-
Ceny jajek to niejedyny powód droższej Wielkanocy
... . Pozostałe kraje UE odpowiadają tylko za jedną czwartą produkcji jaj w Europie. Polska około jedną trzecią jaj przeznacza na eksport, w związku z czym nasz kraj ... że mogły zostać zaburzone przez wojnę w Ukrainie i import produktów spożywczych z tego kraju, ale Polska na pewno pozostała jednym z liderów eksportu jajek, z ponad 13 proc. udziałem ...
-
Tydzień 27/2007 (02-08.07.2007)
... rok od momentu zawiadomienia Dyrektora Generalnego FAO o podjęciu przez państwo takiej decyzji. W latach 1949-1951 z FAO wystąpiły: Polska, Czechosłowacja i Węgry, które były członkami założycielskimi tej organizacji. W 1957 roku Polska ponownie przystąpiła do FAO. Członkiem FAO jest również Unia Europejska jako podmiot międzynarodowy korzystający ...
-
Pracownicy mówią "stop" luce płacowej
... dziś coraz ważniejsze i może wpływać na decyzję o wyborze pracodawcy oraz poziom zaangażowania pracowników – dodaje Anna Barbachowska, HR Business Partner ADP Polska. Jeśli chodzi o różnice między opiniami pracowników poszczególnych państw europejskich, włoscy pracownicy byliby najbardziej skłonni do zmiany pracy w sytuacji, gdyby dowiedzieli ...
-
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
Jak wynika z opublikowanego przez firmę doradczą EY raportu „Homo informaticus: Jak cyfrowi konsumenci zachowują się w sieci?”, w Polsce osoby robiące zakupy w sieci stanowią 62% populacji internautów. Liczba ta odpowiada średniej światowej, ale – co może zaskakiwać – najwyższy odsetek cyfrowych konsumentów posiadają Indie, najmniejszy z kolei – ...
-
Polski węgiel na Ukrainę?
... cukierniczego Roshen, wcześniej pracujący w obsługującej inwestycje prezydenta-oligarchy firmie ICU. Jedną z pierwszych decyzji komisji pod nowym kierownictwem było drastyczne ... „odantracytowienia” i przestawienia na polski węgiel. Nie ma w tej sytuacji powodu, by Polska biernie patrzyła na realizację niekorzystnego dla nas planu. Tym bardziej, że ...
-
Polacy a Euro 2012
... jest z tego powodu niezadowolony. Płeć różnicuje satysfakcję. Wśród mężczyzn jest 84% osób zadowolonych, a wśród kobiet tylko 54%. Satysfakcja z faktu, że Polska organizuje Euro rośnie wraz z wykształceniem i maleje wraz z wiekiem - wynika z badania Barometr Ubezpieczeniowy Link4. Obawy dotyczące Euro 2012 Niemal co trzeci ...
-
Zakupy grupowe dla lepiej wykształconych
Dochody, wiek i wykształcenie wyraźnie różnicują klientów dokonujących zakupów w sieci. Z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta Gemius i e-Commerce Polska prezentują profil internetowych zakupowiczów. Okazuje się, że przez Internet najczęściej kupują osoby powyżej 35 roku życia (43 proc.), badani z wykształceniem ...