-
Reklama i zmysły
... i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w ... kolorystyka wnętrz, przyjemna cicha muzyka płynąca z głośników, miejsca zabaw dla dzieci, kawa i herbata dla pacjentów… Wszystko to ma sprawić, że będziemy czuć się ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... omawiany temat całościowo i wyczerpująco go wyjaśnia. Dlaczego artykuł natywny i czy warto? Reklama natywna przyciąga uwagę odbiorców zdecydowanie częściej niż tradycyjna. Badanie ... Opisuje poruszany temat, podchodząc obiektywnie do omawianych zagadnień. Przykład: Artykuł sponsorowany: „Kawa XYZ jest delikatna dla żołądka, a przy tym zawiera bardzo ...
-
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
... czas. Pamiętajmy, zainteresowana osoba w punkcie styczności z firmą (strona www, e-mail, reklama, paczka, zwrot towaru) otrzymuje jakąś obietnicę, a my chcesz tę obietnicę spełnić ... dzisiejszą specjalność plus małą kawę ze zniżką (!). Zgadzasz się. W chwili, gdy kawa jest nalewana do kubeczka, przypominasz sobie, że dziś na spotkaniu, pewnie z ...