-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... , że ogranicza się jedynie do opłacania obowiązkowych składek. Rok później w specjalnym badaniu dotyczącym emerytur, wykonanym dla Deutsche Bank przez Instytut Homo Homini, podobną postawę ujawniło 66 proc. badanych. Spośród 8 proc. ankietowanych, którzy w 2012 roku zadeklarowali zmianę zwyczajów oszczędnościowych, najwięcej osób ograniczyło się ...
-
Polacy piją jasne piwo
... Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny - głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini ... Homo Homini. Np. piwa górnej fermentacji (m.in. Stout, Ale) rozpoznaje 16,9 proc., a piwa dolnej fermentacji (m.in. koźlak, porter) – 22,6 proc. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Homo Homini ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... trunku goryczki. A to ona właśnie tak bardzo przeszkadza kobietom - wynika z raportu Homo Homini, opracowanego na zlecenie Browaru Amber. Od dawna w społeczeństwie panowało ... rynku oferty, z której panie mogłyby wybrać coś dla siebie. Z raportu Homo Homini, opracowanego na zlecenie Browaru Amber i z obserwacji ekspertów wynika, że w ostatnich ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... związanej ze sponsoringiem reprezentacji narodowej. To wynik konsekwentnych działań komunikacyjnych, które prowadzono w latach 2005 – 2009” – wyjaśnia Marcin Duma, prezes zarządu Homo Homini. Dużym powodzeniem będą cieszyć się również gadżety kibica w tym breloki i maskotki Euro 2012 (14 proc.). Natomiast tylko 9 proc. respondentów przyznaje ...
-
Polacy boją się o wysokość emerytury
... tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla On Board Public Relations. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie agencji On Board PR ... On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... w podobny sposób. Tymczasem, jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC, w ramach segmentu MSP pomiędzy ... chodzi o oczekiwania wobec banków – to najważniejszy wniosek wynikający z badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC wśród 800 przedsiębiorstw – firm małych ...
-
Polacy a zamawianie jedzenia przez Internet I 2014
... Homo Homini, już 64 procent Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu. W tej grupie coraz większe znaczenie odgrywają ... wraz z upływem czasu, to zjawisko staję się coraz bardziej powszechne. Według badania, zrealizowanego przez instytut Homo Homini na zlecenie Foodpanda.pl, dziś już prawie dwie trzecie Polaków zamawia posiłki z dostawą do domu. – ...
-
Nastroje konsumentów: mBank Indeks IV 2014
... Polaków spodziewa się, że w nadchodzącym kwartale sytuacja gospodarcza ulegnie poprawie - wynika z pierwszej fali badania nastrojów ekonomicznych zrealizowanego przez Instytut Homo Homini na zlecenie mBanku. Grupa pesymistów jest niemal trzykrotnie większa. Lepsze nastroje towarzyszą pytaniom o rynek pracy - w tym przypadku optymizm deklaruje ...
-
Czas wolny nie dla Polaka. Pracujemy 200 h więcej niż reszta świata
... Okazuje się, że niemal połowa respondentów, przebadanych przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zalecenie firmy Libentis, deklaruje, że dziennie dysponuje maksymalnie 2 godzinami wolnego ... przekłada się na nasz czas wolny. Zrealizowane przez Instytut Badania Opinii Homo Homini badanie pokazało, że niemal połowa Polaków (48%) ma do dyspozycji ...
-
Ulubione produkty i usługi finansowe Polaków
... z produktów i usług finansowych. W ich wyborze jesteśmy raczej ostrożni. Wolimy produkty oszczędnościowe od inwestycyjnych czy kredytów - wynika z najnowszego badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC. Zamiast podjąć ryzyko, jakie wiąże się z kupnem jednostek funduszy inwestycyjnych czy akcji spółek giełdowych ...
-
Wydatki bieżące, potem oszczędzanie
... ich portfelu pojawiło się 5 tys. zł, szybko by je wydało - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. Tylko co dziesiąty z nas odłożyłby albo zainwestował wolne środki. ... o finansach osobistych. Informacje o badaniu Badanie na zlecenie Deutsche Bank PBC przeprowadził 25 marca Instytut Homo Homini ...
-
Polacy a płatności w podróży zagranicznej
... Polaków najwygodniejszy sposób finansowania wydatków w trakcie podróży zagranicznej. Ponad 40 proc. respondentów wskazało właśnie taką odpowiedź w sondażu przeprowadzonym przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Jednocześnie aż 35 proc. respondentów wybrało karty płatnicze. Polacy w podróży są tradycjonalistami – niezależnie od wieku czy ...
-
Wakacyjne kieszonkowe przeważnie w gotówce
... z pierwszego tego typu badania przeprowadzonego na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini. Średnia kwota kieszonkowego, jaką otrzyma dziecko na dwutygodniowy wyjazd to 220 zł ... zostało przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard przez Instytut Homo Homini w dniach 18-19 czerwca 2011 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów ...
-
Inwestycje ekologiczne = niższe rachunki
... lub budowy, aby potem płacić niższe rachunki - wynika z najnowszego badania Instytutu Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Nieco mniej ankietowanych zdecydowałoby się na taki krok z ... na energooszczędne domy i mieszkania – wynika z badania zleconego przez Instytut Homo Homini dla Deutsche Bank PBC. Zdecydowana większość Polaków rozważałoby inwestycję ...
-
Polacy a ubezpieczenia turystyczne
... ze stwierdzeniem, że w czasie urlopu nie jest potrzebne żadne ubezpieczenie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Jednocześnie, jak pokazują dane IMAS International, tylko co czwarty z podróżnych faktycznie korzysta z ubezpieczenia podczas pobytu wakacyjnego za granicą. Najwyraźniej ...
-
Jeśli oszczędzanie pieniędzy to obligacje, nie lokaty
... do ich gromadzenia rośnie. A gdzie najchętniej trzymamy pieniądze? Wcale nie na lokacie w banku! To niektóre wnioski z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla Wealth Solutions wśród dobrze zarabiających i wykształconych Polaków. 45 procent osób zarabiających powyżej średniej krajowej i legitymujących się wyższym wykształceniem ...
-
Dobra obsługa klienta to w banku podstawa
... dla poziomu zadowolenia jego klientów - pokazuje badanie Instytutu Homo Homini przeprowadzone dla Deutsche Bank PBC. Najistotniejszy czynnik wpływający na poziom zadowolenia ... poziom zadowolenia z usług banku” przeprowadził w dniu 21 października Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie ...
-
Za prezenty świąteczne płacimy gotówką
... - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini. Aż 70 proc. Polaków właśnie tak zamierza zapłacić za bożonarodzeniowe zakupy ... proc.), oraz osoby z wykształceniem zawodowym (7 proc.). Informacje o badaniu Badanie 9 grudnia 2011 przeprowadził Instytut Homo Homini, na zlecenie Deutsche Bank PBC na wybranej ...
-
Plany finansowe Polaków 2012
... - wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini w grudniu 2011 r. Najwięcej badanych zdecyduje się na lokaty (prawie 18 proc.), co 10. ... respondentów w wieku 18-24 lat) i lokatach. Informacje o badaniu Badanie przeprowadził 2 grudnia 2011 r. Instytut Homo Homini, na zlecenie Deutsche Bank PBC na wybranej ...
-
Czemu służą oszczędności Polaków?
... godziną", czyli niespodziewane wydatki, motywuje do odkładania bieżących dochodów 18,5 proc. z nas - wynika z badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. Co ważne cel czysto konsumpcyjny, jak nowy samochód, wskazało jedynie 5,5 proc. badanych. Odkładać pieniądze z długofalową perspektywą stara się - według deklaracji ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami z którymi najbardziej Polakom kojarzy się reprezentacja Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast ... realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów będą udostępniane bezpłatnie jeszcze w marcu b.r. jako raport „Euro 2012: ...
-
Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012
... w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini "Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?" zapytano ich o to, którą rzecz ... realizowanego wspólnie przez On Board PR Ecco Network oraz Instytut Badania Opinii Homo Homini. Dane dotyczące innych obszarów są udostępnione w formie raportu – „Euro 2012: Czy Euro opłaci ...
-
Polskie firmy nie boją się recesji
... badania opinii przeprowadzonego na zlecenie BRE Banku wśród polskich firm przez Instytut Homo Homini. Prognozy ekonomistów BRE Banku wskazują, że polska gospodarka wciąż zwalnia i ... Badanie firm zostało zrealizowane na zlecenie BRE Banku przez Instytut Homo Homini w pierwszej połowie stycznia 2013 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: rośnie świadomość konsumentów
... , Amway oraz Oriflame - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). Badania zrealizowane w marcu 2014 r. na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) przez Instytut Homo Homini pokazują, że wzrasta świadomość konsumentów, czym jest sprzedaż ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: kosmetyki górą
... bezpośredniej - w porównaniu do 55 % mężczyzn. Aż 70% klientów spotyka się z konsultantami sprzedaży bezpośredniej w domu. Respondenci, którzy w badaniu Homo Homini przeprowadzonym na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej zadeklarowali dokonanie choć jednego zakupu w systemie sprzedaży bezpośredniej, zostali zapytani o to, jakie ...
-
Nastroje konsumentów: mBank Indeks VII 2014
... erozji optymizmu w najbliższych miesiącach – dodaje Pytlarczyk. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie mBanku przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych Homo Homini na reprezentatywnej grupie 1600 osób deklarujących posiadanie konta bankowego. Kolejna publikacja mBank Indeksu Nastrojów Konsumenckich zaplanowana jest na ...
-
Dzień Seniora: czy osoby starsze mogą liczyć na naszą pomoc?
... wypadkach. Taki obraz wyłania się z badania przeprowadzonego z okazji Międzynarodowego Dnia Seniora przez IBRiS Homo Homini na zlecenie firmy Promedica24. Niewiele grup społecznych ma swoje święto kilka ... i fizyczny starszych ludzi – podkreśla Mariusz Kisiel. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone przez IBRiS Homo Homini we wrześniu 2014 roku. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: Avon najbardziej rozpoznawalny
... coraz większą rozpoznawalność. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że liderem spontanicznych skojarzeń konsumenckich nadal pozostaje weteran ... i są zdolni do samodzielnych decyzji zakupowych. Wielkość próby: N=1198; Jednostka badawcza: Instytut Homo Homini ...
-
Polacy a ubezpieczenie nieruchomości
... coraz większą świadomość konieczności ubezpieczania swojego majątku. Mądry Polak przed szkodą W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Deutsche Bank PBC przez Instytut Homo Homini, na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków w połowie sierpnia, 12,6 proc. respondentów zadeklarowało, że w ostatnim roku ich skłonność do ubezpieczania swoich ...
-
Inwestycje w nieruchomości dobre na kryzys
... zaczyna zastanawiać się, jak najlepiej ochronić swoje oszczędności przed skutkami tych zawirowań. Co zrobić, aby kryzys ich nie pochłonął? Instytut Homo Homini zapytał o to Polaków, na zlecenie Deutsche Bank PBC. Wynik badania pokazał, że za najbezpieczniejszą lokatę oszczędności uważamy nieruchomości (taką opinię ...
-
Inwestowanie w nieruchomości wygrywa z giełdą
... , wypracował podobne stopy zwrotu. Nieruchomości powszechnie uważane są za jedną z najmniej ryzykownych form lokowania kapitału. Zgodnie z wrześniowym badaniem instytutu Homo Homini wykonanego na zlecenie Deutsche Bank PBC, Polacy uważają nieruchomości za najbezpieczniejszą inwestycję w czasach kryzysu. Odpowiedziało tak 40% respondentów. Dopiero ...
-
Polscy studenci a e-learning
... szybkie poszerzanie się grona aktywnych internautów – mówi Marcin Duma z Instytutu Homo Homini, który wykonał badanie dla POU. – Teraz właśnie Internet mobilny jest ... na zlecenie Polish Open Universtiy zrealizowane zostało przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w listopadzie 2011 roku na losowej próbie polskich studentów. Wielkość próby to 1067 ...
-
Kobiety i władza w biznesie
... generalnymi. Tymczasem z badania opinii, zrealizowanego na zamówienie firmy doradczej Deloitte przez Instytut Homo Homini wynika, że dla większości Polaków (68 proc.) płeć ... ), spośród największych polskich przedsiębiorstw z różnych branż. Badanie Instytutu Homo Homini na zlecenie Deloitte przeprowadzono techniką CATI 17 września 2012 r. na ...
-
Styl życia Polaków: kawiarnie
... świadomie przedsiębiorców tam działających – właścicieli kawiarni, restauracji, sklepów spożywczych czy piekarni – mówi Anna Karasińska, kierownik działu badawczego Instytutu Badania Opinii „Homo Homini”. Na drugim miejscu pod względem popularności plasują się cukiernie serwujące kawę. Warto również zwrócić uwagę na dużą liczbę wskazań na ...
-
W co chcą inwestować Polacy?
... trudne czasy oraz fundusze inwestycyjne, które zrehabilitowały się w naszych oczach po kryzysowym roku 2009. O preferencje inwestycyjne pytał w maju Polaków Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. Jak wynika z wcześniejszych badań przeprowadzonych dla Deutsche Bank Polacy nie są zbyt oszczędni. Gdyby do ...