odpływ kupujących można znacznie zaszkodzić kondycji finansowej. Z ... Współcześnie warto skłonić się w stronę tej drugiej opcji. Na stronie internetowej łatwiej na bieżąco aktualizować informacje o nagrodach, a jej utrzymanie wiąże się z ...
-
Telefonia internetowa w polskich firmach
... obsługi/przekazu) oraz ilość utraconych pakietów. Do wydzielenia odpowiedniego pasma w firmie i zapewnienia jakości usługi służą specjalne rozwiązania sprzętowe. Z ... internetowej „pod strzechy” – cyt.: „Specjaliści przewidują, że globalna eksplozja telefonii internetowej VoIP na świecie nastąpi w 2008 roku”. Obecna sytuacja telefonii internetowej ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... wymiany doświadczeń na forum dyskusyjnym, a firmie umożliwia dostęp do sugestii na temat ulepszania oferowanych produktów i usług. Klient jako niepowtarzalna osobowość Klienci, którzy zostali potraktowani wyjątkowo, są bardziej skłonni pozostać przy danej firmie internetowej. W budowaniu lojalności pomogą zindywidualizowane rozwiązania dopasowane ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... temu użytkownik może korzystać w programie z baz adresowych obecnie używanych w swojej firmie; sprawdzanie poprawności adresów e-mail - bardzo ważna funkcja, która umożliwia usunięcie ... pocztowych odbiorców; automatyczne zapisywanie i wypisywanie z newslettera bezpośrednio ze strony internetowej - na stronie firmowej można umieścić formularz (metody ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... ale to przede wszystkim impuls do wzrostu społeczno-gospodarczego. Właśnie dlatego cieszymy się z sukcesów Internetowej Rewolucji – wyjaśnia Lech Pilawski, Dyrektor Generalny Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. - Dziękujemy partnerom Internetowej Rewolucji za wytrwałość w docieraniu do mikro i małego biznesu. Przy coraz większej ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... firm nie posiada strony internetowej, ani nawet najprostszej wizytówki w sieci. Przedsiębiorcy wcale też nie obawiają się, że brak strony internetowej może wiązać się z utratą ... strategie obecności swojej firmy w sieci – eksperymentują. Niestety nieumiejętne działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne ...
-
Stanowisko sekretarki wciąż popularne
... ” – powiedziała Beata Szilf-Nitka, Country Manager internetowej giełdy infoPraca.pl. „Wśród zamieszczonych ogłoszeń znajdują się także oferty dla osób z wykształceniem wyższym, biegłą znajomością dwóch języków, znacznym świadczeniem zawodowym i umiejętnościami zarządzania całym działem administracji w dużej firmie, co znacznie odbiega od często ...
-
Phishing i scam: techniki hakerów
... pt. "Oszukańczy spam", którego autorką jest Natalya Zablotskaya, analityk spamu pracująca w firmie Kaspersky Lab. W artykule opisano, w jaki sposób wiadomości spamowe są ... do fałszywej strony internetowej, na której użytkownicy proszeni byli o wprowadzenie swojego loginu i hasła w celu uzyskania dostępu do systemu bankowości internetowej. Strona ...
-
Ochrona danych firmy: 18 zasad G DATA
... internetowej przestępczości. Poziom zabezpieczeń w firmach pozwalają zwiększyć audyty i szkolenia związane z tym tematem. Oczywiście, jak zaznaczają eksperci, wszystkie te działania musi uzupełniać dobre oprogramowanie oraz sprzęt chroniący użytkowników i sieć. W opinii G DATA konieczne są również skuteczne zabezpieczenia wewnętrzne. W firmie ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... sposobach mierzenia efektywności kampanii SMS pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip. Kwestię monitorowania skuteczności marketingu SMS warto rozważyć już na ... na stronie internetowej Poszukując informacji o efektach wysyłki SMS-ów warto zajrzeć również do narzędzi monitorujących ruch na naszej stronie internetowej. Nagły wzrost ...
-
Internet UPC z usługą Office 365
... firmie na połączenia do sieci stacjonarnych, na komórki, a także do ponad 40 krajów Europy i świata. Dodatkowo, przy zakupie pakietu, w którego skład wchodzi Biznes Internet 30 Mb/s klient otrzymuje jedną licencję, a w przypadku usługi internetowej ...
-
Oferty SEO w serwisach zakupów grupowych
... . To dla firmy może oznaczać bardzo poważne konsekwencje, łącznie z wyrzuceniem strony internetowej z indeksu. Korzystając z atrakcyjnej oferty SEO na portalu zakupów grupowych ... skróty”, niezgodnych z wytycznymi. Osobną sprawą jest sytuacja, kiedy takiej firmie przyjdzie umieścić w TOP10 wiele fraz dla kilku klientów wobec siebie konkurencyjnych. ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
... budowlaną nie musi przecież posiadać wiedzy na temat pozycjonowania strony internetowej w sieci. Przed podjęciem współpracy warto porównać oferty kilku firm ... co dzieje się po jej wygaśnięciu – komentuje Maciej Ciesielski, specjalista ds. SEO/SEM w firmie SeoFabryka.pl. Istnieje szereg sposobów rozliczania pomiędzy firmą pozycjonerską a ...
-
Insurtech oczami millenialsów
... zainteresowani są mężczyźni. Dotyczy to zarówno wyboru polisy i pozyskiwania informacji o firmie, jak również obsługi klienta. Mężczyźni deklarują również większą otwartość na ... (51 proc.) oraz wizytę w multiagencji (47 proc.). O ile w przypadku witryny internetowej nie widać różnic między poszczególnymi grupami, to już wizytę w placówce chętniej ...
-
Zarządzanie kadrami: elementy, techniki i plany
... te pieniądze mogliby zarobić. Jak temu zapobiec? Trzeba na bieżąco analizować zasoby kadrowe w firmie. Gdy robi się to regularnie, nie jest to trudne. Standardowa procedura składa się z ... kadrami” (Wydawnictwo C.H. Beck, 2006). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia.beck. ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... Twojej marki i zidentyfikować możliwości ulepszeń. Jak jeszcze badać opinie o firmie? Warto sprawdzić recenzje w Internecie, zamieszczone na jej temat i przeprowadzić ankietę ... rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... najlepiej stosowane równolegle. Po pierwsze, umieszczanie informacji na witrynie internetowej powinno być sformalizowane za pomocą instrukcji lub procedury. Nie chodzi tu o tworzenie długich ... programu. Realizację programu lojalnościowego w internecie należy zlecić doświadczonej firmie, która potrafi stworzyć dobry kreatywny pomysł na program i ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... . w przypadku witryn oferujących usługi bądź produkty w sieci ruch na witrynie internetowej jest proporcjonalny do osiąganego obrotu. Posiadanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania ... ciągłym i nie da się go zrealizować zamawiając jednorazową usługę w najtańszej firmie. Decydując się na profesjonalne rozwiązanie sprawy trzeba liczyć się z ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... zastosowanie polskich znaków, gdy firma działa jedynie na rynku polskim. Jeżeli firmie zależy na zbudowaniu wizerunku profesjonalnej i stabilnej, najlepsza będzie domena z ... nowy produkt na rynek większość przedsiębiorców zapomina o równoczesnym zarejestrowaniu domeny internetowej z nową nazwą. Jest to bardzo duże niedopatrzenie, które może mieć ...
-
Estetyka strony www e-sklepu istotna
... przed tworzeniem na stronie sklepu animacji Flash. To może zaszkodzić naszej firmie w pozyskiwaniu klientów. Dlaczego? Z bardzo prozaicznego powodu. Nie ... korzystanie z funkcjonalności sklepu, też może wyprowadzić z równowagi gości naszej strony internetowej. Zaufajmy profesjonalnemu grafikowi, on wie, co zrobić, żeby witryna wzbudzała zaufanie ...
-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... Przede wszystkim pozycjonowanie stron internetowych powoduje wzrost widoczności Twojej strony w wyszukiwarce internetowej. Przez m.in. takie działania, jak optymalizacja kodu strony, stworzenie ... zyski. To nie wszystko, bowiem klienci zaczynają pisać, mówić o Twojej firmie, co wpływa na jej większą rozpoznawalność. Zwiększa się też zaufanie do ...
-
Internet ratuje Playboya
... zredukowała straty dzięki wzrostowi popularności swojej strony internetowej. W ostatnim kwartale ubiegłego roku obroty generowane przez stronę internetową Playboya uległy podwojeniu. W tym samym czasie wpływy z licencji wydawniczych spadły. Firma przewiduje, że w roku 2003 działalność w Internecie przyniesie firmie zysk, za to poziom zysku z tytułu ...
Tematy: playboy enterprises -
Klienci B2B a e-commerce
... należącej do SAP). Podjęcie tych kroków jest związane z ciągłym wzrostem sprzedaży internetowej. Ponad połowa klientów biznesowych (z Kanady, USA, Francji, Niemczech i ... zarządzająca odpowiedzialna za sprzedaż omni-channel na region Ameryki Północnej w firmie Accenture Interactive, części Accenture Digital. „3 na 4 tego typu klientów wskazuje ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... online z kwartalnymi raportami Związku Pracodawców Branży Internetowej (ang. Interactive Advertising Bureau - IAB), ... internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na reklamę w Internecie jako coś co już minęło, coś co jest nie na miejscu lub po prostu coś niemądrego. Sandeep Agrarwal - analityk w Collins Stewart - firmie ...
-
Stanowisko handlowca popularne w I 2009
... pracy” - mówi Beata Szilf-Nitka, Country Manager internetowej giełdy pracy InfoPraca.pl. Z analiz wynika, że w handlu pomimo kryzysu zawsze znajdą się miejsca pracy dla zaradnych sprzedawców i przedstawicieli handlowych, którzy dzięki swoim umiejętnościom będą potrafili przynieść firmie wymierne korzyści. Dla wielu podmiotów gospodarczych kryzys ...
-
Chroń swoją domenę internetową
... parkingów domenowych, systemów aukcyjnych - warto mieć na uwadze bezpieczeństwo własnej domeny internetowej - podał portal 2BE.PL. W marketingu internetowym adres witryny odgrywa kluczową rolę ... wizerunek firmy. Już kilku godzinny brak strony w Internecie przynosi firmie straty i osłabia jej wiarygodność. Kiedy przestaje działać strona www i adresy ...
-
Nowa oferta UPC Biznes
... firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne ... szybkiego Internetu wraz z Pakietem Bezpieczeństwa UPC oraz Bezprzewodowym Internetem UPC wliczonymi w cenę usługi internetowej, usługi telefonicznej z wliczonym pakietem minut obejmującym połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce, połączenia ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... sprzedawców rozpoczyna działalność w nowym kraju od uruchomienia platformy internetowej w celu rozpoznania rynku, zanim zainwestują w otwarcie fizycznego sklepu. W wielu przypadkach wystarczająca jest obecność na rynku on-line. Magda Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie CBRE, powiedziała: “Spadek pozycji Polski w rankingu jest ...
-
Bezpieczne surfowanie w Internecie
... , czy też w trakcie robienia zakupów przez internet. Julia Mandel, prawniczka w firmie Trusted Shops, specjalizująca się m.in. w prawach konsumenta, podpowiada jakie ... zrezygnować z tej opcji w momencie, gdy korzystamy z publicznego komputera np. w kafejce internetowej. Jeśli się nie wylogujemy i automatycznie ustawiliśmy opcję zapamiętywania hasła ...
-
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
... sklepie lub firmie usługowej, a nawet decydować się na zakupy o większej wartości. Co jednak zrobić, jeśli ... pierwsze, dbając o przejrzystość reguł, a następnie, równie prosto o nich informując (w reklamach, na stronie internetowej, w mediach społecznościowych). Klient musi rozumieć system i wiedzieć, jak jego zaangażowanie zakupowe przekłada się ...
-
Novell Teaming 2
... w firmie zapewnia zwiększenie efektywności działania. Novell Teaming 2.0 wyposażono w funkcje, takie jak przekazywanie zadań (workflow), kontekstowe pulpity oraz dostosowywane do potrzeb przestrzenie robocze dostępne z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej. Novell Teaming zaprojektowano jako dopełnienie narzędzi wykorzystywanych w firmie do ...
-
Polskie firmy a aplikacje mobilne
... , a blisko 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej. Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy, które pragną wykorzystać ... . właścicieli smartfonów korzysta z nich podczas dokonywania zakupów oraz wyszukiwania informacji o firmie, wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google. Na podstawie uzyskanych w ...