-
5 mitów nt. FinTechu
... ATM / ABM, a do 1998 roku światło dzienne ujrzały pierwsze serwisy bankowości internetowej. Dziś jego zaangażowanie w innowacje nadal jest ogromne. To właśnie ono w ... w spółki budujące takie rozwiązania. W pierwszej połowie 2018 r. całkowita wartość inwestycji w europejskie firmy z sektora fintech wyniosła 26 mld USD. Dla porównania na drugim ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które ... ofert bazujących na danych określających zachowania w przeglądarce internetowej, 32% wykorzystuje w komunikacji marketingowej głosowych asystentów (takich jak np. Alexa ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... pełnej integracji z katalogiem produktów. Zastosowania dla sprzedaży: wdrożenie Chatbota do już istniejących kanałów komunikacji np. czat na stronie internetowej, rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy usługowe umożliwienie kontaktu poprzez mobilne aplikacje np. Messengera, często wdrażane przez marki odzieżowe, które chcą być w stałym ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 37/2019
... wobec Google'a koncentruje się na "kontroli nad rynkami reklamy internetowej i wyszukiwania w internecie, które mogły powodować zachowania szkodzące konkurencji i konsumentom". Określono je ... na "jego kontroli nad danymi osobowymi użytkowników oraz odpowiedzialności firmy za zachowania zagrażające ochronie prywatności i konkurencyjności na rynku". ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... w dużej mierze inicjowany przez zapotrzebowanie firm z sektora sprzedaży internetowej. Wyraźnym trendem w handlu elektronicznym jest tzw. cross-border, ... w Głuchowie k. Łodzi, Ameryce k. Olsztynka oraz Gardnie k. Szczecina. Aktywne pozostają także firmy działające w kanale detalicznym, które rozwijają strategię omnichannel (np.: Smyk, Vistula Retail ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... marketerów inwestowało w content marketing. Dzieje się tak, ponieważ treści na stronie internetowej funkcjonują obecnie jako coś więcej niż suchy opis oferty. ... sezonowości oraz potrzeb użytkowników – mówi Sebastian Kopiej z agencji Commplace, która wspiera firmy w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna staje się tu ścisła współpraca ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... firm spożywczych, które zamierzają wejść do kanału online? Co może zachęcić firmy spożywcze do rozwoju w e-commerce? Spożywczy e-commerce ciągle do zagospodarowania Wśród ... korzyści jakie w ubiegłym roku przynosił ten kanał sprzedaży. Rozwój sprzedaży internetowej może więc być kluczem dla stabilności i rozwoju całego sektora, przykładowo blisko ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... sprzedaż zagraniczną online deklaruje aż 71% podmiotów, dla których głównym odbiorcą oferty internetowej są klienci biznesowi, ale dla 60% z nich udział e-eksportu w przychodach ... kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. ...
-
Sprzedaż przez Internet skutecznym lekiem na kryzys?
... sprzedaż przez Internet - w sumie blisko 4 tys. firm tylko w 2021 r. W branży kurierskiej w dobrej sytuacji finansowej są tylko duże i znane firmy Dynamiczny rozwój dostaw i sprzedaży internetowej przełożył się na rozwój branży kurierskiej. Według Dun & Bradstreet liczba firm kurierskich, która w ciągu ostatniej dekady i tak zwiększyła ...
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne: Francja na czele, Polska nieco dalej
... to członkowie NATO i Unii Europejskiej, powinny odzyskać zaufanie inwestorów, m.in. dlatego, że firmy wycofujące się z Rosji i mniej stabilnych politycznie krajów będą szukać alternatywnych lokalizacji ... zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2022 r. przez agencję Euromoney w formie ankiety internetowej przeprowadzonej wśród reprezentatywnego ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... ulepszeniu już istniejącej. A może rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi wartościami, zasięgiem działalności ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Cyberataki to norma w polskim biznesie. Jak atakują cyberprzestępcy?
... finansowe, jak i wizerunkowe. Jakiego rodzaju ataki na co dzień dotykają firmy w Polsce? Które z nich niosą ze sobą największe ryzyka? Czego powinniśmy ... całkowitego uniemożliwienia dostępu do usług. Celem jest zazwyczaj unieruchomienie strony internetowej, aplikacji lub infrastruktury sieciowej poprzez zablokowanie jej normalnego działania. Takie ...
-
Przedsiębiorczość kobiet: co napędza, a co hamuje własny biznes?
... Polki, które chciałyby założyć swoją firmę, najczęściej myślą o biznesie w sprzedaży internetowej, w branży edukacyjnej (np. udzielanie korepetycji), kosmetycznej lub usługach biznesowych. ... wsparłyby kobiety w pokonaniu barier i większej pewności siebie przy zakładaniu firmy, 29% Polek wskazało szerszy dostęp do dotacji, 27% liczy na szkolenia ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... BMW użył gry do promocji modelu X3). Umieszczenie gry na stronie internetowej wydłuża czas kontaktu konsumenta z przekazem reklamowym. Gra może dać to, co niemożliwe ... , istniejących już gier, które tylko branduje się na potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza odnoszącego ...
-
eBay chce pokrzyżować plany Google
... jako firma "venture capital", inwestująca w serię projektów online i działająca w wielu obszarach. Wejście firmy w ubiegłym roku w komunikację głosową online - wprowadzenie na rynek Google Talk, rzuciło wezwanie Skype, liderowi rynku telefonii internetowej, który został kupiony przez eBay za prawie 4,1 miliarda dolarów. Google także ogromnie ...
-
Zarządzanie zapasami: typy i optymalizacja kosztów
... oraz koszty. Więcej informacji na temat zarządzania innymi aspektami finansów firmy znajdziesz w książce „Finanse firmy. Jak zarządzać kapitałem” pod redakcją Wiesława Szczęsnego (C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej , wpisując w pole wyszukiwarki zwrot „finanse firmy”.
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2008
... miejsca. Jednym z powodów może być zamknięcie RBN (Russian Business Network), firmy hostingowej wykorzystywanej przez cyberprzestępców. Po tym, jak rozgorzały dyskusje o tym, ... Z drugiej strony konkurencja między phisherami wzrasta. Wykorzystanie fałszywej strony internetowej banku już nie wystarczy, aby oszukać użytkowników. Dlatego ataki staną się ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... publikacji na temat swojej marki bądź firmy (99%). Wychwycenie negatywnych wypowiedzi na temat firmy lub marki jest dla specjalistów od komunikacji ważniejsze, ... z aktywnością czysto marketingową. Najmniej znanymi i lubianymi przez PR-owców narzędziami komunikacji internetowej są firmowe blogi, kanały RSS oraz pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. ...
-
Employer branding a rekrutacja pracowników
... employer brandingu. Employer branding ma na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Dobrze zaplanowane, skutkują pozyskaniem oraz zatrzymaniem ... w Internecie, nie istniejesz”, warto więc poświęcić trochę uwagi naszej stronie internetowej, a w szczególności zakładce „Kariera”, jak również innym typom obecności w mediach. ...
-
Sektor MSP a finansowanie innowacji
... technologiczne dzięki zdobytym funduszom z zewnętrznych źródeł. Wśród planowanych przez firmy w najbliższym czasie wydatków, innowacje zajmują wysokie, drugie miejsce – 39 ... 2 grudnia 2012 r. Zastosowano metodę CAWI – komputerowo wspomagany wywiad za pomocą ankiety internetowej. Próba badawcza składała się z 507 właścicieli i menedżerów z mikro, ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2013
... . Dzięki temu mogą oni wyświetlać i edytować dane z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i różnych urządzeń mobilnych. Udoskonalone analizy i raportowanie. W nowej wersji ... budżetowanych i rzeczywistych kosztów działów, produktów i projektów do analizy rentowności firmy. Dzięki temu firma może analizować koszty i ich pochodzenie, a także ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
... „opinii o firmie”! Dodatkowo 9 proc. z nich przyznała, że ocenia wygląd strony internetowej, a jeden procent, że sprawdza też certyfikaty i polecenia zamieszczone na www. – ... albo opinie sfabrykowane przez zajmujące się tym profesjonalnie firmy – mówi Dawid Urbańczyk. Jego zdaniem firmy powinny zachęcać swoich klientów do pozostawiania opinii na ...
-
Rejestracja domen 2013
... to pierwsze skojarzenie polskiego internauty przy wpisywaniu adresu do przeglądarki internetowej. W Polsce 70 proc. stron korzysta właśnie z tej domeny. ... przedsiębiorcy traktują Internet jako naturalny kanał ekspansji i komunikacji z klientem. - Duże firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... firmy zakładane przez młodych i pomysłowych. Rewolucja internetowa, której potencjał zrozumieli, sprawiła, że aby założyć biznes, wystarczyło mieć adres www i numer telefonu. Często rezydując w garażu, bez fizycznego adresu, zyskały niepochlebną nazwę "dotcom" - od typowego zakończenia adresu strony internetowej ".com". Były to w większości firmy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 48/2014
... do 43,3 proc. z 42,7 proc. we wrześniu. Eurodeputowani chcą, by firmy branży internetowej oddzielały swoje usługi wyszukiwania online od innych usług komercyjnych oferowanych ... w Nadrenii Północnej-Westfalii, podkreśla, że skorzystać na tym mogą firmy innowacyjne, raczej małe i średnie, zorientowane na ekspansję międzynarodową. Mamy nadzieję ...
-
Polska gospodarka 2015 okiem Lewiatana
... 2014 r. wzrostu rynku wewnętrznego, ciągle będą zainteresowane eksportem – eksporterzy jego wzrostem, a firmy jeszcze nie eksportujące znalezieniem dla siebie nowych rynków poza ... zmian modelu biznesowego – odchodzenia od tradycyjnych placówek do bankowości internetowej. Należy się zatem spodziewać spadku zatrudnienia w instytucjach finansowych. Na ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... na stronach i forach z opiniami innych internautów (42 proc.), stronie internetowej biura podróży (31 proc.) oraz serwisach biur i agencji podróży, działających ... efektywność prowadzenia biznesu” – podsumowuje Jakub Wróbel. Jak dodają autorzy opracowań - firmy, które zdecydują się skorzystać z technologii cyfrowych do komunikacji z klientem, będą ...
-
"Chmura dla Firm" od Orange teraz z antywirusami ESET
... firmy danych. Z aplikacji mogą korzystać zarówno małe firmy, jak i korporacje. Teraz do „Chmury dla Firm” Orange wprowadziła programy antywirusowe firmy ESET, cenione w Polsce przez miliony użytkowników domowych i instytucjonalnych. Wśród rozwiązań firmy ... e-mail. Program posiada opcję ochrony bankowości internetowej, która zabezpiecza dane podczas ...
-
Odzyskiwanie danych w dobie ransomware
... z myślą o redundancji i osiągalności. Kopie przechowywane w chmurze zwykle przywraca się za pomocą przeglądarki internetowej, nie potrzeba do tego specjalnego sprzętu. Złe wieści Dwa rezultaty sondażu budzą pewne obawy wśród specjalistów firmy Barracuda zajmujących się ochroną danych. Po pierwsze, 81,2 proc. respondentów nie testuje ...
-
Cisco: bezpieczeństwo w Internecie I poł. 2017
... potencjalnie będzie mogła zablokować działanie całej globalnej sieci internetowej. W obliczu tego zagrożenia, krytycznego znaczenia nabiera możliwość pomiarów efektywności ... zagrożeń. Wśród partnerów, którzy mieli wkład w powstanie raportu znalazły się takie firmy jak Anomali, Flashpoint, Lumeta, Qualys, Radware, Rapid7, RSA, SAINT Corporation, ...
-
Własny biznes po polsku. Przedsiębiorcy odkrywają karty
... własny” objęło swoim zasięgiem rzeszę tysiąca klientów firmy home.pl, w tym mikro, małe i średnie firmy, a więc silną reprezentację sektora MŚP. - Chcieliśmy ... widzą sensu, żeby w nie w ogóle inwestować. Chyba, że chodzi o prowadzenie własnej strony internetowej. To rzecz absolutnie podstawowa, nawet dla tych „początkujących”. Zdarza się też, ...
-
Czego nie mówi się o backupie strony i poczty?
... jeden cyberincydent, a co czwarta firma – zarejestrowała ich 10 lub więcej. - Polskie firmy nadal rzadko pytają podmioty utrzymujące stronę o politykę backupu. Mało kogo interesuje kopia zapasowa, umożliwiająca przywrócenie poczty elektronicznej i strony internetowej…. Do momentu, kiedy jest ona potrzebna. A prędzej czy później będzie. Użytkownicy ...
-
Kobiety na rynku pracy, czyli ambitne plany na przyszłość
... sygnałów świadczy o poprawiającej się sytuacji. Firmy chętnie odpowiadają na potrzeby i oczekiwania ... firmy oraz morale pracowników, co dostrzegają także respondenci badania. Informacje o badaniu Raport „Kobiety na rynku pracy” powstał na bazie odpowiedzi zebranych w okresie od marca do kwietnia 2018. Publikacja przedstawia wyniki ankiety internetowej ...
-
Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?
... na stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub w dedykowanych aplikacjach i komunikatorach). Wirtualni Asystenci przeprowadzą rekrutację Chatboty Rekrutacyjne to idealne wsparcie w procesach poszukiwania nowych pracowników. Chatboty udzielą zainteresowanym kandydatom wszelkich informacji dotyczących firmy czy dostępnych stanowisk ...
-
Branża leasingowa w I poł. 2019 r.
... SGH. Pełny raport można pobrać ze strony internetowej polskiej organizacji leasingowej www.leasing.org.pl. O tym, że firmy korzystające z leasingu są zadowolone z tej formy finansowania ( ... branży leasingowej. Pojazdy ciężarowe pozostaną istotnym aktywem finansowanym przez firmy leasingowe z uwagi na wciąż rosnący wolumen przewozów. Pogarsza się ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem