-
Wartość finansowa marki
... np. Volvo, Coca-Cola czy Boss), nie zastanawiamy się nad tym, skąd wzięła się nazwa "marka" i od kiedy ... w umysłach konsumentów. Cechy marki powinny mieć swoje przełożenie na korzyści funkcjonalne (np. samochód ma kierownicę, koła, które pozwalają się przemieszczać z jednego miejsca do drugiego, oraz bagażnik umożliwiający transport różnych rzeczy), ...
-
Samochodem po Europie i Polsce - 10 inspirujących miejsc na nietuzinkowe wakacje
... Mondeo, Peugeot 508, Volkswagen Passat i bardziej luksusowe: Audi A6, BMW serii 7, Volvo XC 90. Przy dużych rodzinach vany np. Opel Zafira i ... koła. Pamiętajmy, że nie każdy SUV ma takie udogodnienie, a niektóre pojazdy w wersji kombi i crossovery – tak. Zatem wybór jest bardzo szeroki i to w różnych klasach, np. Dacia Duster. Škoda Octavia 4x4, Volvo ...