-
Nad branżą motoryzacyjną zbierają się ciemne chmury?
... się rynek motoryzacyjny przyczyniają się do wzrostu popularności aut napędzanych alternatywnymi źródłami energii. W konsekwencji firmy motoryzacyjne stają przed koniecznością przeprowadzania kosztownych inwestycji, aby sprostać zmianom na rynku. W Europie zbliżający się brexit oraz nadal niejasne uwarunkowania dalszych relacji handlowych pomiędzy ...
-
Cyfrowa transformacja potrzebuje pracowników rozumiejących AI
... sprzedaż. 3, 2, 1 Start! Cyfrowy wyścig trwa „Wyścig po kompetencje cyfrowe już się rozpoczął. Potrzeby w tym obszarze są wywołane zjawiskiem cyfrowej transformacji, które opanowało niemal każdą organizację. Rodzime firmy ... prawdopodobne upowszechnienie AI ma znaczący wpływ na ogólny popyt na pracowników posiadających kompetencje cyfrowe, nie tylko te ...
-
Upadłości firm I-VIII 2019 r.
... kontynuować sprzedaż we wszystkich niedzielach bez handlu””. Budownictwo – (krótkotrwała?) przerwa w boomie W budownictwie kontraktów i pieniędzy jest i będzie w najbliższych miesiącach na ... firm które zdominowałyby publikacje w MSiG. Na liście tych niewypłacalnych znalazły się więc firmy obsługujące rynek nieruchomości, pośrednictwa finansowego, ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne. Trendy i prognozy
... firmy doradczej Avison Young, całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych na rodzimym ... na koniec 2019 będzie ich jedynie 19, przy czym spadek wolumenu wynosi aż 44%. Nieznacznie spada również aktywność inwestorów w sektorze magazynowo-przemysłowym. Jednakże w tym przypadku spowodowane jest to ograniczoną liczbą dostępnych na sprzedaż obiektów. Na ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2016-2018
Innowacje produktowe czy biznesowe? Które pojawiają się częściej? Czy wprowadzają je firmy produkcyjne czy usługowe? Jakie nakłady płyną na działalność innowacyjną? I w końcu, jakie przychody generuje sprzedaż produktów innowacyjnych? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w najnowszej publikacji Głównego Urzędu Statystycznego poświęconej działalności ...
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i ...
-
Narodowa kwarantanna: inaczej żyjemy, inaczej wydajemy
... na polską gospodarkę, ale jednocześnie są one wynikiem wciąż trwających ograniczeń i przeobrażeń zachodzących na rynku. Spadek wydatków w trakcie pandemii, m.in. konsumenckich, znajduje też odzwierciedlenie w danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Na przełomie marca i kwietnia sprzedaż ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... sklepów user experience na najwyższym poziomie. Po pandemii liderami będą te firmy, które umieją sprostać tym oczekiwaniom. Kryzys odczuła nawet farmacja Obawa przed koronawirusem oraz trwający sezon grypowy znacząco zwiększyły popyt na preparaty używane w przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... na wysoką sprzedaż, prawda? Jednak czy Twoja witryna jest na ...
-
E-commerce: zagranicznym klientom zaoferuj ich lokalne metody płatności
... sprzedaż, która już w dużej mierze przeniosła się do świata online, pozostanie tam na dłużej. To dobre wiadomości dla rodzimego e-commerce. Jego przedstawiciele muszą jednak pamiętać, że konkurencja jest dziś na ... wskazują, że wartość produktów i usług sprzedanych online przez polskie firmy za granicę sięga 52 mld zł rocznie. Obserwatorzy rynku ...
-
Rynek fuzji i przejęć z rekordem dzięki pandemii
... . te defensywne. Firmy coraz częściej decydują się na nieoczywiste aktywności, takie jak joint venture, sojusze, czy disruptive M&A (32 proc.). Okazało się, że firmy, które kryzys dotknął najbardziej, skupiły się na przetrwaniu i priorytetowo potraktowały środki ochronne mające na celu utrzymanie wartości poprzez szybką sprzedaż aktywów czy ...
Tematy: fuzje i przejęcia, rynek fuzji i przejęć, fuzje, przejęcia, M&A, liczba fuzji i przejęć, CFO -
Polski leasing: kiedy odrobi straty?
... na poziomie 39%. Od listopada 2020r. notujemy już wyraźne odbicie w finansowaniu sektora TRK (średnia dynamika 28,9% r/r).” – mówi Andrzej Sugajski, Dyrektor Generalny ZPL. Co firmy leasingowe mówią o kolejnych miesiącach roku? Według kwartalnego odczytu badania koniunktury branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce dotknięty przez pandemię
... na rynek dóbr luksusowych. Po raz pierwszy od wielu lat jego wartość zmniejszyła się i wyniosła 24 mld zł w 2020 roku, a więc o 4,9% mniej niż w 2019 roku. Te firmy, które mogły przenieść sprzedaż ...
-
Magazyny w rozkwicie. Wyzwaniem grunty i zrównoważony rozwój
... również sprzedaż w salonie na miejscu - tłumaczy Maciej Kotowski. Mniejsza dostępność gruntów pod magazyny Raport JLL wskazuje również na wyzwania dla dalszego rozwoju rynku nieruchomości logistycznych. Respondenci badania wyrazili obawę, że niższa podaż gruntów przeznaczonych pod logistykę może ograniczyć dynamikę wzrostu tego sektora, a firmy już ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią wymianę danych w formie elektronicznej (EDI), na koniec zeszłego roku jest oceniana na ... z tego segmentu, a możliwość zmiany adresu dostawy 54%. Warto też zauważyć, że firmy, które postrzegają wdrożenie e-commerce jako sukces, oferują znacznie więcej funkcjonalności ...
-
Zrównoważony rozwój w handlu. Co sądzą konsumenci?
... , że firmy powinny wdrażać zasady zrównoważonego rozwoju, szczególną uwagę przywiązując do miejsc odwiedzanych na co dzień, takich jak sklepy i sieci spożywcze. Wśród najczęstszych oczekiwań ujętych w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie” wyodrębnić można te związane z zapobieganiem marnowaniu żywności (jak sprzedaż po ...
-
Premie różnych grup pracowników - w oparciu o jakie cele?
... 2021 zbadano, jakie cele premiowania wykorzystują firmy w różnych działach. Badanie przeprowadzone było wśród 75 przedstawicieli HR z firm działającym w Polsce. Głównym celem badania było sprawdzenie od jakich celów w 4 działach - produkcji, administracji, sprzedaży i IT - zależy wypłacana premia. Na pytanie “Jakie cele ogólnofirmowe finansowe są ...
-
Praca zdalna, hybrydowa czy stacjonarna? Oto plany pracodawców
... przemysłowa, budownictwo oraz sprzedaż i branża HoReCa – obszary te, ze względy na charakter wykonywanych zadań, wymagają zazwyczaj obecności kadry w miejscu pracy – podkreśla ekspertka. Najbardziej otwarte na hybrydowy model pracy są duże przedsiębiorstwa oraz mikro organizacje. Małe i średnie firmy prezentują natomiast najsilniejszą chęć ...
-
Podnoszenie kwalifikacji pracowników: jak trafić w potrzeby Pakmana?
... na nowe formy i cenią szeroką dostępność działań rozwojowych. Wyzwaniem jest dla nich mierzenie się z niechęcią do poświęcania czasu na rozwój, choć doceniają praktyczne jego aspekty. Za przydatne kwalifikacje uważają: negocjacje oraz kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów. Najbardziej interesującą tematyką jest dla nich: efektywna sprzedaż ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2022: prym wiedzie sektor biurowy
... na to, że ten trend na polskim rynku inwestycyjnym będzie trwał. Tylko w Q2 doszło do 8 transakcji biurowych, z czego 7 zostało zrealizowanych w miastach regionalnych. Ponadto 6 z 7 transakcji zostało sfinalizowanych na rynku pierwotnym. Największe transakcje to sprzedaż ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... uważa, że polityka monetarna nie będzie miała większego wpływu na wzrost gospodarczy i rozwój. Podłoże inflacji różni się w poszczególnych krajach, a jej efekt na poszczególne branże i firmy również jest odmienny: część firm musi zmniejszać marże, by utrzymać sprzedaż, podczas gdy inne wręcz przeciwnie – korzystają z możliwości poprawy ...
-
Rynek pracy: czy należy się obawiać bezrobocia?
... koniunktury. Firmy działające w ... na zlecenie konkretnych sieciówek. Porównując wydatki na artykuły spożywcze i chemiczne, to produkty marek własnych stanowią 21 proc. wszystkich. Co więcej, zaobserwowano, że sprzedaż marek sieciowych rośnie szybciej niż produktów markowych i cały rynek FMCG. Wiele wskaźników makroekonomicznych potwierdzają na ...
-
Jaka jest przyszłość polsko-niemieckiej współpracy handlowej?
... szerszy. Ze względu na zaplecze technologiczne w Polsce, będzie rosło zapotrzebowanie na dostarczane przez polskie firmy nowe technologie. Wśród ... sprzedaż towarów przez internet. Polscy przedsiębiorcy często w pierwszej kolejności skupiają uwagę na silnych w e-commerce rynkach niemieckim i czeskim, szukając m.in. możliwości zaistnienia na ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... na nią wpływ praktycznie każdy aspekt doświadczenia użytkownika będącego na stronie e-sklepu. Wśród typowych konwersje dla e-handlu można wymienić, m.in.: sprzedaż ...
-
Social media: słupy z ogłoszeniami o pracę?
... na portalu pracy się nie powiedzie, zawsze jest szansa otrzymać zaproszenie na rozmowę od firmy ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... firmy bezpośrednio handlujące w ramach obrotu rzeczy z drugiej ręki (handel, recykling, outlet, lombardy, antykwariaty). Coraz częściej istotną część przychodów generują one właśnie przez sprzedaż ... w raporcie sondaż CBOS, w 2022 roku 84% Polaków zdecydowało się na zakupy w internecie, ale tylko 46% deklarowało zbycie produktu online w tym czasie. ...
-
Nadchodzą rekrutacje pracowników w sektorze dóbr i usług konsumenckich
... sprzedaż. Konkurencyjność wymusza także inwestycje w nowe rozwiązania technologiczne. Oznacza to, że poszukiwane na rynku pracy będą talenty, które efektywnie poprowadzą projekty z tego obszaru. Kandydaci o tym profilu nie będą mogli narzekać na ...
-
Dark web monitoring - dlaczego należy kontrolować ciemną sieć?
... względem nietypowych działań w przypadku, gdy systemy firmy zostały już zaatakowane. Szybsze reagowanie na incydenty – Dark web monitoring pozwala na szybkie zidentyfikowanie momentu, gdy poufne dane znalazły się w zasięgu cyberprzestępców, tym samym skracając im czas na stworzenie kopii i sprzedaż informacji. Integracja z innymi zabezpieczeniami ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... -66,9 proc.), który w magazynach ograniczył szczególnie inwestycje reklamowe w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków odnotowaliśmy w sektorze czas wolny. Firmy z tego sektora przeznaczyły na reklamę więcej o 0,38 mln zł (dynamika 57,2 proc.). W I kwartale 2024 r. inwestycje na reklamę w prasie codziennej spadły rok do roku o 20,1 proc ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne odbiją po kolejnej obniżce stóp w strefie euro?
... 285 mln euro. Na początku roku na rynku handlowym, podobnie jak w innych sektorach dominowały transakcje o mniejszych wartościach, z których największą była sprzedaż Aniołów Park w ... Patrizia Frankfurt Kapitalverwaltungs GMBH. Fundusz Greenstone nabył z kolei od firmy Torus blisko 80 proc. udziałów w spółce, która jest właścicielem budynku biurowego ...
-
Polski przemysł: co gryzie branżę metalową?
... finansowania. Gdy ceny energii, surowców, problemy kadrowe i spadająca sprzedaż ograniczają możliwości rozwoju, a kredyty pozostają drogie ze względu na wysokie stopy procentowe, rozwiązaniem może być faktoring, który także pomaga w utrzymaniu płynności. Dzięki niemu firmy z branży metalowej mogą lepiej dostosować się do dynamicznie zmieniającego ...
-
Radom zamiast Warszawy: Wizz Air zmienia lotniska bez zgody pasażerów
... jako nieuczciwa praktyka marketingowa, która kosztem wygody i zaufania pasażerów zwiększa sprzedaż biletów. Pasażerowie mają prawo do zwrotu i reklamacji Ekspert ds. praw pasażerów z firmy AirCashBack, specjalizującej się w pomocy w dochodzeniu odszkodowań za problemy na lotniskach, komentuje: Pasażerowie mają prawo do jasnej i pełnej informacji ...
-
Czy leki stanieją? Rynek farmaceutyczny już płaci cenę
... całkowicie zaburzyć globalne łańcuchy dostaw. Firmy mogą przerzucić nowe koszty na konsumentów, co przełoży się na wzrost cen leków. Szczególnie narażone są ... firmy farmaceutyczne obecne na rynku USA będą jednakowo dotknięte zmianami. Takie firmy jak Eli Lilly, AbbVie i Bristol Myers Squibb są relatywnie odporne, ponieważ większość swoich leków na ...
-
Rewolucja AI w handlu: zakupy sterowane przez sztuczną inteligencję
... źródeł, a rosnąca popularność takich narzędzi zmusza marki do zmiany podejścia. Na rewolucję zakupową firmy muszą przygotować zarówno systemy sprzedaży, jak i swoich pracowników. Z tego tekstu ... ? Dlaczego personalizacja i dane są kluczowe dla marek? Jak firmy mogą przygotować się na rewolucję AI w retailu? Jak AI zmienia proces zakupowy Sztuczna ...
-
Produkty roku 2002
... podkładki – można jej używać praktycznie na każdym podłożu. MODEMY - Pentagram Dark 56i V.92 Wewnętrzny modem V.92, bazujący na chipsecie firmy Lucent. Model wykonany jest w postaci ... w pełni trójwymiarowym środowisku. WYDARZENIE, TECHNOLOGIA ROKU - Gwałtowna popularyzacja fotografii cyfrowej Sprzedaż cyfrowych aparatów fotograficznych stale rośnie, ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem