-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... 2012 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... kraju restauracje to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można przeprowadzać akcje promocyjne i reklamowe alkoholi. Stąd wiele marek właśnie w tym kanale walczy o zajęcie i ... , wyposażenie ogródków oraz serwis urządzeń. Szacunkowo, rocznie na tego typu gadżety reklamowe w jednym lokalu browar wydaje powyżej kilkunastu tysięcy złotych. Większość ...
-
Etykieta biznesu a relacje z klientami
... sekund poświęcając jej uwagę. Otrzymaną wizytówkę mężczyzna może włożyć do wewnętrznej kieszonki marynarki, a kobieta – do torebki. Niektórzy traktują wizytówki jak gadżety reklamowe i rozdają je na lewo i prawo. Taka postawa znamionuje brak klasy. Na przyjęciu lub przerwy w konferencji wymieniamy się wizytówkami dopiero po ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... . Wybierz odpowiednią kolorystykę i zachowaj ją na stronie swojego sklepu. Stworzone logo oraz firmowe kolory wykorzystaj później, tworząc papier firmowy oraz gadżety reklamowe. Skorzystaj z nich również podczas promocji sklepu w Internecie, np. tworząc grafiki do mediów społecznościowych lub do kampanii Google AdWords. 5. Marketing przede ...
-
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
... a spora część korzysta z Internetu z domu lub kawiarenkach internetowych. Lubią nowości i gadżety technologiczne, choć muszą się bardzo nagimnastykować, chcąc wysupłać na ... całości gospodarstw domowych: 2,8% Są zdania, że: Do sklepu przyciągają mnie atrakcyjne gazetki reklamowe, dogodne godziny otwarcia i miła atmosfera. Są rzeczy, które kupuję ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ), ta oferta wydaje się całkiem niewinna (minimalistyczna), a wręcz nudna. W dalszej części filmu gadżety te okażą się jednak bezcenne. Wyniki naszych badań eyetrackinowych dla ... na czasie i na bieżąco z trendami. Rakesh Kumar, Singapur 10. BUDŻETY NA FILMY REKLAMOWE NADAL BĘDĄ ODCHODZIĆ OD TELEWIZJI I PRZESUWAĆ SIĘ W STRONĘ REKLAMY WIELOEKRANOWEJ ...
-
Markowe wydarzenia
... doskonałe narzędzie do kreatywnej ekspozycji logo i innych elementów CI, np. kolory firmowe), - gadżety (zawsze są pożądane przez uczestników, mądrze dobrane mogą w oryginalny, trwały i ... banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo sponsora ...
Tematy: -
Siła internetowego gadgetu
... zasoby lub offline - na komputerze użytkownika. Niektóre z nich wyświetlają nawet bannery reklamowe sponsorów. Narzędzia takie jak te pozwalają użytkownikom dotrzeć do specyficznych ... na stronach typowo informacyjnych lub prowadzących projekty badawcze. Internetowe gadżety powinny być dostosowane do natury i osobowości Twoich produktów i firmy. ...
Tematy: -
Piąte urodziny iPoda
... wydatki na gadżety. A jednak się kręci Tymczasem iPod podbijał serca klientów na przekór sceptykom. Pierwszy model działał wyłącznie z komputerami Mac produkowanymi przez Apple. Mieścił w zgrabnym opakowaniu wielkości talii kart dysk twardy o opjemności 5 GB, co wystarczyło na 1000 piosenek. Hasło reklamowe: „Tysiąc piosenek ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... prawa licencyjne do filmów, a następnie sprzedało te licencje firmom produkującym gadżety, pamiątki i inne towary. Apogeum wysypu towarów z logiem Pottera przyszło rok później ... . Kina są wypełnione, z czego cieszą się producenci popcornu i kinowe agencje reklamowe. Miejsca przedstawione w filmach stają się bardzo atrakcyjne turystycznie, choć trzeba ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... a tym samym wzrasta efektywność kampanii reklamowej. Marketerzy optymalizując budżety reklamowe bardzo chętnie korzystają z tego rodzaju narzędzia. Badania, jakie przeprowadziły ... Nie mniej ważna okazała się postać Harveya Denta. Internauci wyposażeni w akcesoria i gadżety wyborcze, których nie powstydziłaby się prawdziwa kampania polityczna, nie ...
-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... wygląd opakowań, tak samo, jak cała strategia marketingowo-promocyjna. Każdy widział rysunkowe spoty reklamowe, a hasło „Red Bull doda Ci skrzydeł” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w ... kampanią reklamową danej marki. Konsumenci są wciąż podatni na różne gadżety dołączane do opakowań napojów oraz opinie sprzedawców na temat, np. ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... promocji miejscowości i regionów. Do niedawna promowanie miejscowości było rzadkością, dziś slogany reklamowe mają nie tylko największe polskie miasta, ale i maleńkie wioski ... tego nie osiągnie się poprzez rozdawanie długopisów z herbem miasta. Promowanie przez gadżety obrazowo przedstawiłbym tak: „Chcemy mówić, ale nie wiemy jeszcze co” – uważa ...
-
Najpopularniejsze strony WWW oferujące treści audiowizualne
... się już skrótu 3M: Millenials, Multi-Culturals, Mobile. Jeszcze kilka lat temu tablety i smartfony uchodziły za gadżety głównie osób powyżej 45 roku życia oraz bardziej zamożnych. Obecnie tablet to przede wszystkim zabawka ... z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... podejmujących wspólnie decyzje. – Gry, o których mowa, stanowią nie tylko narzędzie reklamowe, ale także element programu lojalnościowego czy źródło pozyskania danych statystycznych ... bonusy otrzymywane za udział w zabawie. Taką korzyścią mogą być np. nagrody materialne, gadżety czy zniżki na zakupy. Nagradzanie uczestników jest bardzo ważne, jednak ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... jak np.: monitorowanie osiągnięć sportowych czy stanu zdrowia. Konsumenci chętnie sięgają po „gadżety”, które ułatwiają im życie. Z drugiej strony z uwagi na fakt, że ... – Marketerzy mogą również, dzięki elektronice noszonej, lepiej personalizować przekazy reklamowe, np. dopasowywać do aktualnej lokalizacji konsumenta, ustalonej w oparciu o dane z ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... otrzymuje nagrodę, zależnie od kwoty, jaką przeznaczył. W przypadku małych sum są to oryginalne gadżety, a w wypadku większych to zwykle możliwość otrzymania produktu, nad którym pracuje ... nagrodach. Z tej marży należy przeznaczyć część środków na działania reklamowe, aby zwiększyć zasięg kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... bożonarodzeniowe reklamy pojawiają się już w listopadzie. Część z nich to standardowe spoty reklamowe, ale pojawia się coraz więcej mini-filmów, których uśmiechnięci bohaterowie w ... w zaprzęgu św. Mikołaja Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, ...