-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... we wstępnej fazie rozwoju, lecz należy przypuszczać, że w ciągu najbliższych lat klienci, wymieniając domowy sprzęt, chętniej będą sięgać po tego typu rozwiązania” – uważa ... marki. „W pogoni za nowinkami technicznymi i sposobami przywiązania do siebie konsumenta, firmy nie powinny zapominać o tym, że technologia powinna być jedynie wsparciem. ...
-
Bezpieczna bankowość internetowa? Poznaj 5 zasad
... . Jak zatem skutecznie chronić swoje pieniądze przed hakerami? Specjaliści z firmy G DATA opracowali pięć zasad bezpiecznego korzystania z bankowości online. 1) Zainstaluj dobry program ... Wymyśl piekielnie trudne hasło O ile hakerzy wykazują się dużą kreatywnością, o tyle klienci e-banków potrafią być do znudzenia przewidywalni. Ich hasła dostępu do ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... samochodów czyli car-sharing. – Zwiększające się zainteresowanie producentów samochodów koncepcją car-sharing prowadzi do nieznanych dotąd na rynku sytuacji. Firmy wynajmujące samochody – w praktyce klienci poszczególnych marek, prowadzą bowiem także działalność w tym zakresie i konkurują z producentami. Te nowe interakcje prowadzą do innowacji ...
-
Upadłości firm VII 2015
... Firmy transportowe napotykają utrudnienia w dostępie do rynków zagranicznych (po Niemczech także m.in. Norwegia), a ich rodzimi klienci ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... zakupów dokonywanych przez Internet. Grupą najrzadziej korzystającą z urządzeń mobilnych w kontekście bankowości są klienci Raiffeisen Banku. Natomiast tym, co ich wyróżnia, jest zainteresowanie ... jest też fakt, iż część przekierowań na stronę konkretnej firmy ma miejsce z portali o charakterze tabloidowym. Kantory internetowe to kategoria, która ...
-
Plus i LoVo: telefonia stacjonarna dla biznesu bez kabli
... czerpiące z potencjału i doświadczenia silnego partnera. Tak właśnie jest w przypadku współpracy z Grupą LoVo, dzięki czemu klienci otrzymają usługi najwyższej jakości świadczone przez dwie doświadczone na rynku firmy. Usługi świadczone przez LoVo zaspakajają oczekiwania klientów, łącząc najwyższą jakość z innowacyjnością – mówi Krzysztof Kornacki ...
-
Internet T-Mobile dla firm z możliwością współdzielenia
... firmy. Za tę ofertę przedsiębiorca zapłaci symboliczną opłatę w wysokości 1 zł przez 12 miesięcy, a po tym okresie abonament wynosić będzie 59 zł netto. Dodatkowo stali klienci ... Internetu Teraz wspólny pakiet Internetu dostępny jest również w Zestawach 2 w 1, w których Klienci otrzymują dwa urządzenia wraz z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami. ...
-
Kaspersky Lab odkrywa ponad 70 tys. zhakowanych serwerów. Także z Polski
... został poinformowany o istnieniu xDedic przez europejskiego dostawcę usług internetowych. Firmy pracowały wspólnie, aby zbadać sposób działania forum. Proces ten jest prosty ... , pamięci, oprogramowania, historii przeglądanych stron i innych aspektów – wszystkiego, czego klienci mogą chcieć się dowiedzieć przed zakupem. Na koniec zhakowane maszyny ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których klienci dzielą się opiniami na temat sieci handlowych, szukają informacji na ... osobom związanym z tymi sklepami postawiono najwięcej zarzutów. To właśnie władze tej firmy zawiadomiły prokuraturę” – czytamy w serwisie Wyborcza.biz. Zdecydowanie pozytywne reakcje i ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile, tracą na konkurencyjności. Przewagę uzyskują ci, którzy nie tylko wprowadzają swoją sieć w świat technologii, ale również analizują to, kim są ich klienci, w jaki sposób wyszukują informacji o promocjach, z jakich ...
-
Handlu, wracaj do hal
... odbiorców, natomiast klienci hal targowych to osoby o bardzo zróżnicowanym profilu konsumenckim i dochodach. To inny segment handlowy niż galerie; klienci centrów są często ... się modą pojawi się również możliwość pozyskania nowych kontraktów przez firmy budowlane czy deweloperskie. Lokalizacja w centrum miasta i niepowtarzalna atmosfera to atuty ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... badań zrealizowanych przez firmę Rare wynika, że lojalni wobec marki pozostają przede wszystkim ci klienci, którzy uważają ją za atrakcyjną (86 proc.) i godną zaufania (83 proc.). Jak zatem ... że tylko nowi klienci są ważni, a fakt, że ktoś od lat korzysta z usług, nie ma większego znaczenia. Właściwie to już lepiej poszukać innej firmy, w której jako ...
-
6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?
... zintegrowanych usług. Ponadto firmy będą również korzystać z mobilnych platform ... firmy świadczące usługi medyczne będą mogły wprowadzić innowacyjne sposoby pracy dzięki nowym urządzeniom np. w celu poprawy wsparcia dla osób starszych żyjących samotnie w domu. W 2016 roku Sage ogłosiła swoje partnerstwo z firmą TomTom Telematics, dzięki czemu klienci ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... cenami. Za przykład może tu posłużyć chociażby niemiecki oddział firmy Amazon, który w Czarny Piątek za pośrednictwem swojego polskojęzycznego sklepu online ... %) czy poszukując informacji o produktach w mediach społecznościowych (13,9%). Obserwujemy, że cyfrowi klienci często poszukują opinii o produktach zarówno w tzw. kanałach offline, jak i ...
-
Mali przedsiębiorcy, czyli 2 doby w tygodniu na podróże służbowe
... transportu do odległości, które muszę pokonać. Zarówno ja, jak i moi klienci, w dużej mierze też prowadzący własne biznesy, często przemieszczamy się koleją ... pociągami i samochodem – mówi Krzysztof Koczur. Najwięcej podróżują właściciele firm usługowych Firmy o profilu podobnym do Ibento (oprócz usług eventowych, działające też w reklamie, edukacji, ...
-
Jaki prezent na komunię?
... elektryczne deskorolki bez problemu można dostać w sklepach. Dostępne w MediaMarkt nowoczesne deski firmy YESdzik lub Skymaster potrafią rozwinąć prędkość do ok. 15 km/h, ... kilka miesięcy pojawiają się nowe modele urządzeń. Dlatego w sklepach MediaMarkt klienci zawsze mogą skorzystać z pomocy fachowych doradców. Przeszkolony personel pomoże porównać ...
-
Jak Uber, Didi i BlaBlaCar wpływają na sprzedaż samochodów?
... kolejnych szeroko komentowanych skutecznych próbach włamania na platformy motoryzacyjne, klienci chcą od producentów zapewnienia, że obecne rozwiązania są bezpieczne, a ponad ... pomiędzy marki o ustabilizowanej pozycji oraz nowych graczy na rynku. Firmy technologiczne odpowiadały za przeprowadzenie wielu publicznych testów samochodów autonomicznych. W ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... rynku inwestycyjnym Czym jest galeria społecznościowa? Zgodnie z najnowszym raportem firmy Savills, galeria społecznościowa to nieruchomość, w której funkcje handlowe nie są ... sektora rozrywki, którzy łącznie zajmują ponad 400 lokali. Czego tak naprawdę oczekują klienci? Firma NEUROHM, we współpracy z Savills, na potrzeby raportu „Galerie ...
-
Chemia 4.0 a gospodarka o obiegu zamkniętym
... partnerów z różnych sektorów, a digitalizacja pozwala usprawnić współpracę między nimi. Firmy, które chcą odnieść sukces w takim środowisku powinny wykazać się ... zmianę w podejściu do kreowania innowacji, na którą 3M odpowiada poprzez swoje działania. Klienci oczekują dzisiaj więcej. Produkty i technologie muszą wspierać ich zrównoważony rozwój. ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... (tzw. Przemysł 4.0), istotnie zmienia twarz globalnego handlu. Za sprawą nowoczesnych technologii firmy są w stanie - w większym niż kiedykolwiek stopniu - budować jak najbardziej ... miejscu i czasie. Jest to niezwykle ważne zwłaszcza w procesach sprzedażowych, w których klienci nie kierują się codzienną rutyną – czyli co do zasady w przypadku ...
-
Pojazdy autonomiczne a rynek nieruchomości komercyjnych
... działania centrów handlowych – ze względu na szybszą i bardziej komfortową jazdę klienci chętniej będą pokonywać większe odległości. Takie rozwiązanie pomoże również ... 5-10 lat będzie odgrywać w logistyce istotną rolę. Producenci, sprzedawcy detaliczni i firmy logistyczne już teraz szukają rozwiązań, które poprawią efektywność i obniżą koszty dostawy. ...
-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... na znaczeniu przede wszystkim z uwagi na fakt, iż największe firmy technologiczne wprowadzają aktualizacje oprogramowania, aby umożliwić obsługę systemów multiroom. ... kupują nowego smartfona, dopóki stary wciąż działa. Cykl życia produktu wydłuża się, a klienci są gotowi zapłacić więcej za ulepszone funkcje lub dodatkowe korzyści. W rezultacie ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... już wszyscy słyszeliśmy powiedzenie: „Nawet jeśli Twojej firmy nie ma w Internecie, to nie znaczy, że Twoi klienci o niej nie rozmawiają”. Jednak rynek idzie dalej i dziś ... Act, Advocate). W tym miejscu z kolei zwraca uwagę, by poziom Ask, w którym potencjalni klienci zbierają więcej informacji o marce, nie stał się wąskim gardłem. Potwierdza się ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... form reklamy, przez informacje o produktach, po indywidualne ofertowanie oparte na rzeczywistych oczekiwaniach klientów. Co ważne, firmy które tego nie potrafią postrzegane są przez klientów negatywnie – klienci czują się traktowani jak liczby, a nie jednostki, a działania informacyjne interpretują jako nielogiczne i nietrafione w potrzeby. Co ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... połowa wszystkich dostępnych na Allegro – mówi Francois Nuyts. Z obserwacji Allegro wynika, że klienci, którzy korzystają z tej opcji, kupują 6 razy więcej produktów niż osoby, które usługi ... . W 2018 roku przybyło ich 16 tys. Były to głównie małe i średnie firmy, lale też duże światowe marki. Allegro zamierza zaproponować im latem panel „Jakość ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... zdobył zwycięzca rankingu – sklep e-obuwie.com.pl. Wysoko w zestawieniu znalazły się firmy z branż m.in. AGD/RTV, odzieżowej oraz księgarskiej. Dziesięć sklepów, które ... dekoracyjne akcesoria domowe oraz profesjonalny sprzęt ogrodowy. Widać i w tej branży klienci chętnie korzystają z wyspecjalizowanych sklepów. Tegoroczne podium to: 123lazienka.pl, ...
-
Co wpływa na zadowolenie klienta?
... kwestii ochrony danych osobowych. Jest to najniższy wynik spośród wszystkich regionów. Klienci z Ameryki Północnej wydają 58 proc. urlopowego budżetu w sklepach stacjonarnych. Jak wynika ... Dwunasta doroczna ankieta Global Shopper Study została przeprowadzona na zlecenie firmy Zebra przez firmę Qualtrics między sierpniem a wrześniem 2019. Wzięło w ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... . Koordynacja działań w polskich firmach Zdecydowana większość (70 proc.) respondentów firmy doradczej deklaruje, że ich organizacje przygotowały różne scenariusze operacyjne dotyczące ... i ograniczeniu ruchu pomocna może być zmiana układu alejek sklepowych, tak, aby klienci przemieszczali się na przykład tylko w jednym kierunku. Ryzyko znacznie ...
-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... firmy z sektora logistycznego, e-commerce czy z szeroko pojętej branży medycznej. Klienci ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... Customer Experience jeszcze ważniejszy – dla 84% klientów i konsumentów doświadczenia dostarczane przez firmy są równie ważne jak ich produkty i usługi (to wzrost o 4% w stosunku do ... w zarządzanie zaangażowaniem klientów w czasie rzeczywistym. Z jednej strony klienci domagają się od firm spersonalizowanego prezentowania ofert i zrozumienia jako ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... zmieniło się trochę postrzeganie tej metody na zwiększenie sprzedaży. Obecnie firmy dążą do zwiększenia wartości koszyka i skalowania swojego biznesu, dlatego też ... w sklepie. Wpływa to na ich przywiązanie i w konsekwencji częstsze zakupy. Klienci z kolei w czasie pandemii chętnie szukali oszczędności, które zazwyczaj są korzyścią z przystąpienia ...
-
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
... i innych tego rodzaju usług wraz z nastaniem pandemii. Oto, co udało się ustalić. Klienci coraz bardziej wybredni Jak wynika z badania, wraz z wybuchem pandemii odsetek ... . respondentów stwierdziło, że usługa była zbyt droga. Na drugim miejscu (35 proc.) klienci jako powód podawali koniec okresu próbnego, a 24 proc. z nich skończyło oglądać program, ...
-
Rosną zaległości i ryzyko upadłości firm
... klienci stają się groźni i mogą popchnąć do upadłości – mówi Halina Kochalska, ekspert BIG InfoMonitor. – Firmy ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... zwyczajową wiadomość z platformy, z którą na co dzień spotykają się jej klienci. W praktyce klient otrzymuje e-mail z informacją o potwierdzeniu zakupu, którego nie dokonał ... i potrzebuje pomocy finansowej. Oszuści podszywają się także pod osoby z kierownictwa firmy czy zakładu pracy ofiary i korzystając z autorytetu pracodawcy próbują nakłonić do ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... udaną transakcję. W 2022 sklepy będą upraszczać ścieżkę opłaty za produkt. Klienci będą zdecydowanie chętniej korzystać z opcji zakupy za pomocą jednego kliknięcia. ... konsumentów w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Przede ...