-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... celu dojrzali konsumenci korzystają z internetu? Jak często seniorzy kupują w internecie? Fundacja Kobiety e-biznesu po raz kolejny zrealizowała badanie wśród osób powyżej 60 ... z płatnościami online – podsumowuje Dorota Bachman, współzałożycielka i członkini zarządu Fundacji Kobiety e-biznesu. Otwarci na wiedzę Największy odsetek osób w wieku ponad ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... grupie wiekowej edukacją w dziedzinie Internetu interesują się w Polsce znacznie częściej kobiety – 75 proc. uczestników Akademii e-Seniora w poszczególnych miastach stanowiła płeć ... tego rodzaju studiów i w pełni przygotować studiujących do poruszania się w świecie e-biznesu – wyjaśnia dr Michał Polasik z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... przy European Circular Stakeholder Platform - na kolejne lata będzie edukacja e-biznesu oraz e-konsumenta z rozwiązań eko w e-commerce. Musimy dbać o ochronę ... w szczególności w przedziale 25-34 lata, mieszkańcy największych miast i wsi oraz zdecydowanie częściej kobiety niż mężczyźni. Mieszkańcy małych ośrodków miejskich (do 20 tys. mieszkańców), a ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... . LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU Badanie Fundacji Kobiet e-biznesu wskazuje również na utrzymującą się pozycję live commerce. Zakupów w czasie transmisji ... Instagram (33%). MŁODE KOBIETY Z MNIEJSZYCH MIAST – CHOĆ NIE TYLKO Kto kupuje w social media? Nadal w przewadze są kobiety, ale różnica w strukturze płci ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... nadal znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych ... zmniejszanie się liczby sklepów internetowych jest spowodowane racjonalizacją nastrojów wokół e-biznesu. Choć tempo spadku liczby sklepów zwiększyło się w ostatnich ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... każdy może być klientem” lub skupiać się na ogólnikach typu „kobiety z większych miast po 30-tce” lub „mężczyźni z wyższym ... to połowa…”. O autorze: Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w ...