-
Sklepy internetowe coraz bezpieczniejsze
... organizowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM) we współpracy z Ministerstwem Gospodarki. Celem Konkursu jest zwrócenie uwagi sklepów internetowych, a także całego środowiska e-commerce, na zagadnienia związane ze znajomością oraz poszanowaniem praw konsumenckich w codziennej działalności. Instytut Logistyki i Magazynowania, wraz ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... , wkroczył w fazę przemian jakościowych, których efekty ilościowo-wartościowe zostaną zdyskontowane za około 2-3 lata, wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Logistyki i Magazynowania na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Przykładem takich działań w 2006 roku było rozpoczęcie przesyłania e-deklaracji CIT, PIT i VAT, opracowanie i powszechne ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... różnić. Ta prawidłowość sprawiła, że nastąpił olbrzymi wzrost ilości sklepów internetowych. Na podstawie badań przeprowadzonych pod koniec 2006 roku przez Instytut Logistyki i Magazynowania oszacowano, że w Polsce sprzedaż prowadzona była przez 3275 sklepów internetowych, podczas gdy na początku 2006 było ich, według różnych szacunków ...
-
Elektroniczna Platforma Wspomagania Handlu
... i temu podobne inicjatywy. Taki podział finansowania programu pozwoli na powstanie konsorcjów konsolidujących sektor badawczo-rozwojowy, którego przedstawicielem jest Instytut Logistyki i Magazynowania, z sektorem prywatnym, co w efekcie przyczyni się do osiągnięcia założonych celów. Po zakończeniu realizacji i wdrożeniu programu, jego autorzy ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... sklepy internetowe, szczególnie związane z logistyczną obsługą swoich klientów i terminową dostawą zamówionych towarów - wynika z raportu "Sklepy internetowe w Polsce". Instytut Logistyki i Magazynowania w celu analizy stanu i rozwoju sklepów internetowych w Polsce w 2007 roku przeprowadził dwa rodzaje badań wśród sklepów internetowych: „Badanie ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... wzrostu handlu internetowego. Rosnące wskaźniki prowokują do tego aby zastanowić się nad jakością handlu. Po raz pierwszy w Polsce dwie firmy - Instytut Logistyki i Magazynowania (ILIM) oraz Opineo.pl postanowiły to zbadać i przeprowadziły zakupy systemem "Tajemniczego klienta". Tajemniczy klient to metoda pomiaru jakości obsługi stosowana ...
-
E-commerce ważny dla ekologii?
... partnerzy to: CCC S.A., InPost, Naturativ, Sephora Polska, TerGo, Tymbark. Patronat merytoryczny nad projektem objęli: Izba Gospodarki Elektronicznej, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, Polska Izba Opakowań, gazeta.pl wraz z zielona.gazeta.pl oraz Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... partnerzy to: CCC S.A., InPost, Naturativ, Sephora Polska, TerGo, Tymbark. Patronat merytoryczny nad projektem objęli: Izba Gospodarki Elektronicznej, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, Polska Izba Opakowań, gazeta.pl wraz z zielona.gazeta.pl oraz Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.