-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... najmłodszych uczniach, angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie sprzedasz wiele, jeśli nie spotkasz się z klientem. ... niemu nieprzyjemny deszcz może się zmienić w złotą ulewę. Artykuł jest fragmentem książki Jeffrey'a J. Fox'a "Sekrety wielkich handlowców" wydanej przez wydawnictwo Vocatio ...
-
Co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach
... roku 2003 prawie 100 milionów osób robiło zakupy po wcześniejszych poszukiwaniach w Internecie, a prawie 115 milionów szukało informacji o produktach. Artykuł jest fragmentem książki Johna Battelle "Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję" (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... balonowych, zwiększając udział w rynku z 5% do 20% oraz wychodząc na pozycję lidera w tej dziedzinie. Artykuł jest fragmentem książki "Czego chcą klienci?" wydanej przez Wolters Kluwer Polska - OFICYNA, 2009 Anthony Ulwick to ceniony na całym ... przewidywalnym, a produkty i usługi dostosowane do tego, czego naprawdę chcą klienci, stąd tytuł książki ...
-
Zarządzanie czy przywództwo?
... wzorców, jakich ludzie od nich oczekują (jak stwierdził Oliver Goldsmith: „Życiem można głosić lepsze kazania niż ustami”). Powyższy artykuł jest fragmentem książki M. R. Williamsa pt. „Mistrzowskie przywództwo” (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009). Autor publikacji zaprasza czytelników w fascynującą podróż do krainy przywództwa, którą być ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... i budowa przedsiębiorstwa, stopień komputeryzacji, przygotowanie personelu do wprowadzenia zmian - to główne czynniki decydujące o wielkości inwestycji i szansach jej powodzenia. Artykuł jest fragmentem książki "CRM Zarządzanie Kontaktami z Klientami" Autorzy: Alicja Mazur, Katarzyna Jaworska, Dariusz Mazur
Tematy: -
Jak zrobić dobrą prezentację
... siebie, że dobrze sobie radzisz z technikami prezentacji, będzie ci szło coraz lepiej. Jesteś taki, jak sam o sobie myślisz. Artykuł jest fragmentem książki "Techniki prezentacji. O sztuce przemawiania, angażowania i przekonywania." wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Autorzy: Björn Lundén jest założycielem szwedzkiego wydawnictwa ...
-
Podstawowe techniki negocjacji
... , tym bardziej dasz przeciwnikowi do zrozumienia, że naprawdę jesteś gotów przerwać negocjacje, jeśli warunki nie będą ci odpowiadały. Artykuł jest fragmentem książki "Techniki negocjacji. Jak odnieść sukces w negocjacjach" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Autorzy: Björn Lundén jest założycielem szwedzkiego wydawnictwa ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... ". Klienci tego nie lubią. Zapas gotówki w kasie to jeden ze sposobów na napływ dalszej gotówki do tejże kasy. Artykuł jest fragmentem książki Jeffrey'a J. Fox'a "Jak zostać mistrzem marketingu" wydanej przez wydawnictwo Vocatio. Fox to znany i uznany autor i konsultant w USA. Absolwent Harvard Business ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... ciął swoje wydatki kosztem klienta, ryzykujesz jego utratę. I zamiast zapłaty otrzymasz odpłatę. A odpłata klienta może być naprawdę gorzka. Artykuł jest fragmentem książki Jeffrey'a J. Fox'a "Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie" wydanej przez wydawnictwo Vocatio. Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł ...
-
Bezpieczeństwo systemów informatycznych: rodzaje zagrożeń
... tym przypadku firma może nawiązać bliską współpracę z sąsiadami oraz partnerami. Współpraca ta polega na budowie wspólnych systemów antyawaryjnych. Artykuł jest fragmentem książki „Strategie i modele gospodarki elektronicznej” pod redakcją naukową Celiny Olszak i Ewy Ziemby (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za ...
-
Wycena wartości firmy: jaką metodę zastosować?
... , czy też firma traci na wartości. Jeśli tak się dzieje, jest to poważny sygnał zbliżających się kłopotów finansowych. Artykuł jest fragmentem książki „Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa” Piotra Szczepankowskiego (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Książka zawiera szczegóły, obliczenia, metody oraz komentarze odnośnie sposobów ...
-
Zarządzanie kapitałem obrotowym przedsiębiorstwa
... co startujące lub przeżywające trudności finansowe powinny wdrażać (przynajmniej przez jakiś czas) strategię „mały zysk i ryzyko”. Artykuł jest fragmentem książki „Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie” Marii Sierpińskiej i Dariusza Wędzkiego (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Książka przybliża ważne finansowe zagadnienia ...
-
Jak podejmować dobre decyzje finansowe?
... duża odporność na zmiany warunków funkcjonowania firmy. Nawet przy niekorzystnych warunkach scenariusza pesymistycznego inwestycja przynosi spore zyski. Artykuł jest fragmentem książki „Metody podejmowania decyzji finansowych” Marii Sierpińskiej i Tomasza Jachny (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Książka zawiera ponad 200 przykładów i zadań ...
-
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
... kapitałów pozyskiwanych z zewnątrz przy użyciu różnych sposobów: pożyczek bankowych, umów factoringowych, emisji papierów dłużnych itp. Artykuł jest zredagowanym fragmentem książki „Analiza finansowa przedsiębiorstwa” Bożyny Pomykalskiej i Przemysława Pomykalskiego (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Książka zawiera opisy oraz przykłady ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi a strategia firmy
... i z własnych pracowników jako trenerów, w programach szkolenia uwzględniać przede wszystkim indywidualne potrzeby pracowników czy interes firmy? Artykuł jest fragmentem książki „Zarządzanie zasobami ludzkimi” pod redakcją naukową Henryka Króla i Antoniego Ludwiczyńskiego (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006). Książka jest przekrojowym ...
-
Iluzja życia online: dysonans poznawczy
... myślami, słowami i zachowaniem. Nie wierzysz? Jesteśmy przecież ludźmi. Nie jesteśmy komputerami. I obyśmy nigdy się nimi nie stanęli. Artykuł jest fragmentem książki „Teoria dysonansu poznawczego” Leona Festingera (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Znajdziesz w niej dokładne wyjaśnienie teorii dysonansu, interesujące badania potwierdzające ...
-
Komunikacja niewerbalna a różnice kulturowe
... rodzaj ubioru i dodatków osobistych, które są i nie są zgodne z przyjętą konwencją kulturową, a następnie dostosuj się do tych wytycznych. Artykuł jest fragmentem książki „Komunikacja niewerbalna” Dale’a Leathersa (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Jest to podręcznik na temat komunikacji niewerbalnej, który jest przydatny zarówno ...
-
Kompetencje i rozwój zawodowy specjalistów
... , aby odnosząc tego rodzaju sukcesy, mogli również liczyć na uznanie i szacunek, godziwe wynagrodzenie i satysfakcję z pracy. Powyższy artykuł jest fragmentem książki Tadeusza Oleksyna "Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Kanony, realia, kontrowersje" (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008). Publikacja ta porusza najważniejsze zagadnienia ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... zbudowany został na niedostatku - a większość jest takich - musicie zadać sobie pytanie, jak wy możecie zarządzać i wykorzystywać dostatek. Powyższy artykuł jest fragmentem książki Jeffa Jarvisa „Co na to Google?” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009). Autor stara się dowieść, że Google to nie tylko ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
Dawniej tradycyjna, nieukierunkowana reklama za pośrednictwem gazet, magazynów, rozgłośni radiowych, telewizji i przesyłek reklamowych, była jedynym dostępnym rozwiązaniem. Jednak wykorzystanie tych mediów sprawia, że dotarcie do poszczególnych nabywców za pomocą indywidualnie ukierunkowanych przekazów staje się praktycznie niemożliwe. Choć ...
-
Cel przedsiębiorstwa to więcej niż zysk
... , woda czy krew dla organizmu; nie są to elementy najważniejsze w życiu, ale bez nich jest ono niemożliwe”. Powyższy tekst jest fragmentem książki „Zarządzanie poprzez misje” (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009) autorstwa P. Cardona i C. Rey’a. Publikacja przedstawia propozycję nowego sposobu rozumienia procesu zarządzania. Zaprezentowana ...
-
Czym jest kultura korporacyjna?
... nie wiedziałeś, że w szafie twojego biura mieszka smok. Czy widzisz, jak bardzo już zmieniło się twoje myślenie? Powyższy artykuł jest fragmentem książki „Uwolnić potencjał liderów” autorstwa J. Hoovera, A. C. Valentiego (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009). Eksperci wyjaśniają, jak zmuszanie pracowników do pracy poza ich ...
-
Jak ulepszyć model biznesowy firmy?
... Koszt nowego modelu będzie porównywalny z konkurencją – przyjmując oczywiście, że rywale rynkowi również będą ulepszać swoje modele. Powyższy artykuł jest fragmentem książki „Kompetentny CEO. Metody efektywnego działania dla menedżerów najwyższego szczebla” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009) autorstwa M. Thomasa, G. Milesa, P. Fiska. Publikacja ...
-
Rozwój korporacji: kluczowe aspekty
... jest za późno, by zmienić się i czymś nas zaskoczyć. Dla gotowych na metamorfozę ciągle jeszcze jest nadzieja. Powyższy artykuł jest fragmentem książki „Nowa energia w korporacji. Jak wprowadzać zmiany” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009), której autorami są Jonas Ridderstrale i Mark Wilcox. Publikacja to ...
-
Czym jest coaching menedżerski?
... dobre warunki finansowe. Tacy pracownicy wymagają docenienia, rozpoznania, otwartej komunikacji, potrzebują tego, żeby się samodoskonalić, samoaktualizować. Powyższy artykuł jest fragmentem książki „Menedżer coachem. Jak rozmawiać by osiągnąć relutaty?” (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010) autorstwa Olgi Rzyckiej i Wiesława Porosło. Publikacja jest ...
-
Zarządzanie ludźmi: jak zrekrutować HR-owca?
... , audytu wewnętrznego, mediacji biznesowej oraz doradztwa zawodowego na UW, SGH i Uczelni Łazarskiego. Prowadzi blog „Jak zarządzać po ludzku” (). Artykuł jest fragmentem książki „Skuteczny menedżer” Marty Pawlikowskiej-Olszty, wydawnictwo , Warszawa 2015 r.