-
Kultura w Polsce w 2012 r.
... jak muzea, oprócz możliwości zwiedzania, proponowały odbiorcom także inne formy aktywności, m.in. odczyty, prelekcje, spotkania, seanse filmowe, warsztaty, imprezy plenerowe, lekcje muzealne, imprezy cykliczne – w 2012 r. w 17,0 tys. tego typu imprez wzięło udział 1,5 mln uczestników. W ubiegłym roku, w ramach prowadzonej działalności wydawniczej ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2013 r.
... 198 imprez i 32,8 tys. uczestników) oraz imprezy plenerowe (196 imprez i 36,9 tys. uczestników). Imprezy masowe W 2013 r. w Polsce odbyło się 5,7 tys. imprez masowych5 (4,3% więcej niż przed rokiem), w których udział wzięło 21,1 mln osób (o 4,0% mniej w stosunku do 2012 r.). Imprezy artystyczno-rozrywkowe stanowiły 41,8% ogółu imprez masowych, przy ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2011 r.
... muzealne, oprócz działalności wystawienniczej, prowadziły szereg innych form aktywności, tj. lekcje muzealne, seanse filmowe, warsztaty, odczyty, prelekcje, spotkania, imprezy cykliczne, koncerty, imprezy plenerowe, konkursy oraz sesje i seminaria. W 2011 r. muzea zorganizowały łącznie 110,0 tys. tego typu imprez, w których udział wzięło 8,9 mln ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Kultura w Polsce w 2010 r.
... i zachodniopomorskim (6). Kina poza swoją podstawową działalnością, jaką jest projekcja filmów, starają się przyciągnąć widzów organizując: spotkania, koncerty, konkursy, warsztaty, imprezy plenerowe, lekcje czy sympozja. Wśród nich największą popularnością cieszyły się: spotkania, lekcje oraz koncerty. W 2010 r. odbyło się 1187 spotkań/prelekcji ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Szlakiem Funduszy Europejskich…
... wybudowano dużą platformę, na której mogą odbywać się wspólne (polsko – niemieckie) imprezy plenerowe, jest też taras widokowy. Promenada przyczyniła się do rozwoju i popularyzacji ... i usługowej Garncarska Wioska to miejsce, gdzie organizowane są różnorakie imprezy „Dożynki”, „Jarmark Mazurski” czy piknik edukacyjne. Projektem Garncarska Wioska ...
-
Oto, co wyróżnia najlepsze biurowce w Polsce
... jest tu Plac Europejski, ogólnodostępna przestrzeń miejska stworzona przy warszawskiej Warsaw Spire, gdzie odbywają się pokazy i organizowane są różnego rodzaju imprezy plenerowe. Ciekawym sposobem na wyróżnienie się jest też na przykład ulokowanie popularnego w Warszawie Bio Bazaru w kompleksie Empark. Takie zabiegi sprawiają, że ...
-
Kultura w Polsce w 2018 r.
... mln). Większość osób zwiedziło publiczne galerie sztuki (87,1%). Wystawy plenerowe odwiedziło 33,0% ogółu zwiedzających. Przeciętnie na 1 galerię sztuki przypadało 14,0 ... 12,9% oraz 12,7%). Imprezy masowe W 2018 r. zorganizowano 7,1 tys. imprez masowych, o 0,2 tys. więcej w porównaniu z 2017 r. (wzrost o 2,9%). Imprezy masowe zgromadziły łącznie 27 ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Zainwestuj w event marketing
... szeroko rozumiani konsumenci - do nich skierowane są eventy masowe, otwarte, koncerty plenerowe, niektórzy także za eventy uznają akcje samplingowe - wybrani konsumenci, klienci, ... , która np. po wypełnieniu w trakcie imprezy, później może być weryfikowana telefonicznie. To gwarantuje poznanie gości imprezy, a jednocześnie daje wiedzę co do ich ...
-
Promocja miasta a media online
... budżet. Chętnie opisywano nowe strategie promocyjne (Poznań, Kielce) czy też ich brak (Kraków). Nowy szef biura promocji Krakowa skrytykował duże plenerowe imprezy z udziałem gwiazd jako główne narzędzie marketingowe w przypadku miast i zapowiedział nową strategię. Styczeń był również czasem uchwalania budżetów promocyjnych miast i zmian ...