-
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
... często tylko z buttonami w treści e-maila, ale to właśnie temat może kłaść nacisk na dokonanie transakcji poprzez inny, preferowany przez odbiorcę kanał (telefon, sklep, strona WWW). Nie zapominaj nigdy o metaforze lekarza pracującego na OIOM. Jeśli komunikujesz niejasną nazwę w polu nadawcy (np. newsletter, admin ...
-
Pokolenie Y: Internet to wiarygodne źródło informacji
... wymienia informacje o oglądanych programach – komentuje Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię i rozwój produktów w Stopklatka S.A., która uczestniczy obecnie w konkursie na kanał filmowy na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Według ekspertów rynku przekazów audiowizualnych, bardziej tradycyjne media będą coraz częściej korzystać ...
-
Firmy ubezpieczeniowe niegodne zaufania?
... na kontakt osobisty (54% bez względu na rodzaj ubezpieczenia), na drugim miejscu w przypadku ubezpieczeń na życie znalazł się kontakt przez telefon (24% wskazań) i stronę internetową (21%) w przypadku ubezpieczeń majątkowych. Wraz z postępem cyfryzacji firmy ubezpieczeniowe muszą przemyśleć i zmienić swoją strategię dystrybucji produktów ...
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... pokolenie X zastanawia się zapewne, co może być ciekawego w patrzeniu się w swój telefon przez cały dzień. Magdonaldyzacja społeczeństwa osiągnęła już apogeum i zamknęła się w 3 ... . Nic dodać, nic ująć. A tak z drugiej strony? Coraz częściej firmy wykorzystują ten kanał w ramach komunikacji z obecnym bądź przyszłym klientem. Skracamy dystans i ...
-
Banki nie powinny się spodziewać, że hakerzy odpuszczą
... sposobów dokonywania ataków. Z analizy ekspertów Deloitte wynika, że obecnie banki udostępniają średnio osiem kanałów umożliwiających dokonywanie transakcji (m.in. w oddziale, przez telefon, komputer czy aplikację mobilną na smartfonie i tablecie) przy dziesięciu dostępnych metodach autoryzacji. Są to m.in.: kody SMS, podpis elektroniczny, tokeny ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... „Komunikacja mobilna w biznesie 2016” przeprowadzonego przez Ipsos dla SMSAPI.pl wynika, że Polacy są otwarci na otrzymywanie wiadomości handlowych na telefon, zwłaszcza za pomocą SMS-ów. – Nie wolno tej sympatii nadużywać – przestrzega Andrzej Ogonowski. – Pamiętajmy, że klient sam musi wyrazić wolę otrzymywania ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... od niechcianych telefonów“. Polskie centra operacyjne zatrudniają konsultantów i specjalistów prowadzących interakcje z konsumentami w kilkunastu językach obcych za pomocą różnych kanałów – telefon, chat, e-mail, Facebook, WhatsApp czy Twitter. Tylko dostawcy, którzy są w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakościowe ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... tu o taką sytuację, w której klienci kontaktują się z firmą za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów kontaktu, a więc np. poprzez Facebooka, e-mail, telefon i w każdym z tych przypadków gwarantowane są im zbliżone doświadczenia zakupowe. - Sformułowanie „doświadczenie zakupowe” zostało użyte celowo, gdyż nie chodzi wyłącznie o asortyment ...
-
Aplikacja mobilna Advoider Lite, czyli telewizja bez reklam
... , serialach, itp. Pełną wersję aplikacji można wypróbować przez 14 dni za darmo. Użytkownik aplikacji Advoider Lite nie tylko otrzyma na telefon komunikat, że szacowany czas rozpoczęcia lub zakończenia bloku reklamowego, na obserwowanym przez niego kanale wyniesie np. minutę, ale także sprawdzi ...
-
Jak wypromować aplikację mobilną, która angażuje?
... dla użytkowników i nie były kierowane do nich zbyt często – podkreśla ekspert Infobip. Jeszcze inną skuteczną formą dotarcia do użytkowników przez kanał mobilny są powiadomienia PUSH, które mogą wyświetlać się na zablokowanym ekranie smartfona również wtedy, gdy nasza aplikacja jest wyłączona. Ich ...
-
Pandemia nie zwiększa popytu na ubezpieczenia online
... przez UNIQA Polska. Można byłoby się spodziewać, że w dobie zagrożenia koronawirusem internetowy kanał sprzedaży polis będzie mocno zyskiwać na znaczeniu. Tymczasem tak się nie ... zdania. Nieco częściej kobiety niż mężczyźni. I tu także nie ma zaskoczenia. Przez telefon, czat lub mejl Polacy chcieliby wsparcia agenta przy zakupie lub wznowieniu ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... dowiadujemy się o kupujących w sieci: Na znalezienie i zakup potrzebnego produktu wystarczą im 2 godziny (88 proc. odpowiedzi) Promocyjne oferty wolą dostawać na telefon (59 proc. odpowiedzi) W czasie pandemii zaczęli częściej kupować online; najczęściej kosmetyki (34 proc.), ubrania (34 proc.) książki i multimedia (31 proc ...
-
Huawei MateBook D 16 oraz MateBook 16s
... z wieloma urządzeniami. Umożliwiają one na bezproblemowe łączenie się z innymi urządzeniami Huawei znajdującymi się w pobliżu i współpracę między nimi. Wystarczy umieścić telefon, słuchawki, mysz, klawiaturę, głośnik lub drukarkę Huawei w pobliżu nowych laptopów, by te wykryły je automatycznie i przeprowadziły przez proces szybkiego i łatwego ...
-
Showrooming z telefonem w dłoni
... telefonu. Stwarza to ogromną szansę dla marek, by wykorzystując ten kanał rozpocząć z konsumentem dialog, obudzić zaangażowanie i w efekcie zamienić oglądanie w kupowanie ... Polsce woli porozmawiać ze sprzedawcą, zamiast szukać informacji przez telefon. Karolina Flaht-Soroka podsumowuje: „Telefon komórkowy może być wrogiem tradycyjnych kanałów ...
-
Bankowość detaliczna na świecie
... Północnej, mniej niż połowa klientów ma pozytywne doświadczenia z ich wykorzystania. Telefon komórkowy jest oceniany jako najmniej istotne narzędzie korzystania z usług bankowych we wszystkich regionach świata, przy czym w regionie Ameryki Łacińskiej ten kanał został oceniony znacznie wyżej niż w pozostałych regionach. “Sektor bankowy powinien ...
-
Czym jest CRM?
... , a inna jest wartość klienta stale kupującego towary firmy i jednocześnie przyprowadzającego trzech kolejnych odbiorców. Informacje o upodobaniach klienta mogą wpłynąć na kanał komunikacyjny (telefon, e-mail, SMS...), którymi będą mu przekazywane kolejne oferty jak również ich częstotliwość. Wszystkie powyższe działania mają na celu maksymalną ...
Tematy: -
Marketing social media
... ̇eni w laptopy i telefony komórkowe klienci wylewają swoją złość w internecie. Tymczasem kanał JetBlue na Twitterze umożliwia szybką, kierowaną do wszystkich zainteresowanych odpowiedź ... ludzie kupują produkty za pomocą telefonu, nie znaczy, że telefon jest medium marketingowym. Zarówno telefon, jak i serwis Twitter są medium, które łą ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... 10 lat, rachunki ze zgromadzonymi pieniędzmi klientów „odłączą” się od banków, a telefon zastąpi bank w postaci, z jaką dziś mamy do czynienia. Oddział przestanie ... Bankowcy muszą zacząć traktować Internet jako odpowiednik oddziału, gdyż to będzie główny kanał wypracowywania dochodów przez bankowość detaliczną – twierdzi Brett King. „Głównym ...
-
Agent ubezpieczeniowy - król rynku
... porównywarki ubezpieczeniowej Ubea.pl. Czy Polacy kupują ubezpieczenia online i przez telefon? Nie sposób także pominąć szczegółowych danych o sposobach bezpośredniej sprzedaży polis przez ubezpieczycieli. W przypadku ubezpieczeń na życie tak zwany kanał direct (Internet + telefon) nie odgrywa żadnej roli. Trudno się temu dziwić, bo ubezpieczenia ...
-
CNN w komórkach
... publicznie dostępna od marca 2004 r. w Austrii, gdzie użytkownicy telefonii UMTS dzięki technologii 3G będą mogli na żywo oglądać w swoich telefonach kanał informacyjny CNN International. Dodatkowo usługa będzie dostępna także przez GPRS. "Możliwość przekazania na żywo obrazu CNN do użytkowników telefonów komórkowych ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... się ze smartfonem w ręce, za pomocą którego porównujemy oferty i szukamy opinii. Telefon jest też wygodnym nośnikiem kodów rabatowych czy otwartych stron internetowych z interesującą nas ofertą ... Warto zauważyć, że banki uznają urządzenia mobilne za bezpieczny kanał przesyłając za ich pomocą np. kody do potwierdzenia przelewu. Stary, sprawdzony SMS ...
-
Biznes IT rośnie, jak zarabiać i gdzie kupować? A może eksport...?
... ). Podstawową wartością dodaną dilera jaką może zaoferować producentowi jest dodatkowy kanał sprzedaży. Sprzedawcy dilera i jego relacje z klientami (z reguły rynek lokalny) to coś czego ... dwie cechy. Dla przyjemności kupujemy wszelkiego rodzaju gadżety typu komórkowy telefon, ładną odzież, smaczne potrawy, buty i wiele innych. Są to produkty, ...
Tematy: -
Dostęp przez satelitę
... od 60 cm, modemu satelitarnego (DVB/IP). Jako kanał zwrotny służy połączenie z Internetem przez modem (dial-up), telefon komórkowy (GPRS) lub inne połączenie umożliwiające dostęp do Sieci. Pobieranie danych następuje z prędkością do 600 kbit/s poprzez antenę satelitarną (kanał odbiorczy). Najtańszy abonament miesięczny wynosić będzie 79 ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... a grupa lojalnych klientów zapewni im dodatkowy, szczególnie istotny kanał promocyjny [2]. Najistotniejszą cechą lojalności jest zdobycie zaufania e-klienta. W ... analiza badań wykazała iż zdecydowanie najczęściej wykorzystywanym instrumentem komunikacyjnym jest telefon, aż 98% polskich sklepów on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie ...
-
Bankowość internetowa może być bezpieczna?
... informacje i wyśle je do swoich właścicieli. Po pewnym czasie na telefon użytkownika przyjdzie SMS zawierający odsyłacz do „nowego certyfikatu bezpieczeństwa”. Gdy użytkownicy ... itd.). 2. Kanał komunikacji między klientem a serwerem. Bezpieczne połączenie uniemożliwia przechwycenie danych transmitowanych z klienta do serwera. Kanał komunikacyjny ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... internetu) robi zakupy online, a aż 75 proc. konsumentów wykorzystuje do tego celu telefon komórkowy. Coraz większa popularność e-commerce generuje nowe potrzeby. Szybkie zmiany ... szybko rozwinie się również w rodzimym e-commerce. Jest to po prostu kolejny kanał, który pozwala znaleźć nowych klientów – stwierdza Wojciech Łaszkiewicz. Wykorzystanie ...
-
Mobilny sprzedawca - tani sprzedawca
... transmisję danych oraz przesyłanie faxów. Urządzeniem takim najczęściej jest telefon GSM. Telefon taki, wraz z odpowiednim komputerem przenośnym lub kieszonkowym pozwala ... i ich transmisji, zwłaszcza jeśli odbywa się ona przez Internet, a nie wydzielony kanał. Hasło lub czytnik linii papilarnych to niewystarczające zabezpieczenia, gdyż złodziej może ...
-
Czy Bluetooth jest bezpieczny?
... już urządzeniem przenośnym, jeśli za pomocą kabli podłączymy do niego mysz, drukarkę, telefon komórkowy i przykładowo odbiornik GPS. Poza tym, może nam po prostu ... przesyłanych danych, natomiast kod dostępu oraz nagłówek pakietu przesyłane są poprzez kanał nieszyfrowany. Dane szyfrowane są przy użyciu szyfru strumieniowego E0. Wynika z tego ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... najwięcej zastrzeżeń jest automatyczna samoobsługa. 20% respondentów uważa ją za zbyt skomplikowany kanał, a tylko 4% za dający największe zadowolenie. Inwestycji wymagają także systemy chatów internetowych i korespondencji tradycyjnej. Zarówno telefon, jak i poczta elektroniczna są uważane za bardzo efektywne środki komunikacji. Konsumenci, którzy ...
-
Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS
... Vine’a, to właśnie SMS jest przez nich wskazywany jako zachęcający kanał komunikacji reklamowej. Firmy coraz mądrzej wykorzystują SMS-y, np. działając zgodnie z ... wpływa na preferencje Na SMS jako najbardziej odpowiednią formę otrzymywania ofert na telefon najczęściej wskazywały osoby z wykształceniem wyższym – uważało tak 31% z nich. Wyraźny jest ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... sposób kontaktuje się on z firmą – czy w sposób tradycyjny w punkcie sprzedaży, czy przez telefon, czy przez media cyfrowe, zróżnicować i dostosować przekaz do poszczególnych ... kanałach tradycyjnych, jak sklep lub punkt obsługi (79% klientów wysoko ocenia ten kanał) jak i w call center (76%), czy też za pośrednictwem czatu internetowego (77%) ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... – stanowią one 11% wszystkich przedsiębiorstw posiadających tego typu kanał komunikacji z klientami. FUNKCJONOWANIE POLSKICH INFOLINII Zdecydowana większość polskich infolinii funkcjonuje ... placówki / punktu usługowego oraz możliwości zgłoszenia reklamacji przez telefon. Otrzymaliśmy dość wysoki wskaźnik odpowiedzi, odpowiednio: 86% (choć wydawałoby ...
Tematy: -
Skuteczna strona WWW firmy
... strony, zainteresuje treść przedstawionej oferty. A jest to najważniejsze – zainteresowanie treścią. Dodatkowy kanał obsługi Często bywa tak, że podstawowym celem jest stworzenie dodatkowego ... . Przykładem domen rodzajowych są adresy: wakacje.pl, wypoczynek.pl czy telefon.pl. Nie jest to jednak dobry wybór - takie domeny mają swoje odniesienie w ...
Tematy: -
Zmiany w serwisie mBanku
... . 7. Zmiany w przelewach do US i ZUS (m.in. wygodniejsze wprowadzanie poprawek oraz uwzględnienie nowych regulacji prawnych). Ponadto już niedługo udostępniony zostanie nowy kanał dostępu mSIM, który ułatwić ma Klientom korzystanie z mBanku przez telefon komórkowy.
Tematy: mbank -
Internet wg przedsiębiorców
... wykorzystywane są dopiero w następnej kolejności, przy czym przyszli i obecni przedsiębiorcy jako kanał pozyskiwania codziennych informacji bardziej cenią radio (prawie 28 proc.) niż ... Informatyki i Telekomunikacji projekt zakładający składanie bezpiecznego podpisu elektronicznego przez telefon komórkowy. Od maja roku 2006 wszystkie urzędy w kraju ...