-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie rzeczywistości ...
-
Work Service: obawy o utratę pracy, Polacy gotowi na przekwalifikowanie zawodowe
Jeszcze przed wybuchem pandemii o rynku pracy mówiło się głównie w kontekście dobrej sytuacji pracowników - pikującego bezrobocia, rosnących wynagrodzeń oraz pogłębiających się deficytów kadrowych. Pandemia zmieniła nieco rozkład sił, ale trzeba przyznać, że Polacy nie tracą optymizmu - wprawdzie obawy o utratę pracy są dziś największe od 2017 ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... spadła z 3. miejsca w zeszłym roku na 12. miejsce wśród preferowanych przez marketerów kanałów w 2023 roku, a sponsoring telewizyjny spadł z 12. miejsca na 20. Tylko 6% marketerów twierdzi ... – W 2022 roku 61% marketerów twierdziło, że zwiększy wydatki w Metaverse, ale tylko 12% faktycznie to zrobiło. W edycji badania z 2023 r. tylko co piąty (22%) ...
-
Przyszłość dziecka: matematyka ważniejsza niż języki obce?
... proc. wśród rodziców najmłodszych dzieci do 77 proc. w przypadku rodziców dzieci pomiędzy 10 a 12 rokiem życia). Zaskoczeniem nie jest również to, że wraz z ... rodziców), matematyczne gry na komputerze (43 proc. odpowiedzi; wykorzystanie przez rodziców: 12 proc.) czy aplikacje i programy na tablet/telefon (32 proc. odpowiedzi; wykorzystanie przez ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... jeszcze bardziej, gdy stery przejął Elon Musk – z 22% w 2022 roku do 12% w 2024 roku. Tylko 4% marketingowców uważa, że reklamy w serwisie X zapewniają ... wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył w ciągu ostatnich 12 miesięcy, zmiana wektora wydaje się obecnie mało prawdopodobna. Marketingowcy są opiekunami swoich ...
-
Kariera w MultiBanku
MultiBank uruchomił nowy serwis internetowy Kariera i współpraca. Na stronach serwisu znaleźć można wyczerpujące informacje na temat możliwości nawiązania współpracy z MultiBankiem w charakterze pracownika etatowego, praktykanta, partnera lub przedstawiciela banku. Serwis umożliwia także złożenie elektronicznego formularza zgłoszeniowego. Serwis ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... telewizji w komunikacji. Piąta pozycja należy do Intermarche Muszkieterowie – wydatki rzędu 19 mln zł (-11% rdr), a szósta do marki Real z wydatkami 12 mln zł (-33% rdr) i mimo spadku nakładów reklamowych zapowiada powstanie w ciągu kolejnych 3 lat kolejnych 5 hipermarketów. 6 top graczy koncentruje ponad 91 ...
-
Praca zawodowa kluczem do... Co mówi młode pokolenie?
... własnym stałym budżetem – prawie 2/3 w najmłodszej (15-19) i ponad 3/4 w najstarszej (25-30 lat) kategorii wiekowej. Młodzi przykładają też wagę do oszczędności - 12 proc. 15-19 latków, 31 proc. 20-24 latków i prawie połowa 25-30 latków twierdzi, że posiada własne oszczędności. Wiek 15-30 lat to ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... X), ale jego przedstawiciele równie często mają zainstalowaną aplikację blokującą reklamy mobilne na swoim telefonie (13% wobec 14% dla Pokolenia Y oraz 12% dla Pokolenia X). Biorąc pod uwagę sceptyczne nastawienie wobec reklam, można wywnioskować, że dzięki takim zabiegom treści reklamowe poszczególnych marek są ...
-
7 największych problemów z zakupami online
... zbyt długo czekało na zamówiony towar (w 2016 roku – 16 proc.), 15 proc. otrzymało inny produkt niż zamówiony (10 proc. w 2016 r.), a 12 proc. miało problemy ze skontaktowaniem się ze sprzedawcą (9 proc. w 2016 r.). Ponad jedna dziesiąta (11 proc.) internautów otrzymała uszkodzony towar (9 proc ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... mediów tradycyjnych i cyfrowych. Dziesiąta już edycja raportu rzuca światło na perspektywy, wyzwania i szanse, jakie rysować się będą przed marketerami w nadchodzących 12 miesiącach, wspomagając ich tym samym w kształtowaniu strategii mediowych. „W przypadku nietradycyjnych form reklamy wyzwaniem jest udowodnienie ich skuteczności. Pojawia się tu ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Wiedza na temat segregacji odpadów rośnie, ale...
... i wsi. Osoby z dużych miast są zdania, że to media i wspólnoty mieszkaniowe powinny edukować jak segregować kartony po mleku i sokach (po 12 proc.). Mniejsza ilość respondentów uważa, że rola ta jest przypisana przede wszystkim producentom opakowań kartonowych (9 proc.) bądź organizacjom pozarządowym (6 proc ...
-
Jak nam idzie segregacja odpadów?
... delikatny spadek (2 proc.) wiedzy w tym zakresie w stosunku do roku 2018. Na drugim miejscu ankietowani wymienili pojemniki lub worki w kolorze niebieskim (12 proc.), a następnie zielonym (8 proc.) oraz brązowym (4 proc.). Dla porównania rok temu korzystanie z pojemników niebieskich do segregacji odpadów wielomateriałowych deklarowało 15 ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... to poprzez inicjatywy społeczne, ekologiczne i korporacyjne. Wojna handlowa między Chinami i USA odbiła się na dynamice rankingu Top 100 – w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrost spowolnił, spadając do +7%. Ucierpiał na tym optymizm konsumencki, ponieważ na szereg kategorii wpłynęły cła handlowe, najbardziej na sektor ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... poważniej podchodzić do pomiarów skuteczności swoich działań w tym obszarze. Przygotuj się do gry: e-sport staje się bardziej popularny: w ciągu kolejnych 12 miesięcy zwiększy się popularność e-sportu, co oznacza duże zyski dla tych właścicieli mediów oraz reklamodawców, którzy będą umieli wykorzystać ten ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... wyłącznie przez internet. Tak samo liczna grupa badanych weryfikuje informacje o produktach w sieci, a następnie udaje się na zakupy do sklepu stacjonarnego. 12 proc. badanych preferuje najpierw obejrzeć produkty stacjonarnie, a następnie znaleźć najlepszą ofertę internetowego sprzedawcy i kupić je online. 41 proc. badanych preferuje ...
-
Polacy o pandemii, fake newsach i demokracji
... Polaków nie odbiegają znacząco od średnich wyników europejskich. Badanie Standardowy Eurobarometr przeprowadziła firma Kantar Polska na zlecenie Komisji Europejskiej w dniach 12 lutego – 18 marca 2021 roku, na reprezentatywnej próbie 1036 osób w wieku 15 i więcej lat, techniką wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. Standardowy ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... bardziej odporne na trudności i szybciej z nich wychodzą – komentuje Dyrektor Marketingu firmy Kantar Nathalie Burdet. - W 2020 roku udział handlu elektronicznego wzrósł z 12% do 15% łącznej globalnej sprzedaży, co oznacza, że był to pozytywny rok dla marek uczestniczących w tym łańcuchu wartości – od detalistów ...
-
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?
... . badanych słyszało o takiej opcji. Jednak aż 61 proc. zapytanych, czy rozważyliby zakup odnowionego urządzenia w przyszłości odpowiada “tak” lub “być może”. 12 proc. badanych stwierdza, że potrzebuje więcej informacji. Producentami telefonów, które respondenci najchętniej nabyliby z drugiej ręki, są Samsung (59 proc.), Apple ...
-
Co i jak marnujemy w Święta Wielkanocne?
... ” i wskazuje na konieczność edukacji jako istotnego narzędzia walki z marnowaniem żywności i to nie tylko w tej grupie wiekowej. Okazuje się również, że 12% wszystkich ankietowanych nigdy nie przerabiało jedzenia świątecznego, a duża część nie jest zainteresowana inspiracjami i wiedzą dotyczącą niemarnowania żywności, co stanowi 16 ...
-
BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu
... i przejrzystych cen na ofertę usług w chmurze. NVIDIA przesunęła się blisko do pierwszej dziesiątki (Top 10) najcenniejszych marek świata, awansując z miejsca 12. na 11. w rankingu za 2022 rok. Jej wzrost wynika z nienasyconego zapotrzebowanie gospodarki światowej na coraz szybszą, lepszą grafikę. Infosys zadebiutował ...
-
Inflacja niweczy eko-zachowania konsumentów?
... ). Przewiduje się, że do 2027 roku segment aktywnych ekologicznie nabywców wzrośnie wartościowo do 763 mld USD w scenariuszu pesymistycznym lub do 1,12 bln USD w prognozie optymistycznej. Wartość nabywcza szerzej zdefiniowanej grupy, czyli osób, które przynajmniej w pewnym stopniu interesują się zrównoważonym rozwojem, oceniana ...
-
W których krajach jest przestrzeń dla różnorodności i integracji społecznej?
... . Globalna wartość indeksu, wynosząca 55, pozostała niezmieniona w porównaniu z rokiem 2020. W latach 2019–2022 spadek wyniku Inclusion Index odnotowało aż 8 spośród 12 rynków. Z kolei największymi postępami w zakresie DEI w ciągu ostatnich trzech lat mogą się pochwalić Meksyk (+15%) i Australia (+7%). Sytuacja w branżach Poszczególne branże ...
-
Inwestycje w ziemię: czy kupno działki jest opłacalne?
... % wstrzymało się z działaniem. W przypadku badanych nieplanujących inwestycji w grunty, zdecydowana większość (88%) pozostała przy pierwotnej decyzji. Nieco ponad co dziesiąty ankietowany (12%) zmienił zdanie i chce obecnie dokonać zakupu ziemi. Respondenci zwracają również uwagę na fakt, że ciągły wzrost wartości ziemi (47%) jest ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... , co stanowi wzrost o 28% w porównaniu z poprzednim rokiem. Apple to jedyna marka w rankingu przekraczająca próg biliona dolarów – przypada na nią ponad 12% całkowitej wartości Global Top 100. ChatGPT wszedł do rankingu po raz pierwszy, zajmując 60. miejsce – jest to najwyższa pozycja nowej ...
-
5 hamulców przed skorzystaniem z ulgi B+R
... nie zyskała zbyt szerokiej popularności. Jak dowodzi badanie zrealizowane przez Kantar* dla Ayming Polska, w minionym roku podatkowym skorzystało z niej zaledwie 12 proc. zapytanych firm. To kiepski wynik, tym bardziej, że od ubiegłego roku pozwala ona na odpisanie 100 proc. kosztów kwalifikowanych ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność