-
Call center walczy o dobre imię
... przez konsumentów należy jednak szukać narzędzi alternatywnych i uzupełniających ten kanał dotarcia – wyjaśnia Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza 1200 publikacji na temat call center przez pryzmat podmiotów działających w branży wykazała, że 90 proc. doniesień miało neutralny charakter ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... lokalizacyjnych. Szczególnie w przypadku funkcji o mniejszej wartości dodanej, jak np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w ... się również beneficjentem rozwoju branży SSC – mówi Karolina Kamińska-Maślarz, Kierownik Referatu z Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Kielce. – Dodatkowym ...
-
Strategia w firmie
... których niewiele wynika. Wyznaczony jest kierownik projektu. Pozwala to uniknąć paraliżu decyzyjnego oraz walki o wpływy. Kierownik projektu powinien posiadać doświadczenie w ... obsługi klienta, to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu dodatkowych ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... firmach z tego sektora stałe jest także zapotrzebowanie na doradców klienta, pracujących w call center. Pracy w tym sektorze nie zabraknie na pewno i w tym roku, bo od ... rynek pracy będzie poszukiwał zupełnie nowych specjalistów. Jak mówi Joanna Sekreta, Kierownik Zespołu Rekrutacji w firmie Polkomtel SA: - Branża telekomunikacyjna to sektor ciągle ...