-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... realizacji zamówienia. To wzbudza poczucie pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek na stronie internetowej. Rodzaj sklepu a logistyka „Logistyka to proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... celowniku Firmy wykorzystują też coraz chętniej społecznościowe media w druga stronę, czyli w procesie rekrutacji lub w kontrolowaniu własnych pracowników. Społeczności okazują się być bowiem całkiem pokaźnym źródłem informacji na temat osób, które aplikują do pracy w danej firmie, lub są już w niej zatrudnione. Badanie internetowej ...
-
Fuzje i przejęcia a pracownicy energetyki
... często na dużych grupach pracowników, jest komunikowanie z odwołaniem do wartości wspólnych dla załogi, właściciela i klienta firmy. Pozwala ono na sprawne wdrożenie informacji o kierunku, w którym ma rozwijać się firma i jednocześnie wskazuje na ... wszystkim, czyli fuzje i przejęcia w energetyce” jest udostępniony bezpłatnie na stronie internetowej ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... który z odbiorców kampanii wykonał jaką czynność (jak długo był na stronie internetowej, jaką sekwencję czynności wykonał czy choćby jaki był wskaźnik odrzuceń). ... wiadomości, ponieważ lepiej jest, gdy klient zapoznaje się z ofertą z powodu zainteresowania produktami firmy, a nie dlatego, że jest do tego po prostu zmuszony" – tłumaczy Tomasz Pakulski ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... SEO, która zdobywa coraz większą popularność. Pozycjonowanie to obowiązek każdego właściciela strony internetowej. Utrzymanie wysokiej pozycji w Google, Bing i Yahoo dla kluczowych fraz, często decyduje o dobrych wynikach finansowych firmy, zwłaszcza gdy prowadzi ona działalność e-commerce. Według statystyk, użytkownicy najczęściej wybierają kilka ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim pomocy profesjonalnego, indywidualnego doradcy. O ile firmy te mogą wykorzystywać Internet do bankowości transakcyjnej, to gdy ... wiedzę o produktach finansowych głównie z Internetu, a 27 proc. bezpośrednio ze strony internetowej banku. W sieci informacji na temat produktów bankowych szuka 39 proc. ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... użytkowników produktów firmy Kaspersky Lab w 213 krajach uczestniczy w globalnej wymianie informacji dotyczących szkodliwej aktywności. Zagrożenia online Statystyki w tej sekcji są dostarczana przez moduły ochrony WWW, które chronią użytkowników, jak tylko szkodliwy kod zostanie załadowany z zainfekowanej strony internetowej. Szkodliwa zawartość ...
-
Znane marki a SEO
... na frazy związane z profilem działalności firmy, ale także musi być jasna i czytelna. Musi reprezentować wysoki poziom pod względem estetycznym i językowym. Często jakość strony decyduje o wyborze konsumenta. Specjaliści od sprzedaży samochodów często przyznają, że wraz ze zmianą strony internetowej na lepszą (czytelniejszą, funkcjonalną ...
-
Bat na parabanki
... bez specjalnego zezwolenia. Lista ostrzeżeń publicznych znajduje się na stronie internetowej KNF i jest systematycznie aktualizowana. Obecnie liczy 38 firm, co oznacza, ... stała się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego sprawdzania ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... . mkw. podpisana przez sieć Castorama w Panattoni Park Stryków. Wśród najemców najaktywniejsi byli operatorzy logistyczni i firmy dystrybucyjne (37%). Rośnie popyt ze strony sektora sprzedaży internetowej (e-commerce). Czynsze utrzymały się na dotychczasowym poziomie. Najwyższe odnotowuje się w strefie miejskiej Warszawy (4,5–5,8 EUR/mkw./miesiąc ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2013
... porównaniu do zeszłego kwartału, jak i rok do roku przybyło ofert (odpowiednio o 9% i 1%). Firmy nadal najczęściej szukały handlowców (ponad 41 tys. opublikowanych ofert) oraz ... jak i działach obsługi klienta. Powodem jest bez wątpienia rozwój bankowości internetowej, ale przede wszystkim obniżenie stóp procentowych, skutkiem czego jest spadek ...
-
Usługi bankowe science fiction
... w niedawnym badaniu stwierdził, że technologiczna rewolucja w nowych metodach płatności sprawia, że firmy takie jak Facebook i Google mają do wykonania tylko niewielki krok polegający ... bowiem Gartner Research twierdzi, że do 2015 roku aż 50 proc. internetowej sprzedaży odbywać się będzie za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Fantastyka ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2014
... prospektu emisyjnego. Prawo zawiera wiele norm, które zmuszają firmy do komunikacji z inwestorami poprzez np. przekazywanie do publicznej wiadomości informacji poufnych oraz raportów bieżących i okresowych, obowiązek zamieszczenia materiałów na stronie internetowej organizacji. Po publikacji wyników kwartalnych wiele firm organizuje konferencje ...
-
Kaspersky Lab wykrywa "The Mask"
... (iOS). W ramach operacji "The Mask" przeprowadzano również ukierunkowany atak na produkty firmy Kaspersky Lab. Pod względem wektorów ataku wykorzystano przynajmniej jeden ... ; zamiast tego, atakujący umieszczają exploity w specjalnych folderach na stronie internetowej, do których bezpośrednie odnośniki znajdują się tylko w szkodliwych wiadomościach ...
-
ESET: zagrożenia internetowe V 2014
... obok informacji o konieczności zapłaty okupu okno z obrazem z kamery internetowej użytkownika. Takie działanie ma na celu przekonanie atakowanego, że popełnił on wykroczenie, którego konsekwencją jest obserwacja przez stosowne służby – mówi Kamil Sadkowski, analityk zagrożeń z firmy ESET. Celem ataków ransomware’u do niedawna były tylko ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... sobie radzą we wdrażaniu technologii digicalnych. Cyfryzacji niechętnie poddają się firmy budowlane, te zarabiające na przemyśle ciężkim oraz sektor paliwowy. Branżę ... jest niezwykle dynamiczny. Wielu przedsiębiorców buduje potęgę organizacyjną firm na sprzedaży internetowej i zarabia na tym. Ale znakomita większość z nich to początkujący. Sprzedaż ...
-
Upadłości firm IX 2014
... , które nie są gwałtowne i można je uwzględnić, np. rosnąca konkurencja sprzedaży internetowej czy koncentracja rynku. Od powyższego ogólnego opisu są oczywiście ... . Nie są to przy tym jedynie firmy budownictwa ogólnego czy mieszkaniowego, ale także… ponownie firmy wyspecjalizowane w budowie dróg i towarzyszącej infrastruktury wodociągowej i ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... mediach społecznościowych jest największym z ryzyk wynikających z internetowej dystrybucji i sprzedaży produktów. Branża dóbr luksusowych uchodzi za jedną z najbardziej celowo „opóźnionych cyfrowo”. Opóźnienie to wynikało głównie z potrzeby chronienia dziedzictwa i wyjątkowości marek. Od kilku lat firmy z tego sektora próbują nadrobić stracony czas ...
-
Kaspersky Small Office Security 4
... ich doradcom w zakresie informatyki łatwe zarządzanie bezpieczeństwem IT oraz urządzeniami z dowolnego miejsca przy użyciu przeglądarki internetowej. Nowy menedżer haseł korzystający z chmury – przechowuje krytyczne dla firmy dane dotyczące logowania, dzięki czemu użytkownicy mogą stosować unikatowe hasło dla każdego zasobu online, na wszystkich ...
-
Branża HR: jakie trendy w 2016 r.?
... nastawienie na szybką karierę oraz permanentne połączenie ze światem w sieci internetowej. Reprezentanci tego pokolenia działają szybko i są przyzwyczajeni do nieustannego korzystania ... dokładniejsze zapoznanie się z wszystkimi lub spotkanie się z kandydatami w siedzibie firmy. Receptą może okazać się wideorekrutacja, dzięki której rekruter będzie ...
-
E-administracja daleko od popularności. Polski biznes ciągle analogowy
... było. Za to spośród tych, które mają miedzy 2 a 5 lat, wykorzystanie drogi wyłącznie internetowej zadeklarowało 3,7%, zaś spośród firm mających nie więcej niż 2 lata – aż 7,3%. Nadal jednak przeważa „analogowy” sposób rejestracji firmy, który wymaga wizyty w urzędzie i złożenia papierowego formularza. Rozproszenie nie pomaga Jak to ...
-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... portalu Praca.pl, jego kluczowymi punktami powinny być: Opis firmy jako miejsca pracy, Atrakcyjna szata graficzna, Konkretne wymagania wobec kandydatów, Informację ... uważa, że marka pracodawcy powinna być również widoczna na stronie internetowej, w profesjonalnej zakładce poświęconej karierze. Tyle samo osób wskazało udział w wydarzeniach ...
-
Parę sposobów na bezpieczeństwo sieci firmowej
... zakresie. Jednym z największych wyzwań stojących przed MŚP jest właściwa ochrona danych. Skuteczne zabezpieczenie sieci i strony internetowej powinno stanowić element strategii bezpieczeństwa każdej firmy, bez względu na jej rozmiar czy prowadzoną działalność. Przedsiębiorstwa, powinny poważnie podejść do wprowadzenia polityki bezpieczeństwa ...
-
Nowe technologie: 6 najważniejszych trendów 2017
... , czyli nowe technologie wymagają przystosowania Obecnie wszyscy mówią o cyfryzacji: producenci, firmy technologiczne, firmy konsultingowe, politycy – i oczywiście Cisco. Podczas tegorocznej konferencji World Economic Forum w ... wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości do wprowadzania innowacji w sposobie prowadzenia biznesu – w przestrzeni internetowej ...
-
Kobiety na rynku pracy, czyli problemów ciąg dalszy
... wskazało poziom dyrektora zarządzającego lub prezesa, 27% stanowiska dyrektorskie, 13% funkcję właściciela firmy. Częściej też zajmują takie stanowiska, co prowadzi do dysproporcji płci na najwyższych ... zebranych w okresie od kwietnia do maja 2017. Publikacja przedstawia wyniki ankiety internetowej, w której udział wzięło 1,1 tysiąca kobiet i ...
-
Firmowa strona www. Czego oczekują klienci?
... wykonawcy strony internetowej chodziło najczęściej o stworzenie nowej witryny od podstaw. Taką potrzebę sygnalizowało 79% badanych. Nie były to jednak wyłącznie nowo powstające firmy, ale również takie, które uznały, że dotychczasowa strona przestała spełniać ich wymagania. Znacznie rzadziej (po 9% wskazań) firmy poszukiwały usługodawcy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... niezwykle otwarte na nowości i chętnie próbują nowych specyfików – mówi Krystyna Rzemieniecka z firmy The Biz Mentor, zajmująca się doradztwem dla firm kosmetycznych na ... uruchomienia i prowadzenia sklepu online. – Firmy kosmetyczne z Polski powinny się jednak liczyć z tym, że samo postawienie strony internetowej nie wystarczy, aby posypały się ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej inteligencji bardzo wiele zawdzięczać będzie właśnie implementacji rozwiązań SI w usługach chmury obliczeniowej, które systematycznie zyskują na popularności. Dzięki temu “mirażowi” firmy otrzymają dużo bardziej zaawansowane ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... na mechanizmach reputacyjnych. Dzięki zebraniu w jednym miejscu na platformie internetowej potencjalnych kupujących i sprzedawców powstają korzyści skali – podobny mechanizm działał w ... regulacyjnym w zależności od tego, czy są świadczone przez tradycyjne firmy, czy przez firmy technologiczne. Funkcjonujący obecnie w Polsce system podatkowy oraz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 25/2018
... chińskie inwestycje w Stanach Zjednoczonych. W pierwszych 5 miesiącach 2018 roku chińskie firmy zainwestowały w projekty typu greenfield i przejęcia w Stanach Zjednoczonych zaledwie ... w tym regulaminie zakończyło się poważną refleksją u ludzi obecnych w sieci internetowej. Wprowadzone przepisy RODO te krytyczne wnioski ugruntowało. Dziś mamy sytuację ...
-
5 mitów nt. FinTechu
... ATM / ABM, a do 1998 roku światło dzienne ujrzały pierwsze serwisy bankowości internetowej. Dziś jego zaangażowanie w innowacje nadal jest ogromne. To właśnie ono w ... w spółki budujące takie rozwiązania. W pierwszej połowie 2018 r. całkowita wartość inwestycji w europejskie firmy z sektora fintech wyniosła 26 mld USD. Dla porównania na drugim ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które ... ofert bazujących na danych określających zachowania w przeglądarce internetowej, 32% wykorzystuje w komunikacji marketingowej głosowych asystentów (takich jak np. Alexa ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... pełnej integracji z katalogiem produktów. Zastosowania dla sprzedaży: wdrożenie Chatbota do już istniejących kanałów komunikacji np. czat na stronie internetowej, rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy usługowe umożliwienie kontaktu poprzez mobilne aplikacje np. Messengera, często wdrażane przez marki odzieżowe, które chcą być w stałym ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 37/2019
... wobec Google'a koncentruje się na "kontroli nad rynkami reklamy internetowej i wyszukiwania w internecie, które mogły powodować zachowania szkodzące konkurencji i konsumentom". Określono je ... na "jego kontroli nad danymi osobowymi użytkowników oraz odpowiedzialności firmy za zachowania zagrażające ochronie prywatności i konkurencyjności na rynku". ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... w dużej mierze inicjowany przez zapotrzebowanie firm z sektora sprzedaży internetowej. Wyraźnym trendem w handlu elektronicznym jest tzw. cross-border, ... w Głuchowie k. Łodzi, Ameryce k. Olsztynka oraz Gardnie k. Szczecina. Aktywne pozostają także firmy działające w kanale detalicznym, które rozwijają strategię omnichannel (np.: Smyk, Vistula Retail ...