-
Marketing a różnice płci
... wielu szczegółów, mężczyzna tylko tylu, ile musi znać. Firma Consumer Genetics wypuściła niedawno na rynek innowacyjny test ciążowy, który już w 7 tygodniu daje 95 proc. pewności, czy dziecko będzie chłopcem czy dziewczynką. ... różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... Izraela dowodzą, że tak. Ale wymaga to czasu, pieniędzy i wyobraźni. Słowo „innowacyjny” powiewa dziś na sztandarach polityków, pojawia się w folderach reklamowych firm, przez ... technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z raportów ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2011-2013
... prowadzić do wdrażania innowacji. Niektóre z tych działań same z siebie mają charakter innowacyjny, natomiast inne nie są nowością, lecz są konieczne do wdrażania ... nakłady m.in. na zakup oprogramowania, zakup wiedzy ze źródeł zewnętrznych, szkolenia, marketing. Nakłady na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz w sektorze ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... kryzysowym. Społeczności również dają świetną możliwość nieformalnej dyskusji i kontaktu z klientem. Właściwie wykorzystane, stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają potencjalnych klientów na portalach takich jak Twitter czy LinkedIn. Dzięki przeszukiwaniu sieci codziennie można ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... , które w analizowanych okresie doprowadziło do wprowadzenia przynajmniej jednej innowacji produktowej lub procesowej lub realizowało w tym czasie minimum jeden projekt innowacyjny, który został przerwany lub zaniechany w trakcie badanego okresu lub nie został do końca tego okresu ukończony. Odsetek przedsiębiorstw przemysłowych aktywnych ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... to: w krótkim okresie: zdobycie niskim kosztem informacji o otoczeniu segmentu, inwentaryzacja możliwości, nowe miejsce spotkań, w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe możliwości biznesowe, zmiana nastawienia władz publicznych - lobbing, tańsze i szybsze dostawy ...
-
Czemu służy segmentacja rynku?
... oparciu o przeprowadzoną segmentację konsumentów racjonalny przedsiębiorca wybiera strategię marketingową. Najprostszym przypadkiem jest koncentracja jednosegmentowa, gdzie inwestor, stosując marketing skoncentrowany, osiąga silną pozycję rynkową w ściśle sprecyzowanej branży czy nawet kategorii produktu. Zupełnie innym zachowaniem jest stosowanie ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... projektów unijnych – na przykład ilość zarejestrowanych użytkowników. Inną formą reklamową, zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie. Działanie te dla nowych projektów są jednak również mało efektywne, dlatego ...
-
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... przede wszystkim inwestycje w rowiązania i technologie wspierające takie obszary jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Na przestrzeni trzech lat nakłady na te cele ... sukcesu uznają także gotowość do podejmowania ryzyka (45%), podczas gdy kobiety – innowacyjny sposób myślenia (42%). Wśród czynników hamujących rozwój przedsiębiorstw szefowie MSP ...
-
Czy młodzi Polacy muszą iść na studia?
... jeśli chodzi o podpowiadanie najlepszej ścieżki kariery. Dlatego na ogólnodostępnej platformie YEP Academy przygotowano rzetelne testy kompetencji, opisy zawodów, a nawet innowacyjny kalkulator wynagrodzeń. – mówi Ola Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukces Pisany Szminką i pomysłodawczyni YEP Academy. Młodzi Polacy nie słuchają doradców ...
-
Social media a B2B
... Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing ... com), dzięki któremu społeczność internautów może podpowiadać osobom decyzyjnym różne innowacyjny pomysły. Na koniec – możecie powiedzieć, że nie ma ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... i platformy marketing automation do pomiaru efektywności swoich wydatków reklamowych. Nowe technologie tworzą przestrzeń reklamową W ciągu najbliższych kilku lat nowe technologie: smart TV, wearables, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz sztuczna inteligencja (AI) znacznie zwiększą możliwości pozyskiwania klientów w nowy, innowacyjny sposób ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... jest procesem ciągłym, tak jak realizowanie strategii marketingowej. W takim rozumieniu marketing i branding są inwestycją, bo pojawia się bezpośrednia zależność między alokowaniem ... z konkurentów. Wyobraźmy sobie, że jedna z firm wprowadziła na rynek nowoczesny i innowacyjny produkt. Może ona łatwo zawłaszczyć sobie wizerunek lidera rynkowego. ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... przeprowadzimy, ale będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Każdy praktyk marketing zetknął się z powiedzeniem, że połowa środków przeznaczanych na promocję jest wyrzucana ... historii głośnego konceptu „Pepsi refresh”. Pomysł ten, jakkolwiek bardzo innowacyjny, dobry dla społeczności i przełamujący cyniczne zachowania marketerów myślących głównie o ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... może wizerunkowo wręcz zaszkodzić produktowi, jak to miało miejsce w przypadku Volkswagena Phaetona. Samochód innowacyjny, pod względem technologicznym i stylistycznym, otrzymał również całkowicie nową filozofię obsługi i serwisu, plasując się w ... Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarządzanie biznesem: strategiczne nie-planowanie
... konkurencyjnych firm, jeśli nasze zasoby są skrępowane długoterminowymi planami?” (źródło: „Marketing do góry nogami”, A. Ries, J. Trout, Wydawnictwo IFC Press, 1999 ... działaniami. W 1997 roku wykładowca i doradca zarządzania Gareth Morgan zaproponował innowacyjny model zarządzania oparty na metaforze „kopiec termitów”. Kopiec termitów powstaje ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
PKPP Lewiatan podaje, iż ponad 80% przebadanych Firm Innowacyjnych twierdzi, że ich inwestycje w innowacje procesowe, produktowe, marketingowe i organizacyjne mają pozytywny wpływ na ich dzisiejszą sytuację. Wyraźnie wskazują, że dzięki tym inwestycjom zrealizowanym w latach 2007-2008, ich pozycja konkurencyjna na rynku poprawiła się (61% firm), ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... być dosłownie każdy klocek tej układanki. Przyglądając się firmie American Express w Indiach widzimy wyraźnie, że innowacyjny model biznesowy opiera się na zasobie, jakim jest dobra baza danych. Amex obsługuje wyłącznie segment ... partnerzy. I ostatnie - na czym przede wszystkim chcemy zarabiać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Monitor PHILIPS 231P4QRYES
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek kolejnego monitora z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor: 23-calowego modelu PHILIPS 231P4QRYES z matrycą IPS. Monitor należy do serii profesjonalnej i dedykowany jest użytkownikom dbającym o zachowanie właściwej dla zdrowia pozycji ...