-
Polscy politycy w reklamie?
... się na zakup piwa lub słodyczy, w reklamie których pojawiłby się poseł Kalisz. Dobry humor, którym zwykle tryska na wizji Pan Ryszard powoduje, że pozytywnie zostałby odebrany w reklamie, wprowadzających nas właśnie w dobry nastrój, produktów. Z drugiej strony internauci nie widzą w reklamie Zbigniewa Ziobro i Antoniego Macierewicza. Zdecydowanie ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... marek. A wszystko to po to, aby pogłębić wiedzę na temat roli płci w reklamie. Kluczowe wnioski Kiedy w reklamach pojawiają się przedstawiciele obu płci mężczyźni są o 38% ... elementów kreacji reklamowej, które gwarantują sukces wśród widzów danej płci. Każdy lubi humor – elementy humoru sprawdzają się w przypadku obu płci, ale reklamy, w których ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... oraz korzyści i niedogodności w codziennym użytkowaniem. Mimo że internautom podoba się humor i muzyka w materiałach promocyjnych marki, to nie postrzegają tych elementów jako ... sytuacja wygląda, gdy przyjrzymy się odpowiedziom na pytanie o wpływ celebrytów w reklamie marki na jej wizerunek. O metodologii badania Badanie Content Marketing Polska ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... staje się przyjemniejsze niż czytanie gazet czy śledzenie innych programów. Drugi poziom tej rozrywkowej funkcji powiązany jest z zawartością w reklamie elementów o charakterze rozrywkowym (humor, wpadająca w ucho melodia, wdzięk i uroda kobiet, egzotyczna kultura czy erotyzm). Toteż funkcję rozrywkową należy rozpatrywać jako uzupełniającą ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... na ogół nie bawią, lecz są trywialne i nieprawdziwe. Zawarty w nich humor jest po prostu sztucznym barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni ... i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się niezwykle rzadko, ale jeśli już, to nawet, jeśli trwają ...
-
Skuteczność reklamy
... nic. Motywacja oglądacza jest odwrotnie proporcjonalna do ilości informacji zawartej w reklamie – nikt nie chce się czuć jak na wykładzie. Kiedy pytamy o reklamy ... wybrednych konsumentów powodują, że humor jest rzeczywiście wymagającym narzędziem komunikacji, ale za to naprawdę skutecznym. Budujące jest to, że humor w definicji większości osób ...
-
Reklamy powinny być cool
... przedstawiające zafascynowanych swą pracą profesjonalistów budzą nieufność, dlatego jeśli już pojawiają się w reklamie, to tylko jako antyteza głównego przekazu, coś jak brudne pranie, którego ... . No i jeszcze ważna jest odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... marki Łaciate. Kampania marki Łaciate była zupełnie niestandardowa. Stawialiśmy na humor, zabawę oraz zaangażowanie konsumentów. Oprócz silnej kampanii telewizyjnej i prasowej, ... , nie chcąc stracić rynku, próbujemy kampanią dotrzeć do innej grupy. W reklamie postawiliśmy głównie na zawody zaufania społecznego, między innymi: policjanta, kominiarza, ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... bardziej ze względu samą ekspozycję produktu i jego marki niż przesłanie kampanii. Czy humor pomaga kupować leki? O wpływie humoru na skuteczność reklam napisano wiele ... zawsze, skoro od lat do bólu eksploatowany jest społeczny dowód słuszności w reklamie leków OTC. Co prawda mamy odświeżające hasło „najchętniej wybierana marka na przeziębienie ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... z ekranu TV. ING Bank Śląski po raz kolejny postawił w swoich spotach na humor. Reklamy, w których dziecięcy aktorzy pytali „Mamo, a dlaczego wujcio Pawcio tańczy jak mu ... najczęstszymi tematami internautów były pożyczki. Na Facebooku pisano o „kosmatych myślach” w reklamie miniratki PKO BP, jak również publikowano numery kont bankowych, które ...